Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ze zullen wss dienen als zomerbanden, dus nog even tijd.

Meestal hebben X modellen all season banden, bestaat dat ook voor banden met een lager profiel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
      Welke 18"ers op een E90 FL?

Styling 196

of

Styling 195

Styling 195, ongetwijfeld!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        Styling 195, ongetwijfeld!
        Roger that !

Er staat in Lochristi bij Verstraeten een witte E90, met M-pack en 196's. Ik vind het maar niks.

Comment

• Ik vind ze beide knap. De eerste voor eentje zonder M-pack, de tweede voor eentje met.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
            Je bent wel zeker dat het super rijdt, en de mapping zal ook wel perfect zijn. Betrouwbaarheid ook natuurlijk. (er is er reden waarom ze maar tot 390 Nm gaan -> koppeling)

Ik zou wel meteen voor de 123d gaan dan.

Een 320d my10 heeft al 184pk en 380nm. Je gaat me niet vertellen dat ze dat koppel stock zo dicht bij de limiet van de koppeling gaan afstellen?

Comment

• Voor mij 196. Vind ik elegant en toch sportief.
              freude am fahren

Comment

• @Whispy: Ehem, weet wel dat een 123d dezelfde versnellingsbak heeft als een 330d maar of dat hetzelfde geldt voor een 2.0L d kan ik niet bevestigen. In ieder geval zal de versnellingsbak van een 330d wel wat meer kunnen hebben, kwestie van limieten die worden bepaald tussen een 330d t.o.v. een 320d.
                Last edited by ; 23/12/2010, 18:38.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                  Ik zag dit tussen de google advertenties staan bovenaan AW. Nog nooit van BMW military sales gehoord.
                  Ben hier ook benieuwd naar sé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                    Ben hier ook benieuwd naar sé.
                    Hoezo benieuwd?
                    Dat is gewoon een formule voor Amerikaanse militairen die gestationeerd zijn in een land buiten de US.

Comment

Hoezo benieuwd?
                      Dat is gewoon een formule voor Amerikaanse militairen die gestationeerd zijn in een land buiten de US.
                      Hoezo, dus geen BMW tanks, enzo ...

Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Die styling 196 ,nog nooit gezien maar wel een prachtige velg(voor een non M pakket)
                        2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

Hoezo benieuwd?
                          Ah zo, ja.

Comment

• Met deze extreme sneeuw hier moest ik toch ff terug denken aan deze E34 525iX Touring die er mogelijk was geweest ipv de 328i.

Geweldige (gedurfde) filmkes.

+ YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                            Last edited by ; 24/12/2010, 19:09.

Comment

• Een uur of twee geleden was ik even weg geweest met de wagen. Daarna had ik hem buiten laten staan, maar omdat ik net zag dat sneeuw van op het dak van mijn huis op mijn wagen viel, besloot ik hem toch maar terug binnen te zetten.
                              Wat bleek? Alle vier mijn ramen stonden open ...
                              Geen idee of die open "gevallen" zijn of ofdat ze electronisch open gegaan zijn. Het is de eerste keer dat ik dit meemaak en dan nog bij alle vier mijn ramen tegelijk. Maandag toch eens naar de dealer gaan.

Edit:
                              Ik kon de ramen wel alle vier op de normale wijze sluiten.
                              Last edited by Beta; 25/12/2010, 15:05.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                Een uur of twee geleden was ik even weg geweest met de wagen. Daarna had ik hem buiten laten staan, maar omdat ik net zag dat sneeuw van op het dak van mijn huis op mijn wagen viel, besloot ik hem toch maar terug binnen te zetten.
                                Wat bleek? Alle vier mijn ramen stonden open ...
                                Geen idee of die open "gevallen" zijn of ofdat ze electronisch open gegaan zijn. Het is de eerste keer dat ik dit meemaak en dan nog bij alle vier mijn ramen tegelijk. Maandag toch eens naar de dealer gaan.

Edit:
                                Ik kon de ramen wel alle vier op de normale wijze sluiten.
                                Kan je de ramen openen met je sleutel?

Ik heb dat eens gehad met men vorige auto dat de sleutel niet meer goed werkte en als ik de deur dan open deed gingen de ramen mee naar beneden. dit kwam omdat als je op de "open" knop bleef drukken de ramen mee naar beneden kwamen. en dat sensorke was er van kapot dus die sleutel "dacht" dat ik ook de ramen open wilde doen.

Is wel met een seat dus ik weet niet of bmw hetzelfde systeem heeft en of dit kan..
                                BMW X5 45e

Comment

• Met uw gat op de sleutel gezeten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                                    Met uw gat op de sleutel gezeten
                                    Sleutel zit vooraan in mijn broek.
                                    Tiens, dan mss toch op één of andere manier de knop ingedrukt?
                                    Op zich kan het wel, want ik kan van binnen de deuren openen en sluiten.
                                    Thx.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Myn oom vraagt wat de witte bollen zyn op zyn gps-scherm in zyn E92. Iemand die dat weet? Point of interest of zoiets?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davyke78 Bekijk Berichten
                                        Die styling 196 ,nog nooit gezien maar wel een prachtige velg(voor een non M pakket)
                                        Zijn nochtans de velgen die je standaard krijgt als je bepaalde lines kiest. (onder andere de performance line)

Ik heb deze op mijn E91 en vind ze echt prachtig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                          Zijn nochtans de velgen die je standaard krijgt als je bepaalde lines kiest. (onder andere de performance line)

Ik heb deze op mijn E91 en vind ze echt prachtig.
                                          knap,heb je geen topic van je auto?
                                          2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

Working...
                                          X