Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenDeze zomer nog eens een BMW-meeting ?
Ik herinner me die van Zolder nog goed, was een mooie opkomst
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenWas jij daar ook ???
Is ondertussen al enkele jaren geleden, maar was een plezante meeting.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenDeze zomer nog eens een BMW-meeting ?
Ik herinner me die van Zolder nog goed, was een mooie opkomst
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenWe krijgen hier de melding low charging battery in de 330d.
Komt dat door de koude, of is de batterij gewoon naar de kl*ten.
98000 km heeft hem nu.
En zo een Bmw-meeting in Zolder zie ik ook wel zitten .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk BerichtenZo ineens? en hij heeft niet lang stilgestaan ofzo?2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenWe krijgen hier de melding low charging battery in de 330d.
98000 km heeft hem nu.Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenNee maar wel veel korte ritjes gedaan.
Daarom hangt er hier een druppellader aan de auto's als ze langer stilstaan en het zo koud is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenZijn nochtans de velgen die je standaard krijgt als je bepaalde lines kiest. (onder andere de performance line)
Ik heb deze op mijn E91 en vind ze echt prachtig.
Comment
-
98000 km heeft hem nu.
En zo een Bmw-meeting in Zolder zie ik ook wel zitten .2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenNu is ze wel kapot
Alé in ieder geval dat bmw mobilty ding gebelt en die komt nu af.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenKan inderdaad ook wel ja.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Ze hadden echt een M3 Touring moeten maken, zo dik
Is op basis van een 335i
http://www.e90-forum.de/e91-touring/...C3%A4dern.html
Comment
Comment