Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kennis van mij wilt een E61 520d kopen van 2008. maar hij wilt de onderhoudshistoriek hiervna natrekken. bestaat er een site van of kan hij die gewoon opvragen bij de dealer?
    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
      Kennis van mij wilt een E61 520d kopen van 2008. maar hij wilt de onderhoudshistoriek hiervna natrekken. bestaat er een site van of kan hij die gewoon opvragen bij de dealer?
      Als je 't chassisnummer hebt, dan kan je dat via de dealer of als premium member op bimmerboard.be.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
        Kennis van mij wilt een E61 520d kopen van 2008. maar hij wilt de onderhoudshistoriek hiervna natrekken. bestaat er een site van of kan hij die gewoon opvragen bij de dealer?
        Een goede vriend van mij verkoopt ook z'n E61 520d van 2008 met 60.000km op de teller. Die is altijd bij BMW Beckers onderhouden geweest en ongevalvrij. Moest 'm interesse hebben, laat je maar iets weten.
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Die Art cars staan in een museum in München

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
              Als je 't chassisnummer hebt, dan kan je dat via de dealer of als premium member op bimmerboard.be.
              merci

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
              Een goede vriend van mij verkoopt ook z'n E61 520d van 2008 met 60.000km op de teller. Die is altijd bij BMW Beckers onderhouden geweest en ongevalvrij. Moest 'm interesse hebben, laat je maar iets weten.
              Merci
              Ik zal het hem zeggen, wat is de vraagprijs ongeveer?
              BMW X5 45e

Comment

• Blijf het een iet wat vreemde keuze vinden.

1) Moeten dat echt diesels zijn?
                2) 325d, zo snel is dat nu ook niet ..
                3) 123d, vlamt aardig, maar had ze dan toch liever in 130i gezien

Comment

• Gelukkig zijn het nog 6 cilinders, met die dubbele uitlaat sluit je al 90% van de 3 series die hier rondrijden uit. Die 123d's hebben een enkele uitlaat zeker?

En ja, een M5 ga je nooit kunnen volgen tenzij je iets hebt dat ook 300+ kan hé .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten

Van hieruit heeft die veel weg van ne Corvette.
                    Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                    Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                    If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                      Van hieruit heeft die veel weg van ne Corvette.
                      oei?.

Comment

• Vanuit Lommel hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                          Vanuit Lommel hé.
                          HAHAHAHHAAHAHA!!!
                          Die is gewoon té grappig!
                          Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                          Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                          If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Beide autotypes halen 100 km per uur in 7 seconden. De BMW 325d heeft een topsnelheid van net geen 250 km per uur. Agenten die ermee rijden, moeten eerst een opleiding 'hoge snelheid' volgen.

Ze doen precies alsof dat M3's zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                              Beide autotypes halen 100 km per uur in 7 seconden. De BMW 325d heeft een topsnelheid van net geen 250 km per uur. Agenten die ermee rijden, moeten eerst een opleiding 'hoge snelheid' volgen.

Ze doen precies alsof dat M3's zijn
                              Bijna 250 per uur rijden en nog wat slalommen, inhalen,... enzo, echte kattepis is dat ook niet hé...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                Bijna 250 per uur rijden en nog wat slalommen, inhalen,... enzo, echte kattepis is dat ook niet hé...
                                Dat moeten ze nu toch ook al kunnen met hun Peugeots?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                  Dat moeten ze nu toch ook al kunnen met hun Peugeots?
                                  Die zullen dan waarschijnlijk ook die opleiding genoten hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                    http://www.nieuwsblad.be/article/det...leid=GLV34LDBA

Blijf het een iet wat vreemde keuze vinden.

1) Moeten dat echt diesels zijn?
                                    2) 325d, zo snel is dat nu ook niet ..
                                    3) 123d, vlamt aardig, maar had ze dan toch liever in 130i gezien
                                    Een 130i is bij reëel verkeer niet sneller dan een 123d, terwijl de 123d een pak zuiniger is. Als ze 'm zouden chippen (ik denk het niet) loopt dat ding met 280 pk en 620 Nm trouwens aardig uit op een 130i.

En flikken kunnen 't zich permitteren om met een "tragere" auto te rijden dan het doelwit, want zij hebben met hun blauwe lampjes en de middels radio oproepbare vriendjes een gigantisch voordeel.

Comment

• Sweet !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Een 130i is bij reëel verkeer niet sneller dan een 123d, terwijl de 123d een pak zuiniger is. Als ze 'm zouden chippen (ik denk het niet) loopt dat ding met 280 pk en 620 Nm trouwens aardig uit op een 130i.

En flikken kunnen 't zich permitteren om met een "tragere" auto te rijden dan het doelwit, want zij hebben met hun blauwe lampjes en de middels radio oproepbare vriendjes een gigantisch voordeel.
                                        Gechipt 280pk is nogal optimistisch . Een standaard 123d zou volgens jou dus evensnel zijn als een 130i ? Al eens getest ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jules_w Bekijk Berichten
                                          Gechipt 280pk is nogal optimistisch . Een standaard 123d zou volgens jou dus evensnel zijn als een 130i ? Al eens getest ?
                                          In dagelijks verkeer, bedoel ik. Dan rijd je nooit van een 123d weg met een 130i. De paar meter die je neemt op een tiental seconden geeft nooit de kans om afstand te nemen. Als ik zie hoe klein 't verschil was tussen mijn gechipte 120d en Wax-it z'n 130i, bijvoorbeeld. Die is sneller, ja, maar de piloot maakt in dat vergelijk ALLES uit en de auto's zijn enkel het middel waarmee.

Op circuit ben ik met mijn gechipte 120d trouwens niet trager dan voornoemde 130i, wederom, waarschijnlijk omdat ik wat harder push dan Bert, maar 't is niet dat hij 'n kluns is of erwtjes als ballen heeft (wel integendeel). In realiteit zijn verschillen die op papier groot lijken, vaak ontnuchterend klein.

Een 123d met chip haalt op z'n sokken 260pk. Met goeie chip (custom made en nog wat minder marge) en een volledige uitlaatlijn is 280pk geenszins optimistisch. En dan nog. Zelfs een soft gechipte 123d (met pakweg 240pk) zal geen meter toegeven op een 130i, zeker niet in 't dagelijks verkeer waar je niet altijd in de ideale versnelling zit (noodzakelijk bij de 130i, minder van belang bij de 123d).
                                          Last edited by ; 06/01/2011, 18:02.

Comment

Working...
                                          X