Oorspronkelijk geplaatst door Hozee
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenKlopt, en ik heb ook veel liever een 6 cilinder dan een 4 cilinder, maar de 4 cilinder diesels zijn tegenwoordig zo goed geworden dat je, als de muziek hard genoeg staat, het verschil moeilijk zult kunnen aangeven, zeker met een koppelbeest als de 23d of 250 CDI.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenGaat niet over vlot zijn maar je vernoemt het zelf: Draait mooier, NAGELT MINDER, snapé vous?
Klinkt wat zwaarder, enz...
Degene die hier geen boodschap aan heeft hoeft er geen bal van te snappen hoor maar gelieve zich verder te onthouden van niet onderbouwt commentaar....
Diesel klinkt nooit goed. Als je sound belangrijk vindt, moet je een benzine kopen.
Als je goedkoop wilt rijden moet je een 23d kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenAch man, wat heeft de muziekinstallatie te maken met de muziek van je motor!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenHet blijft wel diesel he.
Diesel klinkt nooit goed. Als je sound belangrijk vindt, moet je een benzine kopen.
Als je goedkoop wilt rijden moet je een 23d kopen.
Maar ik moet nu wel toegeven dat er 6 (en 8 of 10) cilinder diesels zijn die onder de noemer "goed klinken" vallen.
Maar dat moet uiteraard altijd gevolgd worden door "voor een diesel".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenMaar dat moet uiteraard altijd gevolgd worden door "voor een diesel".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenNou nou nou, al dat geleuter over het geluid van een motor...
Dat kan natuurlijk mooi zijn en zo maar dat is toch wel ongeveer het laatste waar ik naar kijk (of beter: luister) als ik een nieuwe/andere wagen moet kiezen!
Rij-eigenschappen, verbruik en fiscaliteit komen dan eerder aan bod.
Als die (kleine?) driecilinder over een jaar dezelfde prestaties haalt als een viercilinder van 3 jaar terug (of zelfs de huidige) en dat op een efficiëntere manier, dan snap ik niet wat daar tegen kan zijn. En zelfs al presteert die minder maar is die dan daardoor fiscaal aantrekkelijker en zuiniger, dan is dat ook een goeie zaak, zelfs voor BMW.
Van die zelfverklaarde (pseudo-) puristen die vinden dat een BMW per sé een zescilinder moet zijn hebben eigenlijk geen recht van klagen zolang ze die motoren blijven aanbieden.
En als ze daar ooit mee stoppen kan je dat jammer vinden maar dan is dat waarschijnlijk omdat er ander en beter is.
Alle swat, dat is mijn gedacht hé.
Een Audi diesel 6 pitter klinkt ook zalig in dieseltermen gesproken,. DUS bmw dieselpuristen zoals jij dat wilt voorstellen...my ass. Een zespiter diesel heeft NIKS te maken met het merk...DUH...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenZoals: "knap, voor een SUV".
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJa, natuurlijk.
Maar dan mag je nog een goed klinkende diesel hebben, zet daar een benzine naast met hetzelfde aantal cilinders en je zit in de knoei.
Want voor de andere redenen zijn het kutdiesels
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenWat een belachelijke opmerkingen over ...puristen...
Een Audi diesel 6 pitter klinkt ook zalig in dieseltermen gesproken,. DUS bmw dieselpuristen zoals jij dat wilt voorstellen...my ass. Een zespiter diesel heeft NIKS te maken met het merk...DUH...
Reihensechs dus. Benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenQua geluid dan toch
Want voor de andere redenen zijn het kutdiesels
Als je hetzelfde concept aanhoudt bij benzine en diesel blijft diesel in het nadeel hoor.
Audi A3 2.0 TDI vs Audi S3 2.0 TFSI
BMW 335d vs BMW 335i
Mercedes S 450 CDI vs Mercedes S 63 AMG PP (facelift)
Bye bye diesel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenHet blijft wel diesel he.
Diesel klinkt nooit goed. Als je sound belangrijk vindt, moet je een benzine kopen.
Als je goedkoop wilt rijden moet je een 23d kopen.
Of zijn we de oorsprong van deze discussie kwijtgeraakt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenBwa...
Als je hetzelfde concept aanhoudt bij benzine en diesel blijft diesel in het nadeel hoor.
Audi A3 2.0 TDI vs Audi S3 2.0 TFSI
BMW 335d vs BMW 335i
Mercedes S 450 CDI vs Mercedes S 63 AMG PP (facelift)
Bye bye diesel
maar die laatste is wel lichtjes er over ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenTrue!
maar die laatste is wel lichtjes er over ook
435 pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenWat een belachelijke opmerkingen over ...puristen...
Een Audi diesel 6 pitter klinkt ook zalig in dieseltermen gesproken,. DUS bmw dieselpuristen zoals jij dat wilt voorstellen...my ass. Een zespiter diesel heeft NIKS te maken met het merk...DUH...
Dat is hier een BMW topic en 't gaat over BMW's. Verschiet dan niet als er eens ergens "BMW" tussen staat hé.
Geldt inderdaad evengoed voor de anderen zulle.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenTrue!
maar die laatste is wel lichtjes er over ook
We praten al een hele tijd over diesels, ja?
Benzine? ..., da weten we onderhand al wel, niet te evenaren, qua geluid.....maar daar gaat het hier toch niet om!! of wel???
Driecylinder qua geluid: bagger, zonder twijfel. Viercylinder...tja, eigenlijk ook bagger.
Zescylinder...dat klinkt al een HEEL stuk beter. Daarboven heb ik geen ervaring maar als ik weet hoe een zespitter klingt en "gaat" dan weet ik genoeg.
Comment
Comment