Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat is dus wat ik bedoel met 3 cilinders die oké klinken in toeren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
      Eey sorry he seg! Lange tenen?
      Dat is hier een BMW topic en 't gaat over BMW's. Verschiet dan niet als er eens ergens "BMW" tussen staat hé.
      Geldt inderdaad evengoed voor de anderen zulle.
      Niks lange tenen maar als jij al begint met de tekst " lange tenen" dan kun je erop rekenen dat je fiks commentaar terug krijgt. Logisch gezien heeft de inhoud van de thread en jou specifieke commentaar niks te maken met het " geluid van en 6 pitter diesel" waar jij blijkbaar geen ervaring mee hebt.
      Last edited by ; 10/01/2011, 18:41.

Comment

• BMW zal er wel een foefke tussen steken zodat het niet meer als 3 cilinder klinkt zeker . ben ook eens benieuwd naar de 0 - serie met fwd
        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
          BMW zal er wel een foefke tussen steken zodat het niet meer als 3 cilinder klinkt zeker . ben ook eens benieuwd naar de 0 - serie met fwd
          Waarom zouden ze dat doen?

Enige wat dat brengt is meer gewicht en meer verbruik. Net hetgeen men niet wil

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
            BMW zal er wel een foefke tussen steken zodat het niet meer als 3 cilinder klinkt zeker . ben ook eens benieuwd naar de 0 - serie met fwd
            Wat een achterlijke opmerking...sry
            En als BMW dat zelf zou overwegen, dan zouden ze nog achterlijk zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
              3 cilinder in toeren klinkt oké, voor een diesel.
              Net zoals een zescilinder in toeren ook goed klinkt, voor een diesel.

Stationair is het allemaal bagger, de ene al wat meer dan de andere.
              Een zescilinder diesel stationair kan toch echt beschaafd klinken hoor, vooral in een iets kleinere auto waarbij de motorruimte goed gevuld is en niet als klankkast dient, genre BMW 3 of Audi A5/A5.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                http://www.youtube.com/watch?v=-y3YXpeA0xA

Ik vind het beter klinken dan de oude 1.9's, om even binnen het concern te vergelijken.

Das ist der Citroen C1 von meiner Mam. Es ist ein echtes Spassmobil!An was erinnert uns dieser Sound... :D

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                  Wat een achterlijke opmerking...sry
                  En als BMW dat zelf zou overwegen, dan zouden ze nog achterlijk zijn.
                  BMW gaat onder de 1-Serie nog een model positioneren. En ja, dan moet er ook een naam verzonnen worden. De aanduiding 0-Serie klinkt om eerlijk te zijn niet echt aantrekkelijk. Nu maar hopen dat het daarbij blijft. -1-Serie kan helemaal niet.   De nieuwe 0-Serie moet de concurrentie aan gaan met bijvoorbeeld de op stapel staande […]

BMW X5 45e

Comment

Ach man, wat heeft de muziekinstallatie te maken met de muziek van je motor! Ja sry, het is zo niet bedoelt maar je mist wel de inhoud.
                    Zeg ik nu dat dat er iets mee te maken heeft
                    Mijn punt was: qua sound HEB JE GELIJK , maar qua gevoel, souplesse is de kloof echt wel kleiner aan het worden (4 cilinders met rond de 500Nm en power op elk toerental).

En die 3 cilinder Polo van hierboven klinkt even mooi/lelijk als een x25d imo

Comment

• Hozee gast, zagevent.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                        Zeg ik nu dat dat er iets mee te maken heeft
                        Mijn punt was: qua sound HEB JE GELIJK , maar qua gevoel, souplesse is de kloof echt wel kleiner aan het worden (4 cilinders met rond de 500Nm en power op elk toerental).

En die 3 cilinder Polo van hierboven klinkt even mooi/lelijk als een x25d imo
                        Ja vertel mij wat met mijn 123d maar een zescylinder diesel is toch een gevoel apart, qua sound, in dieselland welteverstaan,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                          Hozee gast, zagevent.
                          Waarom, of snap jij ook niet dat sommige mensen niet snappen waar het over gaat?

Comment

Waarom, of snap jij ook niet dat sommige mensen niet snappen waar het over gaat?
                            Kom, 't is goed, ge zijt flink. Dit topic heet "BMW lovers" en niet "6-cilinder benzine of bij gebrek daaraan minstens 6-cilinder diesel BMW lovers".
                            Misschien moet je dat topic maar effe gauw aanmaken dan kan je daar je ei kwijt en kan de rest voort genieten van z'n BMW, ongeacht welk blok erin ligt.
                            Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                            Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                            If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Snap jij wel dat wij wel snappen dat anderen het snappen, maar dat wij niet snappen dat jij niet snapt dat anderen het snappen, ondanks zij weldegelijk iets snappen wat jij niet snapt. Begrijp je?

Comment

Snap jij wel dat wij wel snappen dat anderen het snappen, maar dat wij niet snappen dat jij niet snapt dat anderen het snappen, ondanks zij weldegelijk iets snappen wat jij niet snapt. Begrijp je?
                                voila logischer kan niet
                                BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                                  Een halve 35d?
                                  Een 1.5

Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                  Of een 123d met een cilinder minder?

Of een 1.5 dus?

Comment

• Correctie: 1.5d
                                    Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                    Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                                    If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Ja ja, je snap, vous pas?

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                      Dit is de oorsprong en heeft verder niks te maken met het wel of niet snappen. Dat maakt ieder voor zichzelf uit.
                                      Heb ik mazzel dat ik, na mijn commentaar, met een BMW 123d rijd anders had ik helemaal gevierendeelt geweest door de niet snappers....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                        Een 1.5

Of een 1.5 dus?

Zo is dat.

Comment

Working...
                                        X