Oorspronkelijk geplaatst door blue8300
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenBeweer je nu dat je evengoed met een 320 zou willen rijden ICM?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenWas hem eens, dan weet je het
Mogelijkheid tot multiple choice?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk BerichtenMen spreek hier over een 316i niet over een 316d !!
Een diesel kan men GEMAKKELIJK chiptunen om meer pk uit te halen dankzij het turbo, dat is absoluut niet het geval ben een atmosferisch benzine.
De 316i is niet alleen maar electronisch af-getuned maar heeft ook oa andere injectoren.
Het is niet zo simpel om er zo maar de pk uit een echte 2.0 uit te halen.
Dit is een urban legend die gespreid wordt door mensen die er niets van kennen.Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEr heeft ook niemand gezegd dat er op een eenvoudige manier evenveel vermogen uit te puren is als bij een 120i hé. Wel dat het blok wat potentieel heeft.
Dat van die 316d was maar een voorbeeld he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichtenover mekaar heen praten is een (vevelend) begrip (koppels) maar blijkbaar over mekaar heen schrijven hoort er ook bij...
Sorry, wou vanmorgen nog antwoorden, maar geen tijd meer en dan s'avonds staan er al 2 pagina's bij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenJa gaat soms snel.
Maar het is de reactie van Jeroen_M5 die ik nog steeds niet doorheb..320?..ICM?? Tja, kan er echt niks van maken naargelang mijn opmerking over leeftijd en peekaas...
Mijn post was voor ICM bedoeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenLeeftijd? heeft daar niks mee te maken, zolang dat je jezelf maar niet oud vindt.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Power "went" inderdaad wel wat, maar soms schrik ik nog wel eens hoe vlot m'n auto is (en die is verre van snel, 130pk) en ik ben ook meer en meer van mening dat een heel snelle auto niet nodig is, ik kom overal vlot met die 130 in een grote Volvo
Wegligging en het karakter van de motor vind ik belangrijker dan hoe snel hij is, met een berg power ben je hier toch niks en geen uitdagingen meer aan de lichten is ook maar zielig
Comment
-
Mwa, ik bekijk het anders, hoe meer ik in mijn stoel wordt gedrukt hoe meer adrenaline naar mijn hoofd gaat.
En ik geniet er elke keer van ook al zijn er die gewenningsverschijnselen.
Is ook één van de redenen dat ik voor een potente diesel heb gekozen. Je hoeft niet door te sleuren om de accelaratie te voelen, het koppel zrgt daar wel voor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenJe hoeft niet door te sleuren om de accelaratie te voelen, het koppel zrgt daar wel voor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenYep, die mening deel ik ook. Koppel...
Comment
Comment