Oorspronkelijk geplaatst door Hozee
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenRood voor een BMW is hier dan ook echt 'not done' in dit landje hé. Ik weet nog dat ik eens een offerte liet maken voor een touring, die verkoper sloeg bijna bleek uit toen ik rood als carrosseriekleur vroeg.BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Ik kan echt kwaad worden om het feit dat de invoerder bepaalt wat wel of niet kan naargelang de ozo belangrijke statistieken. THE HELL met die statistieken. In Duitsland kun je een M-pakket in rode kleur wel krijgen.
Voorbeeld van eigen ervaring?
Indertijd woonde ik in Nederland en heb toen (2001) een Seat Ibiza Cupra gekocht. Snoepje van een auto met mooie bumpers en o.a. volledig witte tellers, half leder int, enz
Tot mijn gtote verbazing kon je die uitvoering niet in belgië krijgen maar wel de SPORT uitvoering met dezelfde 18T motor?? Ja hallo, maken die extra mooie opties het verschil?
Nu vraag ik mij af wat er in die mensen hun hoofd omging om de veel mooiere Cupra niet in het assortiment op te nemen en de veel meer basic 18T sport wel?
Dit geldt bijv. ook voor Opel. Met de niewe facelift kun je niet meer de 130pk 17CDTI in belgië kopen maar in andere landen wel??
What the fuck denken de belgen wel, dat ze zelfs in de klanten hun keuze gaan bepalen wat wel of niet kan?
Ja sry mannen moest er even uit maar dit is iets wat ik absoluut niet kan slikken in onze voorgeprogammeerde maatschappij.
Ik snap absoluut niet hoe invoerders kunnen komen op zulke ongefundeerde en belachelijke beslissingen op basis van verkoopsstatistieken, terwijl het verkoopsgericht geen ruk uitmaakt of er een bepaald model of kleur minder of meer wordt gekocht door het grote publiek, als de rest maar goed verkoopt.
Excuses maar ik vind de commerciële politiek die de belgische invoerders hanteren ronduit belachelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenVorige week heeft mijn zus een offerte laten maken voor een E90 in het vermillion rood en die verkoper deed daar helemaal niet vreemd over. Is wel voor een leasing dus ik weet niet of leasingmaatschappij dat gaat goedkeuren..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenIk kan echt kwaad worden om het feit dat de invoerder bepaalt wat wel of niet kan naargelang de ozo belangrijke statistieken. THE HELL met die statistieken. In Duitsland kun je een M-pakket in rode kleur wel krijgen.
Voorbeeld van eigen ervaring?
Indertijd woonde ik in Nederland en heb toen (2001) een Seat Ibiza Cupra gekocht. Snoepje van een auto met mooie bumpers en o.a. volledig witte tellers, half leder int, enz
Tot mijn gtote verbazing kon je die uitvoering niet in belgië krijgen maar wel de SPORT uitvoering met dezelfde 18T motor?? Ja hallo, maken die extra mooie opties het verschil?
Nu vraag ik mij af wat er in die mensen hun hoofd omging om de veel mooiere Cupra niet in het assortiment op te nemen en de veel meer basic 18T sport wel?
Dit geldt bijv. ook voor Opel. Met de niewe facelift kun je niet meer de 130pk 17CDTI in belgië kopen maar in andere landen wel??
What the fuck denken de belgen wel, dat ze zelfs in de klanten hun keuze gaan bepalen wat wel of niet kan?
Ja sry mannen moest er even uit maar dit is iets wat ik absoluut niet kan slikken in onze voorgeprogammeerde maatschappij.
Ik snap absoluut niet hoe invoerders kunnen komen op zulke ongefundeerde en belachelijke beslissingen op basis van verkoopsstatistieken, terwijl het verkoopsgericht geen ruk uitmaakt of er een bepaald model of kleur minder of meer wordt gekocht door het grote publiek, als de rest maar goed verkoopt.
Excuses maar ik vind de commerciële politiek die de belgische invoerders hanteren ronduit belachelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDeze neemt het begrip 'chrome line exterieur' wel erg ijverig op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenFantastische sukkel, niet te geloven............
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDat zijn pré facelift E9x modellen (modellen van voor september 2008 ). Vanaf de facelift gaat de combinatie M-Pack/(karmesin)rood niet meer.
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenHij staat op een gehandicaptenparking, ongetwijfeld een mentaal gehandicapte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDeze neemt het begrip 'chrome line exterieur' wel erg ijverig op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk BerichtenKent hier iemand het onderhoudsprogramma voor een 118d (143pk) uit 2008? Om de hoeveel onderhoud (klein en groot)?
Comment
Comment