Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
    En weten dat de Invoerder daarover beslist. Mogen de klanten misschien beslissen?
    Had zelf ook een rode 1 met M-pakket gewillen, maar ja.
    Prachtige wagen, overigens, inderdaad zeer mooie combo.
    Rood voor een BMW is hier dan ook echt 'not done' in dit landje hé. Ik weet nog dat ik eens een offerte liet maken voor een touring, die verkoper sloeg bijna bleek uit toen ik rood als carrosseriekleur vroeg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
      Rood voor een BMW is hier dan ook echt 'not done' in dit landje hé. Ik weet nog dat ik eens een offerte liet maken voor een touring, die verkoper sloeg bijna bleek uit toen ik rood als carrosseriekleur vroeg.
      Vorige week heeft mijn zus een offerte laten maken voor een E90 in het vermillion rood en die verkoper deed daar helemaal niet vreemd over. Is wel voor een leasing dus ik weet niet of leasingmaatschappij dat gaat goedkeuren..
      BMW E61 525d LCI '09
      Suzuki Bandit 1250NA /07
      Fiesta Red Edition '16

Comment

• Ik kan echt kwaad worden om het feit dat de invoerder bepaalt wat wel of niet kan naargelang de ozo belangrijke statistieken. THE HELL met die statistieken. In Duitsland kun je een M-pakket in rode kleur wel krijgen.
        Voorbeeld van eigen ervaring?
        Indertijd woonde ik in Nederland en heb toen (2001) een Seat Ibiza Cupra gekocht. Snoepje van een auto met mooie bumpers en o.a. volledig witte tellers, half leder int, enz
        Tot mijn gtote verbazing kon je die uitvoering niet in belgië krijgen maar wel de SPORT uitvoering met dezelfde 18T motor?? Ja hallo, maken die extra mooie opties het verschil?
        Nu vraag ik mij af wat er in die mensen hun hoofd omging om de veel mooiere Cupra niet in het assortiment op te nemen en de veel meer basic 18T sport wel?
        Dit geldt bijv. ook voor Opel. Met de niewe facelift kun je niet meer de 130pk 17CDTI in belgië kopen maar in andere landen wel??
        What the fuck denken de belgen wel, dat ze zelfs in de klanten hun keuze gaan bepalen wat wel of niet kan?
        Ja sry mannen moest er even uit maar dit is iets wat ik absoluut niet kan slikken in onze voorgeprogammeerde maatschappij.
        Ik snap absoluut niet hoe invoerders kunnen komen op zulke ongefundeerde en belachelijke beslissingen op basis van verkoopsstatistieken, terwijl het verkoopsgericht geen ruk uitmaakt of er een bepaald model of kleur minder of meer wordt gekocht door het grote publiek, als de rest maar goed verkoopt.
        Excuses maar ik vind de commerciële politiek die de belgische invoerders hanteren ronduit belachelijk.
        Last edited by ; 28/01/2011, 14:16.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
          Vorige week heeft mijn zus een offerte laten maken voor een E90 in het vermillion rood en die verkoper deed daar helemaal niet vreemd over. Is wel voor een leasing dus ik weet niet of leasingmaatschappij dat gaat goedkeuren..
          De ene verkoper is de andere ook niet hé.

Comment

Ik kan echt kwaad worden om het feit dat de invoerder bepaalt wat wel of niet kan naargelang de ozo belangrijke statistieken. THE HELL met die statistieken. In Duitsland kun je een M-pakket in rode kleur wel krijgen.
            Voorbeeld van eigen ervaring?
            Indertijd woonde ik in Nederland en heb toen (2001) een Seat Ibiza Cupra gekocht. Snoepje van een auto met mooie bumpers en o.a. volledig witte tellers, half leder int, enz
            Tot mijn gtote verbazing kon je die uitvoering niet in belgië krijgen maar wel de SPORT uitvoering met dezelfde 18T motor?? Ja hallo, maken die extra mooie opties het verschil?
            Nu vraag ik mij af wat er in die mensen hun hoofd omging om de veel mooiere Cupra niet in het assortiment op te nemen en de veel meer basic 18T sport wel?
            Dit geldt bijv. ook voor Opel. Met de niewe facelift kun je niet meer de 130pk 17CDTI in belgië kopen maar in andere landen wel??
            What the fuck denken de belgen wel, dat ze zelfs in de klanten hun keuze gaan bepalen wat wel of niet kan?
            Ja sry mannen moest er even uit maar dit is iets wat ik absoluut niet kan slikken in onze voorgeprogammeerde maatschappij.
            Ik snap absoluut niet hoe invoerders kunnen komen op zulke ongefundeerde en belachelijke beslissingen op basis van verkoopsstatistieken, terwijl het verkoopsgericht geen ruk uitmaakt of er een bepaald model of kleur minder of meer wordt gekocht door het grote publiek, als de rest maar goed verkoopt.
            Excuses maar ik vind de commerciële politiek die de belgische invoerders hanteren ronduit belachelijk.
            De Duitse configurator zegt nochtans ook neen tegen de E9x combi rood/M-pack.

Comment

• Deze neemt het begrip 'chrome line exterieur' wel erg ijverig op.

Comment

• @Jakkel: Vreemd, want als je op autoscout kijkt dan zijn ze er wel degelijk rode M-uitvoeringen. Lijkt mij sterk dat het allemaal aangepaste versies zijn:

Ook bij de 1 serie:

Of het zou kunnen zijn dat BMW voor het jaar 2011 ook al beperkingen heeft opgelegd voor de rode kleur...Nee toch?..
                Last edited by ; 28/01/2011, 17:00.

Comment

Deze neemt het begrip 'chrome line exterieur' wel erg ijverig op.

Fantastische sukkel, niet te geloven............

Comment

• Dat zijn pré facelift E9x modellen (modellen van voor september 2008 ). Vanaf de facelift gaat de combinatie M-Pack/(karmesin)rood niet meer.

Comment

Fantastische sukkel, niet te geloven............
                      Hij staat op een gehandicaptenparking, ongetwijfeld een mentaal gehandicapte.

Comment

Dat zijn pré facelift E9x modellen (modellen van voor september 2008 ). Vanaf de facelift gaat de combinatie M-Pack/(karmesin)rood niet meer.
                        Vind ik echt erg maarja, wat doe je eraan? Als de constructeur al zelf gaat beslissen wat de klant moet pakken, tja..

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                        Hij staat op een gehandicaptenparking, ongetwijfeld een mentaal gehandicapte.
                        Ja inderdaad, was mij nie direct opgevallen, allez, we zullen em een beetje respijt geven dan.

Comment

Deze neemt het begrip 'chrome line exterieur' wel erg ijverig op.

Comment

• Dat is gewoon de gecamoufleerde nieuwe 3 !!!!

Comment

• Corvette-logo is priceless.

Comment

• Er staat: "Parking for PEP boys"

Pimped Extremely Painful

Comment

• Foorbak eerste klas..

Comment

• Kent hier iemand het onderhoudsprogramma voor een 118d (143pk) uit 2008? Om de hoeveel onderhoud (klein en groot)?
                                    Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk Berichten
                                      Kent hier iemand het onderhoudsprogramma voor een 118d (143pk) uit 2008? Om de hoeveel onderhoud (klein en groot)?
                                      Ik schat om de 30.000

Comment

• Zijn er bepaalde belangrijke kilometerstanden?
                                        Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Mooie config, maar hij toont wel nogal klein.

Comment

Working...
                                          X