Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tot dat je em in 't echt ziet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
      Tot dat je em in 't echt ziet.
      Die foto heb ik zelf getrokken ik bedoelde dat hij kleiner toont dan dat je zou verwachten (imho).
      Prachtig interieur trouwens.

Comment

• Dé knapste break op de markt momenteel

Comment

• Ah oké, dacht al. Prachtige wagen, zondermeer, één van de, zoniet de mooiste break op dit moment.

Edit: Pablo was mij net voor.

Comment

• Of één in tiefseeblau zonder m-sportpakket met dezelfde velgen maar dan in alluminium kleur, met chromeline en en chromé dakdragers en nieren. Dat is ook knap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
              Of één in tiefseeblau zonder m-sportpakket met dezelfde velgen maar dan in alluminium kleur, met chromeline en en chromé dakdragers en nieren. Dat is ook knap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                Mooie config, maar hij toont wel nogal klein.

Als hij nog zwarte niertjes heeft is het helemaal af.

Dat in 35d =

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten

Zo knap hé
                  Hopelijk wordt zo een volgend jaar de vervanger van de x3. Zeker die foto is aan mijn pa tonen

Comment

• las net en retard het bmw magazine

naast een prachtige 2000
                    een 628 automaat zonder bespoilering

echte bmw-ers hebben smaak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                      Dé knapste break op de markt momenteel
                      te lange lwb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        te lange lwb
                        Het is inderdaad een lange wielbasis maar zolang je geen 17 inch velgen neemt maar 18/19 inch valt dat totaal niet op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                          Als hij nog zwarte niertjes heeft is het helemaal af.

Dat in 35d =
                          ²²²²²²²² Zoals is daar staat vind ik hem ook echt knap. Liefst wel een dikke benzine erin dan.

Wat een kleur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                            ²²²²²²²² Zoals is daar staat vind ik hem ook echt knap. Liefst wel een dikke benzine erin dan.

Wat een kleur.
                            Ik blijf het alleen jammer vinden van die nogal afgeknapte snuit...
                            Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                              En weten dat de Invoerder daarover beslist. Mogen de klanten misschien beslissen?
                              Als je 't over rood + M Pack hebt, dan klopt dat toch niet. De Belgische invoerder beperkt zo'n dingen niet, als ze 't kunnen leveren dan doen ze dat ook. Zelfs al wordt 't maar één keer verkocht.

Rood + M Pack kon op de prefacelift wel, op de facelifts niet meer dacht ik. Wij krijgen niks anders of niks minder (of meer) dan de Duitsers.

Comment

• Ik ga je niet tegenspreken wat de pré facelift betreft, ook al kan ik geen enkele rode 1 serie in occasie vinden met een M-pakket, in België. Wil alleen maar aanduiden dat het voor mij " not done" is dat een sportpakket wordt gekoppeld aan een kleur. Is het nu door de invoerder of door de fabrikant, maakt niet uit maar ik zou willen weten wat zulke mensen ertoe aanzet om dat te beslissen.
                                Daarbij, rood is toch een sportieve kleur?
                                Toen ik mijn bmw bestelde was wit een optie voor mij maar mijn vrouw vond het niet zo...Oké dan gaan we verder kijken... rood?...zagen we allebei zeer goed zitten...Mmmh rood met M-pakket...Eh, nee meneer, kan niet....Waarom? Tja, is nu éénmaal zo, kan niet... Tja...oké, dan maar blauw...
                                Daar wordt ik echt misselijk van.
                                Waarom kan rood niet met M-pakket??? Wat een onzin.

PS: Vind het wel tof dat je de moeite hebt genomen om dit topic "ff" door te nemen want mijn "geklaag" staat el een stukje terug.
                                Last edited by ; 31/01/2011, 13:08.

Comment

• Over de keuzes die BMW (als constructeur) maakt, spreek ik me niet uit. Zij zullen voldoende weten wat gewild is en wat niet, en waar ze centen uit kunnen slaan.
                                  Anderzijds vind ik het niet onlogisch dat een constructeur rekening houdt met b.v. het sportievere karakter van een auto met sportkit en daar enkele specifieke of enkel de sportievere kleuren aan koppelt.
                                  Bovendien: die mannen die de verkoopsstatistieken bijhouden weten dat uiteindelijk "beter" dan jij en ik, ik bedoel maar: er is altijd wel ergens iemand te vinden met een goestingske dat anderen misschien ook wel zouden willen (of toch op z'n minst overwegen), en die daar "misselijk" van wordt dat 't niet verkrijgbaar is. Een uni gele M5, een grasgroen metallic cabrio met paarse zetels... enzovoort. 't Is nochtans niet dat je bij BMW niet kan kiezen: ze hebben een breed pallet aan kleurenkeuzes en ook langs buiten heb je voldoende keuze (duidelijk meer dan de doorsnee). En dan nog is 't niet genoeg... voor iederéén goed doen is onmogelijk.

Als 't niet naar je zin is, dan ga je maar via Individual langs. Daar kan bijna alles. Op de '1 nu wel net niet, maar bon.

En als je zoekt, zal je wel '1 vinden in 't rood met M Pack. Als je echter zoiets specifiek enkel rond je kerktoren zoekt, dan moet je dat wel niet aan een ander gaan toeschrijven. Ge moet ook niet tot in Turkije gaan zoeken, maar de West-Europa is toch je zoekgebied als je zoiets specifieks zoekt, mag ik hopen?
                                  Last edited by ; 31/01/2011, 13:08.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Rood + M Pack kon op de prefacelift wel, op de facelifts niet meer dacht ik. Wij krijgen niks anders of niks minder (of meer) dan de Duitsers.
                                    Zoals ik hier eerder al gezegd had.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                      Zoals ik hier eerder al gezegd had.
                                      Ja I know, inclusief foto's. Met Blacklines. (wel al een tijdje geleden)

Bij de facelift zou ik 't nooit genomen hebben, omdat ik de grote rode achterlichten teveel in die koetswerkkleur vind opgaan. Bij de prefacelift was 't (indien gecombineerd met Blackline achterlichten) veel knapper imo. Daar zou ik 't zeker wel overwogen hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Ja I know, inclusief foto's. Met Blacklines. (wel al een tijdje geleden)

Bij de facelift zou ik 't nooit genomen hebben, omdat ik de grote rode achterlichten teveel in die koetswerkkleur vind opgaan. Bij de prefacelift was 't (indien gecombineerd met Blackline achterlichten) veel knapper imo. Daar zou ik 't zeker wel overwogen hebben.
                                        Dat vind ik juist knap die gans rode achterlichten met rode carrosserie! Smaken hé...

Comment

• Idd.

Comment

Working...
                                          X