Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door grizzly Bekijk Berichten
    Nochtans is de reden door Gta al gegeven als reply op jezelf. Maar dus nog maar eens, het verkoopt niet. Rood op zich al niet, laat staan op M-pakket. Daarnaast kan BMW nog vinden dat de nu standaard rode kleur niet past op het M-pakket (zoals ze andersom ook vinden van bepaalde kleuren), wat waarschijnlijk toch weer is ingegeven door de eerste reden. Waarom zouden ze M-pakket onderdelen moeten maken in een bepaalde kleur, als die kleur standaard nog niet eens verkoopt. Veel logischer krijg je het niet, of dat nu al dan niet aannemelijk is voor uw smaak doet er weinig toe.
    @caoimhin: De kleur die ik nu heb ben ik wel content mee. Dat van die "blauwe kater" is bedoeld als bij manier van spreken. Heb uiteindelijk deze auto gekozen voor de motor.

Ik moet als klant kunnen kiezen voor alle opties in het bestaande kleurenpallet, ongeacht of een bepaalde kleur minder of meer verkoopt, dat is mijn probleem niet...ach, laat maar zitten, ik ga hier verder geen woorden meer aan vuil maken, 't is al goed.
    Last edited by ; 31/01/2011, 18:01.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
      Mijn punt is eigenlijk dat een mens zich soms eens moet leren neerleggen bij een bepaalde situatie, zonder er een 'drama' over te maken.
      Ik wou het dan nog vriendelijk verpakken, maar 't heeft niet gepakt.

Ik wil een Porsche 911 Black Edition in het rood metallic met grijs natuurleder!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Ik wou het dan nog vriendelijk verpakken, maar 't heeft niet gepakt.

Ik wil een Porsche 911 Black Edition in het rood metallic met grijs natuurleder!
        Als Porsche dat voorzien heeft in zijn optielijst....waarom niet? You get it?

Comment

• Ik wil een 318d chromeline met shadownline

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
            Ik wil een 318d chromeline met shadownline
            Da's perfect mogelijk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
              Volgens mij vinden ze bij BMW dat een rode 3' met M-pack getuigt van slechte smaak.

120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                Ja, al lang. Gij niet, blijkbaar.

Ik heb 't nooit anders geweten: constructeurs kiezen nu éénmaal wat ze aanbieden. Of je vindt dat goed, of niet. Ik zou een '5 touring met M Pack ook liever met tiefseeblau zien dan met dat ander. Doen ze niet. Jammer maar helaas. Wil ik iets dat niet aangeboden wordt, dan kies ik om het zelf te (laten) doen, of om meer te betalen via BMW Individual. Is toch met alles zo? Als de mode plots een kant op gaat die jou niet zint, dan kóóp je toch gewoon die dingen niet?

Ik vind 't alvast triviaal om zo over te zaniken. Maar ik begrijp het wel, als je écht een bepaalde kleur wil en die is er niet... Maar dan zijn er toch nog oplossingen?

Comment

Ik vind 't alvast triviaal om zo over te zaniken. Maar ik begrijp het wel, als je écht een bepaalde kleur wil en die is er niet... Maar dan zijn er toch nog oplossingen?
                  Ja, M-bumperkes kopen en rood spuiten. En dan nog wat opties als: sportzetels, -stuur, -ophanging,.... en 't is in orde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                    Volgens mij vinden ze bij BMW dat een rode 3' met M-pack getuigt van slechte smaak.

Ik zou het toch nooit kopen
                    in dendermonde heeft een tijd een pre FL te koop gestaan(rood met sportpakket)
                    2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davyke78 Bekijk Berichten
                      En, is 'm verkocht geraakt?

Comment

• Ik zou 'm wel willen

Comment

Ja, al lang. Gij niet, blijkbaar.

Ik heb 't nooit anders geweten: constructeurs kiezen nu éénmaal wat ze aanbieden. Of je vindt dat goed, of niet. Ik zou een '5 touring met M Pack ook liever met tiefseeblau zien dan met dat ander. Doen ze niet. Jammer maar helaas. Wil ik iets dat niet aangeboden wordt, dan kies ik om het zelf te (laten) doen, of om meer te betalen via BMW Individual. Is toch met alles zo? Als de mode plots een kant op gaat die jou niet zint, dan kóóp je toch gewoon die dingen niet?

"Triviaal" vind ik een beetje overdreven maar goed, laten we het hier bij houden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                            Ja, M-bumperkes kopen en rood spuiten. En dan nog wat opties als: sportzetels, -stuur, -ophanging,.... en 't is in orde.
                            Eitje, als je zooooo hard een rode kleur wil.

Comment

• Vandaag in de garage Dejonckheere Roeselare geweest achter mijn velgen ...

fuck wa garage

Ook stond er een M3 GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davyke78 Bekijk Berichten
                                Was dat een cabrio met zwarte nieren? Ik vond dat wel knap.

Comment

Eitje, als je zooooo hard een rode kleur wil.
                                  Dit soort cynische opmerkingen had ik helemaal niet van jouw verwacht.

Maar toch, goe geprobeerd....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                    Vandaag in de garage Dejonckheere Roeselare geweest achter mijn velgen ...

fuck wa garage

Ook stond er een M3 GTS
                                    Daarvoor wil ik nog eens binnenspringen.

Niet gestruikeld over de golven-nabootsende klinkers voor de deur ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                                      Daarvoor wil ik nog eens binnenspringen.

Niet gestruikeld over de golven-nabootsende klinkers voor de deur ?
                                      Alle spotters daarheen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                                        Alle spotters daarheen!
                                        De koffie bereik je door die helling omhoog te gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Citaat van Beta: Volgens mij vinden ze bij BMW dat een rode 3' met M-pack getuigt van slechte smaak.

Vind je? Da kan...en dan, is niet aan BMW om daarover te beslissen maar aan de klant.
                                          Last edited by ; 31/01/2011, 23:53.

Comment

Working...
                                          X