Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
    Niet gestruikeld over de golven-nabootsende klinkers voor de deur ?
    Die zijn er niet meer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
      Citaat van Beta: Volgens mij vinden ze bij BMW dat een rode 3' met M-pack getuigt van slechte smaak.

Vind je? Da kan...en dan, is niet aan BMW om daarover te beslissen maar aan de klant.
      Er stond ook nog een smiley bij.

Ik had overigens al eerder gezegd dat ik het niet mis vind (voor heel even dan), maar dat ik het zelf niet zou moeten. Rood op een BMW zou ik al snel beu zijn.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ja weet ik, heb je gezien maar mijn reactie was meer bedoeld om nogmaals te laten zien wat er nou mis zou kunnen zijn met een rode BMW in M-uitvoering en misschien zit je er niet ver naast met je opmerking over BMW. Als dat een reden zou zijn, schrap dan dat rood maar dat doen ze dan weer niet. Wel ne rooie standaard maar geen sportuitvoering, tja.

Verder dus niks persoonlijks.
        Last edited by ; 01/02/2011, 08:38.

Comment

• Een rode BMW met M-pack, dat krijg je gewoon niet verzekerd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
            Een rode BMW met M-pack, dat krijg je gewoon niet verzekerd
            Allé, wie kóópt dat nu?

Comment

• Een BMW in italiaanse kleuren (rood)? bizaar idee
              2014 Porsche Boxster 981
              2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

De koffie bereik je door die helling omhoog te gaan
                en de koffiekoeken .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door أبدا موا Bekijk Berichten
                  en de koffiekoeken .
                  Bon, wanneer gaan we eens gaan ontbijten

Comment

Een rode BMW met M-pack, dat krijg je gewoon niet verzekerd
                    Je zou denken dat het omgekeerd is, want statistisch gezien zijn auto's met opvallende kleuren minder betrokken bij verkeersongevallen. Al kan dat ook zijn omdat er gewoonweg minder van zijn

Zeer knap overigens, zo'n rode BMW.

Comment

Bon, wanneer gaan we eens gaan ontbijten
                      Binnenkort , nog 5000km wachten er .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                        Je zou denken dat het omgekeerd is, want statistisch gezien zijn auto's met opvallende kleuren minder betrokken bij verkeersongevallen. Al kan dat ook zijn omdat er gewoonweg minder van zijn

Ik weet nog goed, zo'n 7 jaar geleden ondertussen kocht ik het rijbewijsboekje van Flor Coninckx in der tijd. Daar stond ook in dat je best een wagen in een felle kleur kocht, een rode bijvoorbeeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten

Er zijn verzekeringsmaatschappijen waar je effectief meer moet dokken als je een rode wagen wil verzekeren. Omdat het een sportief kleur is, en wie een sportief kleur kiest zal wel een wegpiraat zijn !

Comment

Er zijn verzekeringsmaatschappijen waar je effectief meer moet dokken als je een rode wagen wil verzekeren. Omdat het een sportief kleur is, en wie een sportief kleur kiest zal wel een wegpiraat zijn !
                            Jij geraakt echt niet af van het idee dat het 'het' kleur is he.

Sportieve kleur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
                              Jij geraakt echt niet af van het idee dat het 'het' kleur is he.

Sportieve kleur.
                              Ik heb gelijk en al de rest is fout !!!!

Nu ja, het voetbal heeft ook even geduurd voor het in mijn systeem zat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                                Citaat van Beta: Volgens mij vinden ze bij BMW dat een rode 3' met M-pack getuigt van slechte smaak.

Vind je? Da kan...en dan, is niet aan BMW om daarover te beslissen maar aan de klant.
                                Beter slechte smaak dan geen smaak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk Berichten
                                  Een BMW in italiaanse kleuren (rood)? bizaar idee
                                  Ik wist niet kleuren nationaliteiten hadden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                    ²
                                    Rood is even Italiaans als Belgisch of Duits.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                    Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                                    If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                      En toch is het zo

Komt uit de tijd dan grand prix op straat gereden werden, het publiek kende veel minder de ploegen en rijders als nu.
                                      Dus om te kunnen supporteren voor een ploeg uit eigen land hebben ze beslist dat alle ploegen die uit eenzelfde land kwamen het zelfde kleur moesten dragen.
                                      Men spreek hier niet van het land waar de auto/moto gemaakt werd maar het land van herkomst van de ploeg.

- Engeland had groen bvb, van daar BRG of Britsch Racing Green en dus dat men triumph en mg veelal in groen ziet.
                                      - Italie had rood, vandaar dat Ferrari, Alfa, Moto Guzzi, Maserati, Ducati, enz veelal rood zijn ! (kleur van Ferrari is in feit geel niet rood)
                                      - Belgie had .... GEEL, vandaar de gele ferrari's van de Francorchamp grand prix team hé ! (kijks een de collectie van gele ferrari bij de invoerder)
                                      - Frankrijk had natuurlijk blauw, vandaar Bleu France voor Ligier, Matra, Alpine, enz
                                      - Japan had wit, dat is de rede dat bijna alle sportwagen in japan in het wit voorgesteld zijn en dat zoveel mensen wit kiezen voor een japanse auto
                                      - Duistland had silver ...

Dus ja er is wel een historisch kompetie kleur per nationaliteit
                                      Last edited by blue8300; 01/02/2011, 16:38.
                                      2014 Porsche Boxster 981

Comment

• Kijk eens aan, weer wat bijgeleerd.

Over de wenselijkheid valt dan misschien wel te discussiëren maar ik ben het toch eens met Hozee.
                                        Ik vind het raar dat twee opties die allebei vrij beschikbaar zijn en op zich niets met elkaar te maken hebben (90% van de weggebruikers ziet niet eens of er een M-pack of staat of niet) toch niet combineerbaar zijn.
                                        Ik maak mij er niet druk om en BMW heeft als aanbieder uiteraard recht om zelf te bepalen wat kan en wat niet maar als ik BMW was, zou ik mij er niet druk om maken en dat wel gewoon toelaten.
                                        Tenzij er uiteraard technische consequenties zijn. Misschien zijn de M-Pack koetswerkdelen van een ander materiaal en pakt die rode verf daar niet goed op of zo...
                                        Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                        Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                                        If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                                          Kijk eens aan, weer wat bijgeleerd.
                                          Hier iets meer uitleg :
                                          2014 Porsche Boxster 981

Comment

Working...
                                          X