Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
    Welke Z4 is dat?
    Blijkbaar heb je daar nog geen topic over aangemaakt. Doen.
    Is een 23i, heb hem nu 1 jaar en nog geen foto's van getrokken.
    Als ik wat foto's heb getrokken maak ik wel eens een topic.
    BMW 428i xDrive Gran Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Danny Bekijk Berichten
      Jammer dat deze velgen nu optioneel bij de M-paketten zitten, daar gaat de exclusiviteit.
      Dat begrijp ik ook echt niet, Performance en M zouden echt gescheiden moeten worden gehouden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
        Gisteren kregen we deze BMW E92 320d binnen voor een Swissvax-behandeling. De wagen was splinternieuw en kon zo van meet af aan uitstekend beschermd worden. Het Individual Mineralweiss kwam zo nog beter tot zijn recht!

Alle foto's kan je hier bekijken. Voor wat uitleg bij de foto's kan je hier terecht.

Knappe kar met echt een mooi kleur
        Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Is een 23i, heb hem nu 1 jaar en nog geen foto's van getrokken.
          Als ik wat foto's heb getrokken maak ik wel eens een topic.

Die kar zou ik met plezier fotograferen.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

[ATTACH]78803[/ATTACH]

ik heb deze 313 op mijn Z4 zitten en heb al in serieuze putten gereden met bandenschade tot gevolg, de velgen zijn weliswaar ongeschonden, de performance velgen hebben de eigenschap ongelofelijk sterk te zijn.
            Dat wordt gezegd, maar is dat ook zo? Zijn die van een andere alu legering dan die van de 'gewone' BMW alu velgen (AlSi11) misschien? Ik weet dat Performance velgen ook gegoten zijn, net als de 'gewone' BMW velgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
              Dat begrijp ik ook echt niet, Performance en M zouden echt gescheiden moeten worden gehouden...
              Is de eerste maal dat dit gebeurt naar mijn weten, velgen van performance naar M veranderen.
              Het opschrift performance is verdwenen en de letter //M is in de plaats gekomen, typebenaming 313 is gebleven.
              Ze staan nog steeds als performance velgen in de folder , raar.
              Last edited by Danny; 05/02/2011, 19:44.
              BMW 428i xDrive Gran Coupé

Comment

• Zalige E46 touring.

Comment

• Hangt te laag en velgen passen er niet onder imo.
                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                  1991 E30 320i

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                      Hangt te laag en velgen passen er niet onder imo.
                      Hij hangt lager dan de 'OEM' sportophanging en het is een optionele velg voor de E9x. Twee dingen die hier doorgaans nogal moeilijk liggen op 't forum.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten

Comment

• Full black.

Comment

Niet mee eens...De meest vergrijzde, vastgeroeste en in de tijd stilgezette figuren zullen mij wel kunnen doodschieten maarrr...da is ieder zijn smaak natuurlijk.
                            Last edited by ; 08/02/2011, 18:24.

Comment

• niet mooi imho

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                niet mooi imho
                                Smaken eh? Je avatar ziet er anders wel lekker uit..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                                  Smaken eh? Je avatar ziet er anders wel lekker uit..
                                  Dat vinden we allemaal lekker!

Comment

²
                                    Echter, met het design van de velgen, heb ik geen probleem. Ik vind ze eerder niet passen omdat ze te groot zijn. Ik prefereer een maatje kleiner met iets "meer band" op de velg.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Smaken eh. Bijv. die zwarte coupé met die zwarte velgen vind ik lekker..maar mijn vrouwke vind het maar niks, "lijken wel reservewielen"..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                                        Smaken eh. Bijv. die zwarte coupé met die zwarte velgen vind ik lekker..maar mijn vrouwke vind het maar niks, "lijken wel reservewielen"..
                                        Vind ik zeker niet mis, maar mist imo ook een beetje contrast. Niet alleen aan de wielen trouwens.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ja, persoonlijk zou ik gekozen hebben voor zwarte CH's met een zilveren randje en zeker ook een verlaging.

Comment

Working...
                                          X