Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Klopt helemaal.

N54 is sterker, en BMW heeft ook nog niet zoveel ervaring het tunen van de N55.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      Klopt helemaal.

N54 is sterker, en BMW heeft ook nog niet zoveel ervaring het tunen van de N55.

Een paar Amerikaanse tuners hebben er een stage 1 voor nu (en hier ook), voor zover ik al heb gevonden toch. Maar ze zeggen zelf dat ze het minder betrouwen hem zo ver te duwen als de stage 2 en 3 van de N54, die 400pk en meer halen...

Wel spijtig eigenlijk. Maar dat komt misschien nog
      Een stage 1 geeft wel al 530-560Nm. Terwijl dat bij de N54 "maar" 500Nm is..

De sound van de N55 icm DCT is echt dik, plofjes bij schakelen

Standaard:

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      Last edited by Greg; 12/02/2011, 11:39.

Comment

• Op koppel staat geen vaste limiet hé, dat regelt de tuner zelf. Alpina gaat tot 540 Nm als ik mij niet vergis op hun B3 S. Om de boite en dergelijke te sparen.

DCT is wel leuk, maar dat ben je zo beu denk ik. Ook die plofjes, zeer cool enzo maar uiteindelijk allemaal wat te artificieel. Gewoon een goeie handbak erin.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
          Gewoon een goeie handbak erin.

Inderdaad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
            Gisteren kregen we deze BMW E92 320d binnen voor een Swissvax-behandeling. De wagen was splinternieuw en kon zo van meet af aan uitstekend beschermd worden. Het Individual Mineralweiss kwam zo nog beter tot zijn recht!

Alle foto's kan je hier bekijken. Voor wat uitleg bij de foto's kan je hier terecht.

Die ken ik van ergens...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
              Inderdaad
              Amen!

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              1991 Mazda MX-5 NA
              Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
              www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                Ja, onze M3 heeft dat ook.
                Lap, daar gaat mij illusie over droomwagens

Comment

• Leuke plaat zeg

Comment

• Wie wil er dat nu

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Earthwalker Bekijk Berichten
                      Lap, daar gaat mij illusie over droomwagens
                      Ga jij nu ooit eens iets zinnigs op het forum komen vertellen ? Flikker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                        Ga jij nu ooit eens iets zinnigs op het forum komen vertellen ? Flikker.
                        Bite me

Comment

• 2012 E92 Bmw 335i DKG
                          1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Earthwalker Bekijk Berichten
                            Bite me
                            Hap hap

Comment

• Zou die leeftijd kloppen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten

Zou die leeftijd kloppen?

Die vrouw ernaast!
                                sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Kan die Earthwalker trouwens niet geblocked worden? Mods?
                                  sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                                    Die vrouw ernaast!
                                    Ik zou ze doen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                      Ik zou ze doen!
                                      Op z'n minst!
                                      Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk Berichten
                                        In onze I-drive staat nog steeds vermelding radio 'Donna' ipv 'MNM'.

Nog mensen die dat hebben? Kan je dat eventueel herprogrammeren?
                                        indien dat is bij opgeslagen zenders: ga naar "alle zenders", kies mnm en slaag hem op de plaats op waar donna staat.
                                        2015 BMW F11 520dA
                                        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Mijn ouders hebben vandaag blijkbaar een 5GT gezien en ze waren onder de indruk. Toch maar eens snel uit hun hoofd praten!
                                          sigpic

Comment

Working...
                                          X