Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
N54 is sterker, en BMW heeft ook nog niet zoveel ervaring het tunen van de N55.
Een paar Amerikaanse tuners hebben er een stage 1 voor nu (en hier ook), voor zover ik al heb gevonden toch. Maar ze zeggen zelf dat ze het minder betrouwen hem zo ver te duwen als de stage 2 en 3 van de N54, die 400pk en meer halen...
Wel spijtig eigenlijk. Maar dat komt misschien nog
Een stage 1 geeft wel al 530-560Nm. Terwijl dat bij de N54 "maar" 500Nm is..
De sound van de N55 icm DCT is echt dik, plofjes bij schakelen
Op koppel staat geen vaste limiet hé, dat regelt de tuner zelf. Alpina gaat tot 540 Nm als ik mij niet vergis op hun B3 S. Om de boite en dergelijke te sparen.
DCT is wel leuk, maar dat ben je zo beu denk ik. Ook die plofjes, zeer cool enzo maar uiteindelijk allemaal wat te artificieel. Gewoon een goeie handbak erin.
Gisteren kregen we deze BMW E92 320d binnen voor een Swissvax-behandeling. De wagen was splinternieuw en kon zo van meet af aan uitstekend beschermd worden. Het Individual Mineralweiss kwam zo nog beter tot zijn recht!
Alle foto's kan je hier bekijken. Voor wat uitleg bij de foto's kan je hier terecht.
Comment