auto is van een kerel die bij mij op school heeft gezeten. dat randje heeft wel iets:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk BerichtenIn onze I-drive staat nog steeds vermelding radio 'Donna' ipv 'MNM'.
Nog mensen die dat hebben? Kan je dat eventueel herprogrammeren?Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenJa, onze M3 heeft dat ook.
Comment
-
Velgen GTS
Na de winter wil ik graag nieuwe velgen voor onder mijn 335.
Ik had een voorkeur voor de M3 GTS velgen.
Ik twijfel nog tussen de kleur GUNMETAL of ZWART.
Wat denken jullie?
Zijn er mensen die foto's hebben van een E91 met velgen in Gunmetal of Zwart?
HIer de huidige originele toestand:
Photoshop met de GTS velgen in zwart en zwarte nieren:
Comment
-
Vanaf het Autosalon van Genève kan je voor je BMW met 2-liter dieselmotor (ook als je die al gekocht hebt) een optionele vermogenskit bestellen. Die brengt de 177pk-versies van het blok naar 197pk en kittelt de nieuwe 184pk-editie op naar 200 paardjes.
www.auto55.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cies Bekijk BerichtenAls jullie adressen weten of websites waar je de GTS velgen kan kopen, graag een seintje.2014 Porsche Boxster 981
2015 BMW serie 2 Cab 220d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cies Bekijk BerichtenAls jullie adressen weten of websites waar je de GTS velgen kan kopen, graag een seintje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cies Bekijk BerichtenNa de winter wil ik graag nieuwe velgen voor onder mijn 335.
Ik had een voorkeur voor de M3 GTS velgen.
Ik twijfel nog tussen de kleur GUNMETAL of ZWART.
Wat denken jullie?
Zijn er mensen die foto's hebben van een E91 met velgen in Gunmetal of Zwart?
HIer de huidige originele toestand:
Photoshop met de GTS velgen in zwart en zwarte nieren:
sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cies Bekijk Berichten
Ik begin dus meer en meer overtuigd te geraken om deze velgen op mijn Z4 te steken.
Dat concaaf design van de spaken vind ik prachtig.
Wel in zilver,zwart en gunmetal is wel mooi,maar imo eigenlijk meer een trend.
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dj-fille Bekijk BerichtenZ4 eindelijk volledig af...
Dedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dj-fille Bekijk BerichtenZ4 eindelijk volledig af...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenIk begin dus meer en meer overtuigd te geraken om deze velgen op mijn Z4 te steken.
Dat concaaf design van de spaken vind ik prachtig.
Wel in zilver,zwart en gunmetal is wel mooi,maar imo eigenlijk meer een trend.
.
Dank voor de reactie's.
Ik ben al wat meer overtuigd maar twijfel dus ook nog of ik zwart zou nemen.
Is wel een serieus verschil qua 'look'.
Ik vind het mooi maar heb wat schrik dat het te 'jhonny' gaat overkomen.
Telkens ik wel mijn photoshop zie met zwarte velgen heb ik wel een 'wow'-gevoel.
Dat zilver ben ik ook een beetje beu aan het worden, is zo braaf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWel vernieuwend, een streep tapis-plein op je kar kleven.
En functioneel, voor je in huis gaat kan je even over de auto lopen om je voeten te vegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cies Bekijk BerichtenDank voor de reactie's.
Ik ben al wat meer overtuigd maar twijfel dus ook nog of ik zwart zou nemen.
Is wel een serieus verschil qua 'look'.
Ik vind het mooi maar heb wat schrik dat het te 'jhonny' gaat overkomen.
Telkens ik wel mijn photoshop zie met zwarte velgen heb ik wel een 'wow'-gevoel.
Dat zilver ben ik ook een beetje beu aan het worden, is zo braaf.
Wanneer mijn auto in het zonlicht staat komt dat rood in de lak helemaal naar boven,dan is een in zwarte velg gewoon lelijk.Uit de zon is het perfeckt.
Zilver is een blijvertje,chroom is ook altijd mooi op een zwarte maar het is zo bling-bling hé.
Comment
-
Comment
Comment