Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• auto is van een kerel die bij mij op school heeft gezeten. dat randje heeft wel iets:

BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk Berichten
      In onze I-drive staat nog steeds vermelding radio 'Donna' ipv 'MNM'.

Nog mensen die dat hebben? Kan je dat eventueel herprogrammeren?
      Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      Ja, onze M3 heeft dat ook.
      Gewoon eens heropslaan.

Comment

• Velgen GTS

Na de winter wil ik graag nieuwe velgen voor onder mijn 335.
        Ik had een voorkeur voor de M3 GTS velgen.
        Ik twijfel nog tussen de kleur GUNMETAL of ZWART.
        Wat denken jullie?
        Zijn er mensen die foto's hebben van een E91 met velgen in Gunmetal of Zwart?

HIer de huidige originele toestand:

Photoshop met de GTS velgen in zwart en zwarte nieren:

Comment

• Velgen GTS

Als jullie adressen weten of websites waar je de GTS velgen kan kopen, graag een seintje.

Comment

• Wat is een correcte prijs voor een bmw e36 316i met 235k km's gekeurd voor verkoop?

Comment

• Vanaf het Autosalon van Genève kan je voor je BMW met 2-liter dieselmotor (ook als je die al gekocht hebt) een optionele vermogenskit bestellen. Die brengt de 177pk-versies van het blok naar 197pk en kittelt de nieuwe 184pk-editie op naar 200 paardjes.

www.auto55.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cies Bekijk Berichten
                Als jullie adressen weten of websites waar je de GTS velgen kan kopen, graag een seintje.
                BMW Bornem
                2014 Porsche Boxster 981
                2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

www.stijnwheels.be zal er wel aan kunnen geraken

Comment

Na de winter wil ik graag nieuwe velgen voor onder mijn 335.
                    Ik had een voorkeur voor de M3 GTS velgen.
                    Ik twijfel nog tussen de kleur GUNMETAL of ZWART.
                    Wat denken jullie?
                    Zijn er mensen die foto's hebben van een E91 met velgen in Gunmetal of Zwart?

HIer de huidige originele toestand:

Ik heb die M3 GTS velgen vandaag onder ene E92 gezien. Knap
                    sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Z4 eindelijk volledig af...

Comment

Da's echt wel knap!

Comment

• Inderdaad, zo is dat een fantastisch mooie touring.

Comment

• De kleur is nie mijne meug maar die velgen maken alles goed..Mooi..

Comment

Ik begin dus meer en meer overtuigd te geraken om deze velgen op mijn Z4 te steken.
                              Dat concaaf design van de spaken vind ik prachtig.
                              Wel in zilver,zwart en gunmetal is wel mooi,maar imo eigenlijk meer een trend.

.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dj-fille Bekijk Berichten
                                Z4 eindelijk volledig af...
                                Nee man, de hardtop staat er nog op!
                                Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

Wel vernieuwend, een streep tapis-plein op je kar kleven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                                    Ik begin dus meer en meer overtuigd te geraken om deze velgen op mijn Z4 te steken.
                                    Dat concaaf design van de spaken vind ik prachtig.
                                    Wel in zilver,zwart en gunmetal is wel mooi,maar imo eigenlijk meer een trend.

.

Dank voor de reactie's.
                                    Ik ben al wat meer overtuigd maar twijfel dus ook nog of ik zwart zou nemen.
                                    Is wel een serieus verschil qua 'look'.
                                    Ik vind het mooi maar heb wat schrik dat het te 'jhonny' gaat overkomen.
                                    Telkens ik wel mijn photoshop zie met zwarte velgen heb ik wel een 'wow'-gevoel.
                                    Dat zilver ben ik ook een beetje beu aan het worden, is zo braaf.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Wel vernieuwend, een streep tapis-plein op je kar kleven.

En functioneel, voor je in huis gaat kan je even over de auto lopen om je voeten te vegen.

Comment

Dank voor de reactie's.
                                        Ik ben al wat meer overtuigd maar twijfel dus ook nog of ik zwart zou nemen.
                                        Is wel een serieus verschil qua 'look'.
                                        Ik vind het mooi maar heb wat schrik dat het te 'jhonny' gaat overkomen.
                                        Telkens ik wel mijn photoshop zie met zwarte velgen heb ik wel een 'wow'-gevoel.
                                        Dat zilver ben ik ook een beetje beu aan het worden, is zo braaf.
                                        Op jou wagen steekt dat niet af.
                                        Wanneer mijn auto in het zonlicht staat komt dat rood in de lak helemaal naar boven,dan is een in zwarte velg gewoon lelijk.Uit de zon is het perfeckt.
                                        Zilver is een blijvertje,chroom is ook altijd mooi op een zwarte maar het is zo bling-bling hé.

Comment

Dus de badge hangt er vanvoor toch op? ik dacht ergens een foto gezien te hebben zonder BMW logo. ik vind het wel vet, mat zwart vs metallic zwart, al had ik er toch ergens wat iets meer contrast ingebracht.

Comment

Working...
                                          X