Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
    Dus de badge hangt er vanvoor toch op? ik dacht ergens een foto gezien te hebben zonder BMW logo. ik vind het wel vet, mat zwart vs metallic zwart, al had ik er toch ergens wat iets meer contrast ingebracht.
    Thx van de compliments, ...
    De originele badge heb ik vervangen door een carbon badge;-)
    Naar mijns inziens zit er genoeg contrast in doordat de lichten nog in het geel gebleven zijn, volgens de meesten zouden die mooier in het wit zijn maar ik vind persoonlijk dat de okere pinkers mooi contrasteren met het matzwart.
    Last edited by ; 18/02/2011, 09:44.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cies Bekijk Berichten
      Dank voor de reactie's.
      Ik ben al wat meer overtuigd maar twijfel dus ook nog of ik zwart zou nemen.
      Is wel een serieus verschil qua 'look'.
      Ik vind het mooi maar heb wat schrik dat het te 'jhonny' gaat overkomen.
      Telkens ik wel mijn photoshop zie met zwarte velgen heb ik wel een 'wow'-gevoel.
      Dat zilver ben ik ook een beetje beu aan het worden, is zo braaf.
      Ik ben een fan! Als je geen bijkomende dingen begint te veranderen is het helemaal niet 'johnny' naar mijn mening.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dj-fille Bekijk Berichten
        Thx van de compliments, ...
        De originele badge heb ik vervangen door een carbon badge;-)
        Naar mijns inziens zit er genoeg contrast in doordat de lichten nog in het geel gebleven zijn, volgens de meesten zouden die mooier in het wit zijn maar ik vind persoonlijk dat de okere pinkers mooi contrasteren met het matzwart.
        jaaa! Met kap naar beneden is die kar echt af! (enkel geen fan van de zijroostertjes, maar dat heb ik elders al eens gezegd )
        Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Knappe kar Fille. Zijroosters zijn idd ook niet mijn smaak. Goed dat je de oranje pinkers niet vervangt!
          sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Bon, net die e36 eens gaan bekijken.

Laat ons beginnen met de + punten :

Zeer goede mechaniek
            Start direct
            Loopt zeker niet warm, vond zelfs dat hij heel traag warm werd ( wel rolantie draaien dusja )
            Gaat makkelijk in toeren.
            Geen rare geluiden
            Hij houd nergens in bij het in toeren gaan
            Reageert perfect op de koppeling
            Versnellingen gaan er makkelijk in.
            Radio met USB aansluiting enzo blijft zitten
            Motorruimte ziet er heel verzorgd uit.
            4 goede banden + goed reservewiel
            Geen blauwe rook
            Onderkant is zo goed als geen roest te bespeuren
            Benzine pomp, abs sensor en batterij zijn al vervangen
            Heeft opties die ik wil : mistlampen en elek schuifdak
            - punten dan :
            Kleine schade aan voorbumper nothing serious deert me eigelijk niet
            Bestuurderszetel is wat gescheurd ( normaal gezien km's )
            Elektrische ruiten blokkeren bij het naar boven gaan als ze van beneden komen
            Interieur ziet er niet zo goed meer uit in het algemeen
            Ruitensproeiers gaan niet goed meer
            Kleine oppervlakkige roestplekjes aan achtergardeboe links en rechts

Wagen is van 1994, en heeft 235000 km's, verkoper is bereid te keuren voor verkoop.
            Wat denken julie aan van prijs incl keuring?
            Verkoper wil ong 1000€

Comment

• Mijne E91 met gunmetal velgen

Oorspronkelijk geplaatst door Cies Bekijk Berichten
              Na de winter wil ik graag nieuwe velgen voor onder mijn 335.
              Ik had een voorkeur voor de M3 GTS velgen.
              Ik twijfel nog tussen de kleur GUNMETAL of ZWART.
              Wat denken jullie?
              Zijn er mensen die foto's hebben van een E91 met velgen in Gunmetal of Zwart?
              Alstu... mijn E91 is geschoeid met OZ Allegerita 18" 8" Titanium Tech (soortement gunmetal).
              Superlichte én toch sterke velg: 17,9kg voor het geheel (velg+band+lucht)!!! (scheelt 'm meer dan 21 kg onafgeveerd gewicht t.o.v. van mijn -nu voor winterset gereserveerde- 16" BMW OEM velg!!!

Comment

• Niet mijn smaak van velgen en al zeker niet op een klassiek geconfigureerde E91

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trobken Bekijk Berichten
                  Alstu... mijn E91 is geschoeid met OZ Allegerita 18" 8" Titanium Tech (soortement gunmetal).
                  Superlichte én toch sterke velg: 17,9kg voor het geheel (velg+band+lucht)!!! (scheelt 'm meer dan 21 kg onafgeveerd gewicht t.o.v. van mijn -nu voor winterset gereserveerde- 16" BMW OEM velg!!!

Dat bord daarachter is wel van toepassing

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                    Bon, net die e36 eens gaan bekijken.

Laat ons beginnen met de + punten :

Zeer goede mechaniek
                    Start direct
                    Loopt zeker niet warm, vond zelfs dat hij heel traag warm werd ( wel rolantie draaien dusja )
                    Gaat makkelijk in toeren.
                    Geen rare geluiden
                    Hij houd nergens in bij het in toeren gaan
                    Reageert perfect op de koppeling
                    Versnellingen gaan er makkelijk in.
                    Radio met USB aansluiting enzo blijft zitten
                    Motorruimte ziet er heel verzorgd uit.
                    4 goede banden + goed reservewiel
                    Geen blauwe rook
                    Onderkant is zo goed als geen roest te bespeuren
                    Benzine pomp, abs sensor en batterij zijn al vervangen
                    Heeft opties die ik wil : mistlampen en elek schuifdak
                    - punten dan :
                    Kleine schade aan voorbumper nothing serious deert me eigelijk niet
                    Bestuurderszetel is wat gescheurd ( normaal gezien km's )
                    Elektrische ruiten blokkeren bij het naar boven gaan als ze van beneden komen
                    Interieur ziet er niet zo goed meer uit in het algemeen
                    Ruitensproeiers gaan niet goed meer
                    Kleine oppervlakkige roestplekjes aan achtergardeboe links en rechts

Wagen is van 1994, en heeft 235000 km's, verkoper is bereid te keuren voor verkoop.
                    Wat denken julie aan van prijs incl keuring?
                    Verkoper wil ong 1000€
                    Motorisatie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                      Niet mijn smaak van velgen en al zeker niet op een klassiek geconfigureerde E91
                      ²²²²²²²²²

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                        Dat bord daarachter is wel van toepassing
                        Yup ... statement kan wat mij betreft zelf beide richtingen uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten
                          Motorisatie?
                          316i sedan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                            316i sedan
                            Lichtste motorisatie, 4-cilinder met 235 000km... I wouldn't do it

Comment

idem.
                              2015 BMW F11 520dA
                              1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Mwa, ik ga het wagen waarschijnlijk..

Wagen word gekeurd, en als hij gekeurd is zonder problemen dan zal ek waarschijnlijk wel kopen.
                                Draait echt superzacht, geen rare geluiden, gaat gretig in toeren.
                                Niets doet mij vermoeden dat er direct iets met die motor zal schelen.
                                + Vind maar eens een wagen die redelijk in orde is, die toch iets of wat vlot is voor 900€ inclusief keuring...

Volgens mij kan ik hier niet echt iets slechts mee doen.
                                Ook testritje mee gedaan vandaag, kar bolt echt heerlijk. Niks rare geluiden ofzo.

En ik ben er al helemaal zot van, dat maakt de zaak al wat moeilijker

EDIT : Ohja gaat trouwens om het M43 blok. Daar hoor ik veel positieve dingen over. Veel betrouwbaarder dan een m40, minder verbuik enzo

Comment

• Gewoon doen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cies Bekijk Berichten
                                    Photoshop met de GTS velgen in zwart en zwarte nieren:

Ik zou de nieren ongemoeid laten.
                                    Die velgen zijn vet. Een voorkeur voor gun metal boven zwart hier.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• "They better make it fun"

BMW lijkt wel de enige die nog nadenkt over rijplezier als het over de toekomst gaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trobken Bekijk Berichten

Spacers zouden het geheel een stuk knapper maken!
                                        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Working...
                                        X