Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
    Ik vin dat echt zeer knap !
    Maar een beetje zonde van de motor
    En het herlederde interieur vind ik echt mottig
    Feit
    Feit
    Feit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      ik reed vandaag voor het eerst zelf met een 120da m

hoe klein zijn die buitenspiegels niet
      alsof een kleindere kar kleindere spiegels mag hebben
      Zijn die van je smart groter dan?

En het zal niet de fl zijn waarmee je gereden hebt
      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Na Frozen grey en Frozen black nu ook Frozen silver:
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Best wel knap. Binnekort Frozen Le Mans blue?

Comment

Dat hebben ze tegenwoordig opgelost, al heb ik me nooit aan de oude gestoord (ben er ook wel kleine gewoon).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
            Frozen silver
            Nice! Ziet er uit alsof die ongespoten uit fabriek komt.

Comment

• edit: oei foutje...
              Last edited by ; 23/02/2011, 14:41.

Comment

• But the 740i leaves V8 sedans like the Hyundai Equus and Lexus LS 460 for dead. It's also a bit quicker than the 2011 BMW 535i (with the single, twin-scroll turbo N55 engine), even though the latter weighs 300 pounds less.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                  http://nl.kapaza.be/belgie/bmw-5-e28-518i--54521813.htm

Dit is een ex-forumkar als ik me niet vergis ?
                  Das die van AMDVD ofzo. Wijze kerel maar 'k vergeet zijn nickname altijd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                    Dat hebben ze tegenwoordig opgelost, al heb ik me nooit aan de oude gestoord (ben er ook wel kleine gewoon).
                    Klopt. Dat is sinds de productie vanaf september 2009. Heeft niets met de facelift te maken.
                    Ik heb zelf ook die grote spiegels. Velen vinden ze te groot (flaporen), maar ik ben ze gewoon en vind de oude gewoon te klein. Zelfs louter esthetisch. En dan zijn die grote nog lekker praktisch ook.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

Indien goed afgesteld zie je daar alles in wat je moet zien, toch? Ik heb ook al een paar keer met de grotere spiegels gereden en daar zie je eigenlijk niks méér in.

't Ergste van al is dat zoveel mensen zelfs met spiegels van 2m² nog niet gediend zijn omdat ze gewoon nooit in hun spiegels kijken.

Van vorm zijn ze eeeenig. Doet me 'n beetje denken aan 964/993 spiegels. De nieuwe flaporen zien er maar blobjes uit, daarmee vergeleken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                        Mja. Buiten BMW (vision Dynamics) en Tesla (Model S) heb ik nog maar weinig 'groene' concepts gezien die mij aanspreken.

Marketing zever? Dat is toch allemaal de waarheid?
                        Porsche...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mayonaise Bekijk Berichten
                          das die van amdvd ofzo. Wijze kerel maar 'k vergeet zijn nickname altijd. :d
                          't Is AMVDVD.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            Indien goed afgesteld zie je daar alles in wat je moet zien, toch? Ik heb ook al een paar keer met de grotere spiegels gereden en daar zie je eigenlijk niks méér in.

't Ergste van al is dat zoveel mensen zelfs met spiegels van 2m² nog niet gediend zijn omdat ze gewoon nooit in hun spiegels kijken.

Van vorm zijn ze eeeenig. Doet me 'n beetje denken aan 964/993 spiegels. De nieuwe flaporen zien er maar blobjes uit, daarmee vergeleken.
                            Ik ben blij dat onze cab ook nog die oude buitenspiegels heeft. Ik snap niet waarom mensen daar altijd over klagen. Je ziet toch alles wat je moet zien!?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                              't Is AMVDVD.
                              Aston Martin DVD denk'k altijd, maar 't is dus Aston Martin Vantage DVD.

Nu ga'k 't niet meer vergeten.

Comment

• Mijnen is ook besteld.
                                En ja, ook ik ben geplooid voor den taks en zal maar 4 cilinders en een diesel (320dA Touring) hebben. Desalniettemin, Firmawagens rule!
                                Ben er eigenlijk best content mee. Toch weeral wat extra PK's t.o.v. mijn huidige 318d.
                                Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                                If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                                  Na Frozen grey en Frozen black nu ook Frozen silver:

Best wel knap. Binnekort Frozen Le Mans blue?
                                  Dat nog niet maar wel frozen white en er is nog een vijfde ook dacht ik ...
                                  Ook op de Siebener
                                  1963 Land Rover Series IIa
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Zojuist de chromen kidneys voor de E91 LCI bij Buckzilla gaan ophalen. Super sympathieke kerel! Nogmaals dank.
                                    sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Edit. Dubbel.
                                      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• E46 en E30

Zo'n zalige bak!

4 tjoekenbakken op een rij

loaded BMW 3's zijn

Comment

• Links met chromen nier, rechts normaal

sigpic

Comment

Working...
                                          X