Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik reed vandaag voor het eerst zelf met een 120da m
hoe klein zijn die buitenspiegels niet
alsof een kleindere kar kleindere spiegels mag hebben
En het zal niet de fl zijn waarmee je gereden hebtOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Na Frozen grey en Frozen black nu ook Frozen silver:
+ YouTube Video
Best wel knap. Binnekort Frozen Le Mans blue?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik reed vandaag voor het eerst zelf met een 120da m
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenFrozen silver
Comment
-
But the 740i leaves V8 sedans like the Hyundai Equus and Lexus LS 460 for dead. It's also a bit quicker than the 2011 BMW 535i (with the single, twin-scroll turbo N55 engine), even though the latter weighs 300 pounds less.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichtenhttp://nl.kapaza.be/belgie/bmw-5-e28-518i--54521813.htm
Dit is een ex-forumkar als ik me niet vergis ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDat hebben ze tegenwoordig opgelost, al heb ik me nooit aan de oude gestoord (ben er ook wel kleine gewoon).
Ik heb zelf ook die grote spiegels. Velen vinden ze te groot (flaporen), maar ik ben ze gewoon en vind de oude gewoon te klein. Zelfs louter esthetisch. En dan zijn die grote nog lekker praktisch ook.
Comment
-
't Ergste van al is dat zoveel mensen zelfs met spiegels van 2m² nog niet gediend zijn omdat ze gewoon nooit in hun spiegels kijken.
Van vorm zijn ze eeeenig. Doet me 'n beetje denken aan 964/993 spiegels. De nieuwe flaporen zien er maar blobjes uit, daarmee vergeleken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenMja. Buiten BMW (vision Dynamics) en Tesla (Model S) heb ik nog maar weinig 'groene' concepts gezien die mij aanspreken.
Marketing zever? Dat is toch allemaal de waarheid?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mayonaise Bekijk Berichtendas die van amdvd ofzo. Wijze kerel maar 'k vergeet zijn nickname altijd. :d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIndien goed afgesteld zie je daar alles in wat je moet zien, toch? Ik heb ook al een paar keer met de grotere spiegels gereden en daar zie je eigenlijk niks méér in.
't Ergste van al is dat zoveel mensen zelfs met spiegels van 2m² nog niet gediend zijn omdat ze gewoon nooit in hun spiegels kijken.
Van vorm zijn ze eeeenig. Doet me 'n beetje denken aan 964/993 spiegels. De nieuwe flaporen zien er maar blobjes uit, daarmee vergeleken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten't Is AMVDVD.
Nu ga'k 't niet meer vergeten.
Comment
-
Mijnen is ook besteld.
En ja, ook ik ben geplooid voor den taks en zal maar 4 cilinders en een diesel (320dA Touring) hebben. Desalniettemin, Firmawagens rule!
Ben er eigenlijk best content mee. Toch weeral wat extra PK's t.o.v. mijn huidige 318d.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenNa Frozen grey en Frozen black nu ook Frozen silver:
Best wel knap. Binnekort Frozen Le Mans blue?
Ook op de Siebener1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment