En, heb je 't nu zelf gedaan?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEn, heb je 't nu zelf gedaan?sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenIk ben blij dat onze cab ook nog die oude buitenspiegels heeft. Ik snap niet waarom mensen daar altijd over klagen. Je ziet toch alles wat je moet zien!?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenHoi Jakkel! Nog bedankt voor de tip. Heb het inderdaad zelf gedaan. Was een stuk makkelijker dan gedacht
Bij de E9x is dat poepsimpel, die roosters flippen er bijna vanzelf uit. Bij de E46 is 't net iets moeilijker, maar die is dan ook veel beter geassembleerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenin de nieuwe zou je nog meer moeten zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenEn als je er SUV-spiegels ophangt, zul je nóg meer zien! I mean... waar stopt het dan?sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Nu het hier toch over spiegels gaat..
Ik reed 2 weken met de 335i een tijdje terug, en op die buitenspiegels hangt zo een blauw/groen-achtige folie. Het is niet het glas volgens mij, want de buitenste centimeter rondom heeft dat niet. Waarschijnlijk om verblinding tegen te gaan ofzo. Is dat een optie ofzo?
Nu, wanneer het donker is en regent, is dat dus echt niet evident om een fietser zonder licht daarin te zien wanneer je rechts wil afslaan. Nog mensen die daar "last" van hebben?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk BerichtenNu het hier toch over spiegels gaat..
Ik reed 2 weken met de 335i een tijdje terug, en op die buitenspiegels hangt zo een blauw/groen-achtige folie. Het is niet het glas volgens mij, want de buitenste centimeter rondom heeft dat niet. Waarschijnlijk om verblinding tegen te gaan ofzo. Is dat een optie ofzo?
Nu, wanneer het donker is en regent, is dat dus echt niet evident om een fietser zonder licht daarin te zien wanneer je rechts wil afslaan. Nog mensen die daar "last" van hebben?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenIn de eerste plaats zou die fietser beter zijn licht aansteken, dan zou hij wel zichtbaar zijn.Last edited by Titleist; 26/02/2011, 23:02.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
Comment
-
Comment
Comment