Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voor diegenen die komen, gelieve dan een pannekoekje bij mijn schoonouders te gaan eten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
      Voor diegenen die komen, gelieve dan een pannekoekje bij mijn schoonouders te gaan eten
      Waar is dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
        Waar is dat?
        Normaal gezien in het magazijn van BMW Belux

Comment

Normaal gezien in het magazijn van BMW Belux
          Aight, dan vind ik het wel. Gij loopt daar ook wel rond zeker die dag?

Comment

Aight, dan vind ik het wel. Gij loopt daar ook wel rond zeker die dag?
            Waarschijnlijk wel ja

Comment

• + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Klinkt ook geweldig hoor!

Comment

• Ook gereseveerd... 335i, 530d ,X6 3,0d...
                335D heb ik al eens mogen testen...

Kanttekening: Spijtig dat bij een 335d een automaat " moet" (Volgens BMW)...maar da mag de pret ni drukken,.....serieuze bom.

Comment

Hopelijk herken ik je deze keer
                  Ik wist ook maar achteraf dat jij er was. Maar inderdaad, ik herinnerde mij uw 1 cab.

Als ik u zie kom ik wel eens hallo zeggen .

Comment

• Is dat met begeleider?

Comment

• Nee hoor, zelf rijden.

Comment

• Vorig jaar was het in 2 groepen van elk 4 auto's. Vooraan reed dan een 5e auto (M3 of X6M) als begleiding. Ergens halverwege stoppen ze ook even om passagier en bestuurder eventueel te laten wisselen.

Comment

• Ah oké, maar je mag wel zelf rijden en daar gaat het om.

Comment

• Maar je mag geen volledig half uur rijden en er zitten nog mensen bij u in de auto of hoe zit het dan juist?

In ieder geval een leuke manier om het goede doel te steunen, dat wel.

Comment

Maar je mag geen volledig half uur rijden en er zitten nog mensen bij u in de auto of hoe zit het dan juist?
                              Als je alleen zit wel. Als uw pa mee is bv en die wil ook eens rijden dan rij je elk 15 min. Het is niet dat je samen zit met vreemden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                Als je alleen zit wel. Als uw pa mee is bv en die wil ook eens rijden dan rij je elk 15 min. Het is niet dat je samen zit met vreemden.
                                Dat moest ik weten, bedankt. Mijn vader gaat mee en vroeg of hij ook eens achter het stuur mocht kruipen.

Comment

• Ook net gereserveerd: 530D touring ( ik vond de 520D al tof rijden dus dees wordt nog beter ), Z4 3.5iS en de 325i cabrio

moet de passagier ook 8 eur betalen inkom of enkel de bestuurder?
                                  BMW X5 45e

Comment

Voor diegenen die komen, gelieve dan een pannekoekje bij mijn schoonouders te gaan eten
                                    zijn ze lekker?

Edit: ik dacht gelezen te hebben dat het pas om 10uur openging. maar mijn eerste testrit is om 10.40. Is dat dan al vroeger open want ge moet 45min voor u eerste testrit aanwezig zijn anders vervalt al de rest..
                                    Last edited by kefkie; 13/03/2011, 22:31.
                                    BMW X5 45e

Comment

• Morgen is voorstellen aan mijn pa want daar heb ik echt wel zin in

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                        zijn ze lekker?
                                        Ze zijn heel lekker want ze zijn met liefde gemaakt

Comment

Working...
                                        X