Voor diegenen die komen, gelieve dan een pannekoekje bij mijn schoonouders te gaan eten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenVoor diegenen die komen, gelieve dan een pannekoekje bij mijn schoonouders te gaan eten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenWaar is dat?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenNormaal gezien in het magazijn van BMW Belux
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenAight, dan vind ik het wel. Gij loopt daar ook wel rond zeker die dag?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenHopelijk herken ik je deze keer
Als ik u zie kom ik wel eens hallo zeggen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenMaar je mag geen volledig half uur rijden en er zitten nog mensen bij u in de auto of hoe zit het dan juist?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenAls je alleen zit wel. Als uw pa mee is bv en die wil ook eens rijden dan rij je elk 15 min. Het is niet dat je samen zit met vreemden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenVoor diegenen die komen, gelieve dan een pannekoekje bij mijn schoonouders te gaan eten
Edit: ik dacht gelezen te hebben dat het pas om 10uur openging. maar mijn eerste testrit is om 10.40. Is dat dan al vroeger open want ge moet 45min voor u eerste testrit aanwezig zijn anders vervalt al de rest..Last edited by kefkie; 13/03/2011, 22:31.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenzijn ze lekker?
Comment
Comment