Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
    Ze zijn heel lekker want ze zijn met liefde gemaakt
    offtopic: Allez, dan zullen mijn vrouwke en zoontje d'r van genieten want die lusten wel een wafeltje.

Ontopic: Heb een 335i, 530d en een X6 besteld..
    530d is om mijn broertje te laten genieten en de X6 om mijn vrouwke te laten dromen..voor mijzelf de 335i.
    Last edited by ; 14/03/2011, 14:21.

Comment

• Comment

• 330d... en die sound....Allez, voor een diesel dan, 'k weet het, niet te vergelijken met een naft maar toch. Heb een e46 330d gehad en weet wat het is.
        Last edited by ; 14/03/2011, 14:58.

Comment

• testrit met minike , 335i en z4 3.5is gereserveerd..
          kwas wel de voorlaatste bij de z4.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BOM Bekijk Berichten
            testrit met minike , 335i en z4 3.5is gereserveerd..
            kwas wel de voorlaatste bij de z4.
            Lekker, kun je ook mooi de rijdynamiek van beide auto's vergelijken.

Comment

• heb gereserveerd voor:

z4 3.5is
              530d
              X6
              S1000rr
              K1300s

Heb wel voor de 530d en X6 nog geen bevestiging gekregen, maar is wel al betaald Nog iemand die dit voorheeft?
              BMW E61 525d LCI '09
              Suzuki Bandit 1250NA /07
              Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                Edit: gereserveerd voor 335i en Z4 35is.
                Idem. Welke uren heb je gekozen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                  Idem. Welke uren heb je gekozen?
                  335i om 11u40, Z4 om 12u40.

Mijn vader wou voor zichzelf de 530d nog testen maar daar kwam hij iets te laat mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                    heb gereserveerd voor:

z4 3.5is
                    530d
                    X6
                    S1000rr
                    K1300s

Heb wel voor de 530d en X6 nog geen bevestiging gekregen, maar is wel al betaald Nog iemand die dit voorheeft?
                    Nope, heb o.a. ook de X6 en 530d en beide bevestigd.

Comment

335i om 11u40, Z4 om 12u40.

Mijn vader wou voor zichzelf de 530d nog testen maar daar kwam hij iets te laat mee.
                      Ah, wij hebben de eerste pas om 14u10. Ik ben echt benieuwd naar die Z4 eigenlijk.

Mijn pa heeft ook gevraagd om de 530d er nog eens bij te zetten om te vergelijken met onze 3.

Comment

Ah, wij hebben de eerste pas om 14u10. Ik ben echt benieuwd naar die Z4 eigenlijk.

Mijn pa heeft ook gevraagd om de 530d er nog eens bij te zetten om te vergelijken met onze 3.
                        Hebt gij om 14.10u de Z4? Want dan zal ik hem aan u moeten afgeven
                        BMW X5 45e

Comment

Had jij vorig jaar al niet met die Z4 gereden?

En ik vroeg mij af of het gaat om die 5 er nog bij te zetten, nee zeker...?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                            Hebt gij om 14.10u de Z4? Want dan zal ik hem aan u moeten afgeven
                            Nee de Z4 pas later.

Hopelijk even goed weer als vorig jaar

Comment

Had jij vorig jaar al niet met die Z4 gereden?

En ik vroeg mij af of het gaat om die 5 er nog bij te zetten, nee zeker...?
                              Met de "gewone" 35i wel ja, nu dus met de 35iS. Ik wil eens weten of dat echt de moeite is om een apart model van te maken.

En volgens mij moet dat wel nog lukken?

Comment

• Voor zover ik kan zien zijn er toch nog 8 plaatsen vrij voor 530D touring?
                                Hoe lang mag je rijden en is dit dan in groep?
                                Zit er een begeleider bij?

Comment

• Misschien een beetje Off-topic, maar een vriend van mij wil zijn BMW 1 laten wrappen. Weet iemand een goed adres hiervoor?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk Berichten
                                    Misschien een beetje Off-topic, maar een vriend van mij wil zijn BMW 1 laten wrappen. Weet iemand een goed adres hiervoor?
                                    sign visions (gewoon googlen)

Comment

Misschien een beetje Off-topic, maar een vriend van mij wil zijn BMW 1 laten wrappen. Weet iemand een goed adres hiervoor?

Levert ook schitterend werk af, hij doet heel veel rally wagens.

Comment

• Dikke kar en vooral motor, zo zouden er meer mogen zijn...

Comment

hier is de mijne dat dees mannen gewrapt hebben ;-)

Comment

Working...
                                          X