Het is de 18" velg van het M-pack, standaard heeft het M-pack een 17" velg, de 194M, dacht ik.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenZijde gij zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenHet is de 18" velg van het M-pack, standaard heeft het M-pack een 17" velg, de 194M, dacht ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde Bekijk Berichten+1
Dikke uitvoering, bijna exact hetzelfde als deze,
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenDikke kar en vooral motor, zo zouden er meer mogen zijn...
Jammer van de oude dakrails en van de velgen. Ik zou daar ferric grey's onder gooien of Performance velgskes.
Ligt ook wel een beetje (veel) lager.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenMiljaaaaaaaaaaar, dik !!!
Jammer van de oude dakrails en van de velgen. Ik zou daar ferric grey's onder gooien of Performance velgskes.
Ligt ook wel een beetje (veel) lager.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenNee, ik lul maar wat uit m'n nek... .
De 18" velgen die bij het M-pakket horen bij een 3 serie zijn dezelfde als de witte touring die hier een beetje terug is gepost en hebben totaal geen gelijkenis met die van de 5 serie op voorgaande foto's, ergo, ik ben er zelf bijna zeker van dat het zelfs geen originele BMW velgen zijn maar het zou kunnen dat ik ze niet ken, natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hozee Bekijk Berichtentja, ik twijfel toch over je "lullige" opmerking.
De 18" velgen die bij het m-pakket horen bij een 3 serie zijn dezelfde als de witte touring die hier een beetje terug is gepost en hebben totaal geen gelijkenis met die van de 5 serie op voorgaande foto, ergo, ik ben er zelf bijna zeker van dat het zelfs geen originele bmw velgen zijn.
t
f
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenTja, ik twijfel toch over je "lullige" opmerking.
De 18" velgen die bij het M-pakket horen bij een 3 serie zijn dezelfde als de witte touring die hier een beetje terug is gepost en hebben totaal geen gelijkenis met die van de 5 serie op voorgaande foto's, ergo, ik ben er zelf bijna zeker van dat het zelfs geen originele BMW velgen zijn maar het zou kunnen dat ik ze niet ken, natuurlijk.
Het ging wel over deze post hé: http://www.autoforum.be/showpost.php...postcount=2409
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenMijn excuses, dacht al. Mijn fout, dacht dat je reageerde op de 5 serie omdat je reactie daaronde staat. sry..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenTja, ik twijfel toch over je "lullige" opmerking.
Trap het maar af
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenOké, omdat ge van Lier zijt is 't goe... .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenOmwille van de verlaging zouden de 225M 19' velgen hier perfect onder staan! Ik ben absoluut geen fan van de 193M (ook niet in dat grijs...), en nog minder van die performance velgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenJe hebt gelijk. Die 19" 225's zijn prachtig.
Hier een iets lager gelegde E90 met bovenaan de 19' 225M, onderaan de 18' 193M.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde Bekijk Berichten+1
Dikke uitvoering, bijna exact hetzelfde als deze,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenEven quoten! wtf, de eerste f10 die echt geslaagd is.
Een verbetering qua uiterlijk imo, ookal vond ik die X6 ook ongeloofelijk bruut!
Comment
Comment