Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Met een originele sportophanging vind ik die 225M 19' op een E9x net iets te groot uitvallen. Maar leg 'm dan nog een cm of twee lager en dan komt die 225 perfect tot z'n recht op de E9x... vind ik toch.
    Inderdaad, hij moet echt voldoende laag liggen en dan gaan die 19"-ers daar super onder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
      Even quoten! wtf, de eerste f10 die echt geslaagd is.
      Ik ben ook zeer content dat ik saffierzwart heb besteld. Deze velgen zien er op deze foto niet lelijk uit. Ik kan mij nochtans herinneren dat toen ik ze voor de eerste keer irl zag ik ze niet knap vond. Deze velg is ook een optionele velg voor de nieuwe 6.
      Ik ga sowieso dit jaar uitrijden met de 19'ers rijden die ik besteld heb. Misschien als ik volgend jaar 20'ers wil leggen, ik deze velg ga overwegen.
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
        Even quoten! wtf, de eerste f10 die echt geslaagd is.
        Ik ben ook zeer content dat ik saffierzwart heb besteld. Deze velgen zien er op deze foto niet lelijk uit. Ik kan mij nochtans herinneren dat toen ik ze voor de eerste keer irl zag ik ze niet knap vond. Deze velg is ook een optionele velg voor de nieuwe 6.
        Ik ga sowieso dit jaar uitrijden met de 19'ers die ik besteld heb. Misschien als ik volgend jaar 20'ers wil leggen, ik deze velg ga overwegen.
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
          Ik ga sowieso dit jaar uitrijden met de 19'ers rijden die ik besteld heb. Misschien als ik volgend jaar 20'ers wil leggen, ik deze velg ga overwegen.
          Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
          Ik ga sowieso dit jaar uitrijden met de 19'ers die ik besteld heb. Misschien als ik volgend jaar 20'ers wil leggen, ik deze velg ga overwegen.

BMWMB is verzekers content

Comment

• Helemaal niet slecht, KNAP !!! maar 20" > 245/35 & 275/30 is voor mij toch een beetje te groot, vrees dat je daar veel te veel comfort voor moet inboeten.
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
              BMWMB is verzekers content
              Met recht!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                Met een originele sportophanging vind ik die 225M 19' op een E9x net iets te groot uitvallen. Maar leg 'm dan nog een cm of twee lager en dan komt die 225 perfect tot z'n recht op de E9x... vind ik toch.

Hier een iets lager gelegde E90 met bovenaan de 19' 225M, onderaan de 18' 193M.

Britten en spatlappen :facepalm:.

Ze leren dat daar echt niet af om overal spatlappen op te hangen. En dat is zoooo lelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                  Britten en spatlappen :facepalm:.

Ze leren dat daar echt niet af om overal spatlappen op te hangen. En dat is zoooo lelijk.
                  2nd that. Spatlappen staan alleen goed op Oostblokkarren van voor de val van de Berlijnse muur
                  sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde Bekijk Berichten
                    +1

Dikke uitvoering, bijna exact hetzelfde als deze,

Die velgen missen echt diepte. Leg hier de styling 312 in ferric grey op en hij is af
                    sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                      330d... en die sound....Allez, voor een diesel dan, 'k weet het, niet te vergelijken met een naft maar toch. Heb een e46 330d gehad en weet wat het is.
                      Thanks man.
                      Het blijft een schitterende motor inderdaad, met 600Nm kan je ook al een beetje mee in het verkeer.
                      Ik heb geen weekendwagen zoals velen dat hier wel hebben, dus dit was voor mij het ideale compromis. Vond het misschien alleen wat jammer dat de vorige eigenaar geen m pack heeft geconfigureerd, maar aangezien de wagen wel sportzetels/stuur/ophanging/pook heeft, vind ik het prima zo.

Kar is lekker discreet! Ik zou m'n geld op binnenmuisarchitekt de zijne zetten aan de lichten bv.
                      Je kan hier ook veel harder mee doorblazen zonder reacties los te weken dan met onze pa z'n benzine, ook dat is een pluspunt voor mij. En dat je dat met 8-9 liter diesel doet is ook mooi meegenomen uiteraard. Voor de sound moet je dat niet kopen, maar je hebt zeker een punt dat het voor een diesel bijzonder aangenaam is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                        Als je tegen dan nog met je F10 rijdt natuurlijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                          Die velgen missen echt diepte. Leg hier de styling 312 in ferric grey op en hij is af
                          2nd that, vind het net niet zo'n mooie velg zonder de diepgang Geef maar een lekker breedsetje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
                            Je kan hier ook veel harder mee doorblazen zonder reacties los te weken dan met onze pa z'n benzine, ook dat is een pluspunt voor mij.
                            Zo herkenbaar

335i brult redelijk als je een beetje op uw gas duwt

Comment

• net gereserveerd voor de 325i, 530d en z4 3.0i

jammer dat de 335i en Z4 35is niet meer beschikbaar waren

M'n broer heeft ook gereserveerd voor de X5 en de 1000 RR , en heeft bevestiging gekregen maar heeft nog niet moeten betalen nog iemand anders dat voorgehad?

Comment

• Koop geen premium selection

KOOP GEEN BMW PREMIUM SELECTION !!!!
                                U KRIJGT GEWOON EEN FRONTAAL ACCIDENT WAGEN!
                                NIETS AAN TE DOEN!

Als uitleg, als we elke wagen het schroot op moeten doen, die een ongeluk heeft gehad, blijven er geen over.
                                Het is gewoonweg schandalig als u dit leest.
                                Eerst koop ik een Nieuwe bmw 318d 4deurs e90 van 2010. 32.000 euro kost mij dit.
                                Deze hapert constant tijdens het vertrekken. Bmw geeft de fout toe, vervangt koppeling, niet opgelost.Expert van bornem gekomen, probleem gaat er wel uit na 50.000 km of meer zegt hij!!
                                Expert van bornem “bmw “wou opnieuw een nieuwe koppeling steken, uiteindelijk op mijn kosten ( NIEUWE WAGEN )Dit was het niet!

De wagen had nog geen 3000 km. Dus ik verkoop deze wagen 24.000 euro, ik verlies 8000.
                                Ik koop een 320D coupé PREMIUM SELECTION. Net iets meer als een jaar oud.
                                gecontroleerd op 120 punten, MONDELING gemeld ongevalvrij! GEKENDE HISTORIEK.

Dit zou een directiewagen geweest zijn! We kopen deze wagen .We zien dat de motorkap verkeerd staat, we gaan naar onsze gekende carroserier in de buurt ( niet bij bmw) Deze weet me te vertellen DAT DE WAGEN VOORAAN EEN SERIEUS ACCIDENT HEEFT GEHAD!Ik bel BMW KALMTHOUT MEEUSEN! GA NOOIT BIJ EEN ‘’ STIJN “ ... VERKOPER !>Ze vragen de historiek van de wagen op, blijkt dat de wagen een frontaal accident heeft gehad, dit zouden ze niet geweten hebben bij de verkoop.Deze was op 3 plaatsen als directiewagen geweest, alsook daar accident gehad en hersteld geweest! ZE noemen dit een klein accident, MOTORKAP, FLANKEN, LAMPEN , GRIL, RADIATOR, BUMPER, MISTLAMPEN, ALLES HEBBEN ZE MOETEN VERVANGEN.Ik zeg dat mijn motorkap niet recht geplaatst is, krijg ik als uitleg dat ik maar naar een carrosier in de buurt moet gaan om dit te laten bijregelen.
                                Ik bel naar de klantendienst in bornem.
                                Deze vertelde me als het werkelijk zo is dat de wagen zo een accident heeft gehad. De consessiehouder in fout is.
                                Na onderzoek, Krijg ik ineens te horen van BORNEM.
                                OK als u dat op papier heeft dat bmw zegt dat hij ongevalvrij is kunt u iets doen, dat heeft u niet dus kan u ons ook niets maken.
                                ALS DE WAGEN OPEEN GEWEEST IS , EN HIJ IS HERSTELD ONDER DE BMW NORMEN, MAG HIJ ZO TERUG VERKOCHT WORDEN ALS PREMIUM, OF DE VERKOPER U DAN VERTELD DAT HIJ ONGEVALVRIJ IS, DAT GELD NIET ALS DIT NIET OP PAPIER STAAT! U RIJD DUS MET EEN WAGEN DIE VOLLEDIG OPEEN IS GEWEEST EN DAT VOOR MEER DAN 30.000 EURO !
                                Ik ga naar mijn bmw garage, op 2 plaatsen zeggen de premium selection verkopers dat er geen enkele mogelijkheid is dat de garage dat niet wist.
                                3 van de 4 premium wagens zijn dus accidentwagens die ze langs deze manier proberen te verkopen.

CONCLUSIE, PREMIUM SELECTION IS NIET HOE ZE HET OMSCHRIJVEN.
                                ZE ZOUDEN DEZE WAGENS DAN GEWOON ALS 2DEHANDS WAGENS MOETEN VERKOPEN MAAR NIET ALS PREMIUM SELECTION.

MENSEN LAAT U NIET VANGEN! BLIJF VAN DIT MERK EN ZEKER VAN DE PREMIUM SELECTION WAGENS AF!

Op de foto zie je hoe de wagen geweest zou zijn, daar rij ik nu als klant mee rond.
                                OPGEMAAKT, OPGEBLONKEN, EN SCHOON VERKOCHT ONDER HET LABEL PREMIUM SELECTION !!!!!
                                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Je hebt hetzelfde gedaan als die chinees met zijn lambo, doelend op je foto's?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
                                    Je hebt hetzelfde gedaan als die chinees met zijn lambo, doelend op je foto's?
                                    Het glas is daarvoor niet kapot genoeg. Flauwe imitatie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eco12345 Bekijk Berichten
                                      NIETS AAN TE DOEN!

Als uitleg, als we elke wagen het schroot op moeten doen, die een ongeluk heeft gehad, blijven er geen over.
                                      Eerst koop ik een Nieuwe bmw 318d 4deurs e90 van 2010. 32.000 euro kost mij dit.
                                      Deze hapert constant tijdens het vertrekken. Bmw geeft de fout toe, vervangt koppeling, niet opgelost.Expert van bornem gekomen, probleem gaat er wel uit na 50.000 km of meer zegt hij!!
                                      Expert van bornem “bmw “wou opnieuw een nieuwe koppeling steken, uiteindelijk op mijn kosten ( NIEUWE WAGEN )Dit was het niet!

De wagen had nog geen 3000 km. Dus ik verkoop deze wagen 24.000 euro, ik verlies 8000.

Dit zou een directiewagen geweest zijn! We kopen deze wagen .We zien dat de motorkap verkeerd staat, we gaan naar onsze gekende carroserier in de buurt ( niet bij bmw) Deze weet me te vertellen DAT DE WAGEN VOORAAN EEN SERIEUS ACCIDENT HEEFT GEHAD!Ik bel BMW KALMTHOUT MEEUSEN! GA NOOIT BIJ EEN ‘’ STIJN “ ... VERKOPER !>Ze vragen de historiek van de wagen op, blijkt dat de wagen een frontaal accident heeft gehad, dit zouden ze niet geweten hebben bij de verkoop.Deze was op 3 plaatsen als directiewagen geweest, alsook daar accident gehad en hersteld geweest! ZE noemen dit een klein accident, MOTORKAP, FLANKEN, LAMPEN , GRIL, RADIATOR, BUMPER, MISTLAMPEN, ALLES HEBBEN ZE MOETEN VERVANGEN.Ik zeg dat mijn motorkap niet recht geplaatst is, krijg ik als uitleg dat ik maar naar een carrosier in de buurt moet gaan om dit te laten bijregelen.
                                      Deze vertelde me als het werkelijk zo is dat de wagen zo een accident heeft gehad. De consessiehouder in fout is.
                                      OK als u dat op papier heeft dat bmw zegt dat hij ongevalvrij is kunt u iets doen, dat heeft u niet dus kan u ons ook niets maken.
                                      ALS DE WAGEN OPEEN GEWEEST IS , EN HIJ IS HERSTELD ONDER DE BMW NORMEN, MAG HIJ ZO TERUG VERKOCHT WORDEN ALS PREMIUM, OF DE VERKOPER U DAN VERTELD DAT HIJ ONGEVALVRIJ IS, DAT GELD NIET ALS DIT NIET OP PAPIER STAAT! U RIJD DUS MET EEN WAGEN DIE VOLLEDIG OPEEN IS GEWEEST EN DAT VOOR MEER DAN 30.000 EURO !
                                      Ik ga naar mijn bmw garage, op 2 plaatsen zeggen de premium selection verkopers dat er geen enkele mogelijkheid is dat de garage dat niet wist.
                                      3 van de 4 premium wagens zijn dus accidentwagens die ze langs deze manier proberen te verkopen.

ZE ZOUDEN DEZE WAGENS DAN GEWOON ALS 2DEHANDS WAGENS MOETEN VERKOPEN MAAR NIET ALS PREMIUM SELECTION.

MENSEN LAAT U NIET VANGEN! BLIJF VAN DIT MERK EN ZEKER VAN DE PREMIUM SELECTION WAGENS AF!

Op de foto zie je hoe de wagen geweest zou zijn, daar rij ik nu als klant mee rond.
                                      OPGEMAAKT, OPGEBLONKEN, EN SCHOON VERKOCHT ONDER HET LABEL PREMIUM SELECTION !!!!!
                                      Buiten het feit dat het eigenlijk wel kan, kan ik er wel inkomen dat het geen prettige gedachte is om te weten dat je een premium selection koopt die schade heeft gehad. Doch als dit op voorhand wordt gemeld is het de keuze aan jouw om daar mee akkoord te gaan. Wordt dat niet gemeld dan is het een andere zaak en kan ik je reactie zeer goed begrijpen.
                                      Maar buiten dat, ik vermoed dat er over Bornem een slechte wind waait. (Misschien onder druk van BMW??)
                                      Vb. van mijn geval (Nieuwe auto): Gordelsensor van passagiersstoel werkt meestal niet...
                                      Uitleg van een inspecteur uit Bornem: " Ja maar, BMW heeft er rekening mee gehouden dat de gordelsensor op de passagiersstoel rekening moet houden of er een persoon op zit of een laptop...
                                      Ja sorry maar wat heeft een passagier te maken met een laptop???
                                      En maar moeilijk doen, hij tot tweemaal nog eens het verhaal gedaan over de laptop....WTF, mijn vrouw weegt 62 kg en heeft toch verder niks te maken met een laptop..Ik kreeg het al...
                                      Gelukkig had ik wat hulp van de werkplaatsmeester en uiteindelijk mocht het vervangen worden.
                                      Ik bedoel...waar is Bornem mee bezig? Voor zo iets stoms zo moeilijk doen, laat staan dat er een echt probleem is. Da is voor mij niet goed te praten.
                                      Kan mij dus wel voorstellen dat je hoofdletters gebruikt. BMW of Bornem zijn niet goed bezig, dat is in ieder geval voor mij na deze ervaring wel duidelijk....kom op zeg, moeilijk doen over een defecte gordelsensor bij een nieuwe auto..Goe bezig Bornem.
                                      Last edited by ; 17/03/2011, 23:55.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eco12345 Bekijk Berichten
                                        NIETS AAN TE DOEN!

Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                                        Buiten het feit dat het eigenlijk niet kan, kan ik er wel inkomen dat het geen prettige gedachte is om te weten dat je een premium selection koopt die schade heeft gehad. Doch als dit op voorhand wordt gemeld is het de keuze aan jouw om daar mee akkoord te gaan. Wordt dat niet gemeld dan is het een andere zaak en kan ik je reactie zeer goed begrijpen.
                                        Maar buiten dat, ik vermoed dat er over Bornem een slechte wind waait. (Misschien onder druk van BMW??)
                                        Vb. van mijn geval (Nieuwe auto): Gordelsensor van passagiersstoel werkt meestal niet...
                                        Uitleg van een inspecteur uit Bornem: " Ja maar, BMW heeft er rekening mee gehouden dat de gordelsensor op de passagiersstoel rekening moet houden of er een persoon op zit of een laptop...
                                        Ja sorry maar wat heeft een passagier te maken met een laptop???
                                        En maar moeilijk doen, hij tot tweemaal nog eens het verhaal gedaan over de laptop....WTF, mijn vrouw weegt 62 kg en heeft toch verder niks te maken met een laptop..Ik kreeg het al...
                                        Gelukkig had ik wat hulp van de werkplaatsmeester en uiteindelijk mocht het vervangen worden.
                                        Ik bedoel...waar is Bornem mee bezig? Voor zo iets stoms zo moeilijk doen, laat staan dat er een echt probleem is. Da is voor mij niet goed te praten.
                                        Kan mij dus wel voorstellen dat je hoofdletters gebruikt. BMW of Bornem zijn niet goed bezig, dat is in ieder geval voor mij na deze ervaring wel duidelijk....kom op zeg, moeilijk doen over een defecte gordelsensor bij een nieuwe auto..Goe bezig Bornem.
                                        Ik zou testaankoop eens contacteren....
                                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Das zeker da...

Comment

Working...
                                          X