Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Eco12345 Bekijk Berichten
    KOOP GEEN BMW PREMIUM SELECTION !!!!
    U KRIJGT GEWOON EEN FRONTAAL ACCIDENT WAGEN!
    NIETS AAN TE DOEN!
    Als uitleg, als we elke wagen het schroot op moeten doen, die een ongeluk heeft gehad, blijven er geen over.
    Het is gewoonweg schandalig als u dit leest.
    Eerst koop ik een Nieuwe bmw 318d 4deurs e90 van 2010. 32.000 euro kost mij dit.
    Deze hapert constant tijdens het vertrekken. Bmw geeft de fout toe, vervangt koppeling, niet opgelost.Expert van bornem gekomen, probleem gaat er wel uit na 50.000 km of meer zegt hij!!
    Expert van bornem “bmw “wou opnieuw een nieuwe koppeling steken, uiteindelijk op mijn kosten ( NIEUWE WAGEN )Dit was het niet!
    De wagen had nog geen 3000 km. Dus ik verkoop deze wagen 24.000 euro, ik verlies 8000.
    Ik koop een 320D coupé PREMIUM SELECTION. Net iets meer als een jaar oud.
    gecontroleerd op 120 punten, MONDELING gemeld ongevalvrij! GEKENDE HISTORIEK.
    Dit zou een directiewagen geweest zijn! We kopen deze wagen .We zien dat de motorkap verkeerd staat, we gaan naar onsze gekende carroserier in de buurt ( niet bij bmw) Deze weet me te vertellen DAT DE WAGEN VOORAAN EEN SERIEUS ACCIDENT HEEFT GEHAD!Ik bel BMW KALMTHOUT MEEUSEN! GA NOOIT BIJ EEN ‘’ STIJN “ ... VERKOPER !>Ze vragen de historiek van de wagen op, blijkt dat de wagen een frontaal accident heeft gehad, dit zouden ze niet geweten hebben bij de verkoop.Deze was op 3 plaatsen als directiewagen geweest, alsook daar accident gehad en hersteld geweest! ZE noemen dit een klein accident, MOTORKAP, FLANKEN, LAMPEN , GRIL, RADIATOR, BUMPER, MISTLAMPEN, ALLES HEBBEN ZE MOETEN VERVANGEN.Ik zeg dat mijn motorkap niet recht geplaatst is, krijg ik als uitleg dat ik maar naar een carrosier in de buurt moet gaan om dit te laten bijregelen.
    Ik bel naar de klantendienst in bornem.
    Deze vertelde me als het werkelijk zo is dat de wagen zo een accident heeft gehad. De consessiehouder in fout is.
    Na onderzoek, Krijg ik ineens te horen van BORNEM.
    OK als u dat op papier heeft dat bmw zegt dat hij ongevalvrij is kunt u iets doen, dat heeft u niet dus kan u ons ook niets maken.
    ALS DE WAGEN OPEEN GEWEEST IS , EN HIJ IS HERSTELD ONDER DE BMW NORMEN, MAG HIJ ZO TERUG VERKOCHT WORDEN ALS PREMIUM, OF DE VERKOPER U DAN VERTELD DAT HIJ ONGEVALVRIJ IS, DAT GELD NIET ALS DIT NIET OP PAPIER STAAT! U RIJD DUS MET EEN WAGEN DIE VOLLEDIG OPEEN IS GEWEEST EN DAT VOOR MEER DAN 30.000 EURO !
    Ik ga naar mijn bmw garage, op 2 plaatsen zeggen de premium selection verkopers dat er geen enkele mogelijkheid is dat de garage dat niet wist.
    3 van de 4 premium wagens zijn dus accidentwagens die ze langs deze manier proberen te verkopen.

CONCLUSIE, PREMIUM SELECTION IS NIET HOE ZE HET OMSCHRIJVEN.
    ZE ZOUDEN DEZE WAGENS DAN GEWOON ALS 2DEHANDS WAGENS MOETEN VERKOPEN MAAR NIET ALS PREMIUM SELECTION.

MENSEN LAAT U NIET VANGEN! BLIJF VAN DIT MERK EN ZEKER VAN DE PREMIUM SELECTION WAGENS AF!
    Op de foto zie je hoe de wagen geweest zou zijn, daar rij ik nu als klant mee rond.
    OPGEMAAKT, OPGEBLONKEN, EN SCHOON VERKOCHT ONDER HET LABEL PREMIUM SELECTION !!!!!
    Je rijdt blijkbaar met een Amerikaanse E92?

Comment

• Mijn broer is nu bezig aan zijn 3de premium selection. een X5 3.0d. hij heeft hier ook enorm veel problemen mee. Maar hij mag de auto elke keer binnen doen en moet niets betalen voor de schade en krijgt ook elke keer een vervangwagen mee. En dat is dan nog bij Jorssens Schoten, een garage die niet echt bekend staat voor hun vriendelijkheid. Voor de rest is hij content van zijn premium selections
      BMW X5 45e

Comment

• Ik vraag mij af waarom dat mensen dikwijls zo'n (heel) recente 'premium selection' kopen. Die zijn haast even duur als een nieuwe... .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
          Je rijdt blijkbaar met een Amerikaanse E92?

Voorbeeldfoto (kun je overigens ook uit de tekst opmaken)...
          sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
            Ik vraag mij af waarom dat mensen dikwijls zo'n (heel) recente 'premium selection' kopen. Die zijn haast even duur als een nieuwe... .
            Bij een 1-serie, X1, X5, X6 en mssn bij een 3-serie idd niet veel verschil. Bij een 5,6 of 7 loont het zich.
            sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eco12345 Bekijk Berichten
              KOOP GEEN BMW PREMIUM SELECTION !!!!
              U KRIJGT GEWOON EEN FRONTAAL ACCIDENT WAGEN!
              NIETS AAN TE DOEN!
              Als uitleg, als we elke wagen het schroot op moeten doen, die een ongeluk heeft gehad, blijven er geen over.
              Het is gewoonweg schandalig als u dit leest.
              Eerst koop ik een Nieuwe bmw 318d 4deurs e90 van 2010. 32.000 euro kost mij dit.
              Deze hapert constant tijdens het vertrekken. Bmw geeft de fout toe, vervangt koppeling, niet opgelost.Expert van bornem gekomen, probleem gaat er wel uit na 50.000 km of meer zegt hij!!
              Expert van bornem “bmw “wou opnieuw een nieuwe koppeling steken, uiteindelijk op mijn kosten ( NIEUWE WAGEN )Dit was het niet!
              De wagen had nog geen 3000 km. Dus ik verkoop deze wagen 24.000 euro, ik verlies 8000.
              Ik koop een 320D coupé PREMIUM SELECTION. Net iets meer als een jaar oud.
              gecontroleerd op 120 punten, MONDELING gemeld ongevalvrij! GEKENDE HISTORIEK.
              Dit zou een directiewagen geweest zijn! We kopen deze wagen .We zien dat de motorkap verkeerd staat, we gaan naar onsze gekende carroserier in de buurt ( niet bij bmw) Deze weet me te vertellen DAT DE WAGEN VOORAAN EEN SERIEUS ACCIDENT HEEFT GEHAD!Ik bel BMW KALMTHOUT MEEUSEN! GA NOOIT BIJ EEN ‘’ STIJN “ ... VERKOPER !>Ze vragen de historiek van de wagen op, blijkt dat de wagen een frontaal accident heeft gehad, dit zouden ze niet geweten hebben bij de verkoop.Deze was op 3 plaatsen als directiewagen geweest, alsook daar accident gehad en hersteld geweest! ZE noemen dit een klein accident, MOTORKAP, FLANKEN, LAMPEN , GRIL, RADIATOR, BUMPER, MISTLAMPEN, ALLES HEBBEN ZE MOETEN VERVANGEN.Ik zeg dat mijn motorkap niet recht geplaatst is, krijg ik als uitleg dat ik maar naar een carrosier in de buurt moet gaan om dit te laten bijregelen.
              Ik bel naar de klantendienst in bornem.
              Deze vertelde me als het werkelijk zo is dat de wagen zo een accident heeft gehad. De consessiehouder in fout is.
              Na onderzoek, Krijg ik ineens te horen van BORNEM.
              OK als u dat op papier heeft dat bmw zegt dat hij ongevalvrij is kunt u iets doen, dat heeft u niet dus kan u ons ook niets maken.
              ALS DE WAGEN OPEEN GEWEEST IS , EN HIJ IS HERSTELD ONDER DE BMW NORMEN, MAG HIJ ZO TERUG VERKOCHT WORDEN ALS PREMIUM, OF DE VERKOPER U DAN VERTELD DAT HIJ ONGEVALVRIJ IS, DAT GELD NIET ALS DIT NIET OP PAPIER STAAT! U RIJD DUS MET EEN WAGEN DIE VOLLEDIG OPEEN IS GEWEEST EN DAT VOOR MEER DAN 30.000 EURO !
              Ik ga naar mijn bmw garage, op 2 plaatsen zeggen de premium selection verkopers dat er geen enkele mogelijkheid is dat de garage dat niet wist.
              3 van de 4 premium wagens zijn dus accidentwagens die ze langs deze manier proberen te verkopen.

CONCLUSIE, PREMIUM SELECTION IS NIET HOE ZE HET OMSCHRIJVEN.
              ZE ZOUDEN DEZE WAGENS DAN GEWOON ALS 2DEHANDS WAGENS MOETEN VERKOPEN MAAR NIET ALS PREMIUM SELECTION.

MENSEN LAAT U NIET VANGEN! BLIJF VAN DIT MERK EN ZEKER VAN DE PREMIUM SELECTION WAGENS AF!
              Op de foto zie je hoe de wagen geweest zou zijn, daar rij ik nu als klant mee rond.
              OPGEMAAKT, OPGEBLONKEN, EN SCHOON VERKOCHT ONDER HET LABEL PREMIUM SELECTION !!!!!
              Beste, je PREMUM SELECTION bmw is AFKOMSTIG UIT DE VERENIGDE STRATEN VAN AMERIKA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                Beste, je PREMUM SELECTION bmw is AFKOMSTIG UIT DE VERENIGDE STRATEN VAN AMERIKA
                Heb je zijn tekst eigenlijk wel gelezen? Er staat nergens dat de wagen op de foto ZIJN WAGEN IS.

Comment

• Zal leuk worden hier op't forum. Telkens iemand iets vertelt over zijn auto, een foto toevoegen van een ander zijn kar.

Duidelijkheid enzo...

Comment

Zal leuk worden hier op't forum. Telkens iemand iets vertelt over zijn auto, een foto toevoegen van een ander zijn kar.

Duidelijkheid enzo...
                    Hetzelfde kan je zeggen over het reageren op posts zonder ze gelezen te hebben.

Duidelijkheid enzo ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                      Bij een 1-serie, X1, X5, X6 en mssn bij een 3-serie idd niet veel verschil. Bij een 5,6 of 7 loont het zich.
                      Kan zijn, ik vind gewoon dat het opvalt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                        Kan zijn, ik vind gewoon dat het opvalt.
                        Als je lang genoeg wacht kan je nochtans serieuze koopjes doen, zeker in de zwaardere en minder voorkomende motorisaties.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sasse Bekijk Berichten

Duidelijkheid enzo ...
                          NIEMAND mag IETS VERKEERD zeggen over BMW, want dat bestaat niet

Comment

Duidelijkheid enzo ...
                            ten eerste: toon mij waar hij duidelijk zegt dat de twee BMW's op de foto niet de zijne zijn.

ten tweede: Dus als jij een post leest, met bijhorende foto's, over iemand die eerst met een opgelapte E90 gereden heeft, die ooit eens een zwaar accident heeft meegemaakt en daarna idem voor zijn E92... dan ga jij er altijd van uit dat de bijgeposte foto's niet van van zijn wagen zijn maar van een random gecrashte BMW wherever op deze bol? Vreemde gedachtengang... Ik zie immers nergens in zijn post dat de auto's op deze foto's NIET zijn wagens zijn. Behalve dit:

Waaruit ik opmaak dat dit deze foto de staat van zijn auto aantoont voor zijn opknapbeurt.
                            Last edited by ; 18/03/2011, 18:40.

Comment

Dus als jij een post leest, met bijhorende foto's, over iemand die eerst met een opgelapte E90 gereden heeft, die ooit eens een zwaar accident heeft meegemaakt en daarna idem voor zijn E92... dan ga jij er altijd van uit dat de bijgeposte foto's niet van van zijn wagen zijn maar van een random gecrashte BMW wherever op deze bol? Vreemde gedachtengang...
                              Tuurlijk! Een E92 320d Coupé heeft immers geen chromé niertjes.

Dzjees dude, seriously

Comment

Tuurlijk! Een E92 320d Coupé heeft immers geen chromé niertjes.
                                En een Europese 3 heeft evenmin die oranje reflectoren aan de wielkassen as I said...?

Comment

• Ik wil hier voor niemand partij trekken, maar ik had nu ook wel door dat die foto's gewoon als voorbeeld dienden hoor.

Comment

En een Europese 3 heeft evenmin die oranje reflectoren aan de wielkassen as I said...?
                                    Dus ... dan zal het de zijne niet zijn hé 1 + 1 = 2

Comment

Dus ... dan zal het de zijne niet zijn hé 1 + 1 = 2
                                      edit: denk je nu echt dat ik dat niet doorhad?
                                      Ik wou gewoon maar zeggen dat het vrij verwarrend is als je een verhaal vertelt en zo maar random foto's bij je post zet...

Ik rij trouwens met een 120d Cab

Last edited by ; 18/03/2011, 19:23.

Comment

edit: denk je nu echt dat ik dat niet doorhad?
                                        Ik wou gewoon maar zeggen dat het vrij verwarrend is als je een verhaal vertelt en zo maar random foto's bij je post zet...

Ik rij trouwens met een 120d Cab

Alé Maxime, die booskijkers had ik nu niet direct verwacht bij u

Comment

• knappe breytons........... not
                                          Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                                          ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

Working...
                                          X