Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat ik gewoon zo lelijk vind bij auto's met matte lak, is dat niet alles mat is. De ruiten, de lichten, enz. Dat vloekt (imo). En dat is net zo mooi aan een echt proper staande auto met gewone glanslak (gesteld dat je geen mat plastic afwerkingsdetails meer hebt): all glossy.

Ik zou er alleszins geen eurocent aan uit willen geven, en zelfs al 't gratis zou zijn zou ik nog altijd de voorkeur geven aan een mooie metallic glanslak.

Maar 't staat (soms) zeer bruut, ja. Verfijnd vind ik 't niet, 't is heel erg in your face (imo).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Maar 't staat (soms) zeer bruut, ja. Verfijnd vind ik 't niet, 't is heel erg in your face (imo).
      Daar is blijkbaar wel iets van aan, de meeste reacties die ik hoor is van... wow amaai die staat lekker bruut, terwijl dat ik net vind van niet of dat was dan toch alleszins niet mijn directe bedoeling

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
        En uw mening uitspreken is uw recht, alleen moet je uitkijken met wat je zegt. Ik vind dat de connotaties bij vulgair en goedkoop heel wat anders zijn dan bij lelijk.
        Het probleem is dat er velen denken dat hun mening mag gehoord worden en dan zware woorden beginnen te gebruiken. In de Belgische politiek zijn ze daar goed in. Dan verbaasd zijn als er op gereageerd wordt op een manier dat ze het niet verwachten...

Soit,
        mat zwart FTW!
        Mijn woorden kwamen misschien grof over, maar ik houd niet van rond de pot draaien. Ik ga er dan ook altijd van uit dat niemand aanstoot neemt aan mijn woorden, maar blijkbaar is dat niet zo . De kleur van je auto kies je op basis van wat je zelf mooi vindt en wat niet, en niet om in de smaak te komen bij wat anonieme idioten op een forum .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
          LOL en zet daar nu eens pakweg een blinkende carbonzwarte Z4 naast. Ge zult wel begrijpen wat blinken ineens betekent.

Ik zie toch een verschil...
          omdat er geen reflecties zijn, komen de lijnen zelfs 10x beter uit op een matte.
          2015 BMW F11 520dA
          1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de messias Bekijk Berichten
            De kleur van je auto kies je op basis van wat je zelf mooi vindt en wat niet, en niet om in de smaak te komen bij wat anonieme idioten op een forum .
            Hallelujah!

Comment

• jajaja

Comment

• Dikke kar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten

Dikke kar.
                  WOW....

Comment

• Dit model is één van mijn favorieten geweest in mijn jonge jaren.
                    Die verchroomde spatbordlijsten, is dat geen "pimp"? Zag je vroeger(Lang geleden) vrij veel, vooral ook op Mercedes'en. Heb ik altijd lelijk en overdreven gevonden.

En blinken dat em doet..hehe.

Comment

• Eentje voor muis... bluewater metallic 335i.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                        Eentje voor muis... bluewater metallic 335i.

Naaaaais ! Thanks !

Zeldzaam !

Met die 2 buizen achteraan toch nog een stukje bruter. En een 335i erin

Comment

• of een 355d?

edit: ow 't stond er boven
                          2015 BMW F11 520dA
                          1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Ik heb nog een vraag voor morgen:
                            Ik heb gezien op de site van de discovery day dat de Z4 3.5is en de 335i een voorijwagen is.. dus bij de Z4 kan maar 1 persoon bij maar ik heb wel geboekt voor 2 personen.. en dat het een voorijwagen is stond er in het begin niet bij dus is er een probleem..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
                              Ik heb nog een vraag voor morgen:
                              Ik heb gezien op de site van de discovery day dat de Z4 3.5is en de 335i een voorijwagen is.. dus bij de Z4 kan maar 1 persoon bij maar ik heb wel geboekt voor 2 personen.. en dat het een voorijwagen is stond er in het begin niet bij dus is er een probleem..
                              Nee toch? Waar staat dat precies want ik kan het zo direct niet vinden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                                Nee toch? Waar staat dat precies want ik kan het zo direct niet vinden.
                                staat bij de reservaties op de site. De Z4 en 335i zijn voorrijwagens. het kan mss ook zijn dat ge nu enkel deze modellen nog maar kunt boeken als passagier en niet meer om zelf te rijden omdat die alletwee volboekt zijn. Zou echt ma stom zijn als ge met 2 zijt een iemand moet wachten omdat ge niet kunt meerijden
                                BMW X5 45e

Comment

Ik heb nog een vraag voor morgen:
                                  Dat is inderdaad een probleem. Wij zijn ook met 2 en mss zelfs met 3 man (voor de 335i dan). Vreemd, vorig jaar waren het M'etjes als voorrijwagens.

Misschien hebben ze van elk 2?

Comment

• Ik zie dat er nu inderdaad bijstaan bij de reservatie.

Dat stond er zeker nog niet bij toen ik gereserveerd heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                      Ik zie dat er nu inderdaad bijstaan bij de reservatie.

Dat stond er zeker nog niet bij toen ik gereserveerd heb.
                                      ja nee inderdaad..
                                      Normaal had ik da ook ni gezien maar ik wou gewoon uit interesse nog is zien welke wagens er nog beschikbaar zijn..
                                      Vind dit wel dom hoor.
                                      Volgens mij gaan ze morgevroeg wel met de handen in het haar zitten dan..

Comment

Volgens mij gaan ze morgevroeg wel met de handen in het haar zitten dan..
                                        Er staan daar genoeg auto's die kunnen dienen als voorrijwagen, ze lossen dat wel op.

Ik wou een mailtje sturen naar organisatie@discoveryday.be maar dat emailadres bestaat niet eens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                          Er staan daar genoeg auto's die kunnen dienen als voorrijwagen, ze lossen dat wel op.

Ik wou een mailtje sturen naar organisatie@discoveryday.be maar dat emailadres bestaat niet eens
                                          ja inderdaad..
                                          Daar staat een gsmnummer ook bij die bevestigingsmail maar die is ook niet gekend..

Ik wou er ook juist een e-mail naar sturen..
                                          dan zien we alles morge wel..

Comment

Working...
                                          X