Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenNieuws ivm Discovery Day
JammerBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenStom, nu ja daar omwisselen voor iets anders zeker. er zijn nog een aantal Z4's 2.3'tjes over. of mss een mini cooper cabrio
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichtenja nee inderdaad..
Normaal had ik da ook ni gezien maar ik wou gewoon uit interesse nog is zien welke wagens er nog beschikbaar zijn..
Vind dit wel dom hoor.
Volgens mij gaan ze morgevroeg wel met de handen in het haar zitten dan..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk BerichtenWaar is de tijd dat een 7 nog subtiel was
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenIndividual als ik het goed herinner.
Comment
-
Terug van de discovery days in Bornem, toch wat bekende forummers tegengekomen. En gelukkig kunnen rijden met de auto's die ik gereserveerd had, nl. de 335i coupé en de Z4 sdrive35is, beide met 7-traps DCT.
E92 335i:
+ looks, enorm knap met M-pakket en 19 duimers
+ fantastische klank en toch nog heel beschaafd
+ uiteraard snel
+ versnellingsbak en paddles aan het stuur zijn werkelijk fantastisch
- in vergelijking met de 335d meer gemaakt voor echt hard te gaan, ook lijkt
een gewone automaat meer geschikt voor dagelijks gebruik
E89 Z4 sdrive35is:
+ sublieme cockpit met zicht op de motorkap
+ verslavende klank, diepe brom in lage toeren
+ zitpositie, deze stoelen kan je tenminste lekker laag instellen
+ stuurgevoel, niet te licht, niet te zwaar, en mooi scherp
+ snel
+ de instelbare ophanging is zeer goed, deze voelde comfortabeler dan de 335i,
zelfs met 19 duim, dit had ik niet verwacht
- paddles aan het stuur reageren wel supersnel, maar staan nog steeds fout opgesteld
- afwerkingskwaliteit van de onderste deurbekledingen, echt goedkope plastic
- voor mij moet een cabrio in open toestand niet zo snel zijn , met het dak
dicht kan je meer van de power genieten
Comment
-
Ben ook net terug, Smorges in de "binnewegskes" van puurs achter die blauwe 335i break gereden van hier op het forum( weet niet van wie die was), dan ook stond Thebiemerke met zijn 1serie naast mij geparkeerd. Mooie velgen
Ik ben begonnen met de 530D, enorm mooie wagen wagen de kleurencombo was knap gedaan. hij voelt niet echt snel aan en ik denk dat de x30D toch wel de minste motorisatie moet zijn in dit model. denk dat een x20d wat te kort gaat komen .
Daarna overgestapt in een X1 2.0d. en man wat een verschil was dat . hij voelt een pak sneller aan dan de 530d, maar is het natuurlijk niet . de 530 voelt ge meer de technologie terwijl de x1 meer "autorijden" was.
met de 530 ongeveer 170 aangetikt en met de X1 140..
Dan goed gegeten daar, hamburgers waren lekker
Dan met Mr. polo en zijn madam en mijne compagnion in de 325i cabrio gestapt. de 6 cyl klinkt mooi maar imo wat te stil in deze wagen. en traag was hij niet maar snel zeker ook niet. We hadden moeite om de 118i bij te houden in het optrekke, behalve op hogere snelheden gingen we er vlotjes over.
Als laatste met een mini Clubman cooper D gereden. , hoe leuk rijdt zo'n wagentje niet. ben er echt van verschoten, ging vlotter dan de 520d en die lag echt super in de bochten. we hebben met deze langer gereden omdat de voorrijwagen aan dat ronde punt naar rechts draaide en zo verder ging dan gewoon terug te draaien
Die kleuren op de 320d cabrio en die rode 325i coupe waren echt wel knap ook . iemand een idee van de namen?Last edited by kefkie; 17/04/2011, 15:52.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenTerug van de discovery days in Bornem, toch wat bekende forummers tegengekomen. En gelukkig kunnen rijden met de auto's die ik gereserveerd had, nl. de 335i coupé en de Z4 sdrive35is, beide met 7-traps DCT.
E92 335i:
+ looks, enorm knap met M-pakket en 19 duimers
+ fantastische klank en toch nog heel beschaafd
+ uiteraard snel
+ versnellingsbak en paddles aan het stuur zijn werkelijk fantastisch
- in vergelijking met de 335d meer gemaakt voor echt hard te gaan, ook lijkt
een gewone automaat meer geschikt voor dagelijks gebruik
E89 Z4 sdrive35is:
+ sublieme cockpit met zicht op de motorkap
+ verslavende klank, diepe brom in lage toeren
+ zitpositie, deze stoelen kan je tenminste lekker laag instellen
+ stuurgevoel, niet te licht, niet te zwaar, en mooi scherp
+ snel
+ de instelbare ophanging is zeer goed, deze voelde comfortabeler dan de 335i,
zelfs met 19 duim, dit had ik niet verwacht
- paddles aan het stuur reageren wel supersnel, maar staan nog steeds fout opgesteld
- afwerkingskwaliteit van de onderste deurbekledingen, echt goedkope plastic
- voor mij moet een cabrio in open toestand niet zo snel zijn , met het dak
dicht kan je meer van de power genieten
toen ik die eens was gaan testrijden zat er net een nieuwe versnellingsbak in omdat iiemand die had kapot gereden op circuit. en die haperde nogal en de airco werkte ook niet deftig toenBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenGeen problemen gehad met de airco of de versnellingsbak van de 335i?
toen ik die eens was gaan testrijden zat er net een nieuwe versnellingsbak in omdat iiemand die had kapot gereden op circuit. en die haperde nogal en de airco werkte ook niet deftig toen
Comment
-
die kleur :o fantastisch!!! Ik hoop dat er weer meer kleuren op ons wegennet gaan komen ipv altijd dat saaie zwart/grijsCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Prachtig.
Vorige week nog een parelmoer-achtig oranje Z8 zien rijden, ook heel knap.
edit: deze dus http://www.autogespot.com/nl/viewima...10042011143454
Comment
-
Discovery Day was leuk.
Eerst met de 530d gaan rijden om te vergelijken met onze 330d. Comfortabeler, maar toch merkbaar trager en meer gedempt.
Dan die Z4 35is, schitterende sound . Constant in manueel gereden. Ideale kar in zo'n weer. Enige nadeel is het verbruik: 16,1l/100km .
Daarna de papa laten rijden met de 335i. Beetje een teleurstelling op vlak van sound als je uit de Z4 komt, zeker met schuifdak + ramen dicht is het vershil met onze 3 echt wel klein. 335i hangt wel beter aan het gas en is iets sneller. Even de DCT afgezet, de mensen in de X3 achter ons zullen raar gekeken hebben .
Conclusie: 330d als daily en Z4 35is als weekendkar.
Buiten Biemerke geen forummers tegengekomen, maar wel de 3 van WB en die van Phil zijn pa zien staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenDiscovery Day was leuk.
Eerst met de 530d gaan rijden om te vergelijken met onze 330d. Comfortabeler, maar toch merkbaar trager en meer gedempt.
Dan die Z4 35is, schitterende sound . Constant in manueel gereden. Ideale kar in zo'n weer. Enige nadeel is het verbruik: 16,1l/100km .
Daarna de papa laten rijden met de 335i. Beetje een teleurstelling op vlak van sound als je uit de Z4 komt, zeker met schuifdak + ramen dicht is het vershil met onze 3 echt wel klein. 335i hangt wel beter aan het gas en is iets sneller. Even de DCT afgezet, de mensen in de X3 achter ons zullen raar gekeken hebben .
Buiten Biemerke geen forummers tegengekomen, maar wel de 3 van WB en die van Phil zijn pa zien staan.
die 16 ltr valt nog mee, wij zaten met de 325i aan 17,8BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIk denk dat ik van u de 530 heb overgenomen smorgens, 2 jonge gasten? en jullie die smorgens die rij hadden ingehaald door in het midden te gaan ?
die 16 ltr valt nog mee, wij zaten met de 325i aan 17,8
Ze hebben dat mooi opgelost trouwens met die voorrijwagens. Die 650i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenDiscovery Day was leuk.
Ik zou net als u de diesel als daily ook niet onmiddellijk inruilen voor de 335i. En de Z4 is echt een pracht van een weekendkar, maar hoeft voor mij niet persé zo krachtig zijn. Ik denk dat de motor beter tot z'n recht komt in de 1-Reeks M...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenDie 650i
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenAmai prachtig idd
Kmoet wel zegge die kerel me zijne active hybrid reed steviger door dan die met de 6 reeksen
Comment
Comment