Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
Voor mij persoonlijk is het verschil inderdaad niet groot genoeg, zeker niet als daily. Om het verschil groot genoeg te maken moet er iets aan de uitlaat gebeuren en moet je eigenlijk constant hoog in de toeren rijden. Als je dan ziet dat onze 330d op 7,3 L staat en die 335i al snel op 14 L, vind ik het verschil te klein om dat te verantwoorden.
Snelheidsbeleving is in de 335i beter als je echt goed doorrijdt. Je merkt wel (bij inhalen bv) dat hij minder koppel heeft, de 330d geeft meer de indruk dat hij het zonder moeite doet.
Het is voor mijn pa die een opvolger zoekt voor de 330d en de 335i lijkt hem ideaal.
Ik denk dat hij wel geen 14 liter gaat gebruiken maar het verschil zal natuurlijk toch groot zijn t.o.v de diesel.
Je kan er natuurlijk ook de performance uitlaat op nemen, maar ik heb al gehoord dat die dan weer te luid is (luider dan een M3).2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk BerichtenHet leukste ritje was het treintje van 640i gevolgd door Z4 35is, 335i en Z4 3.0i. Ook al kon ik niet volgen (3.0i) en hing ik al snel achteraan met de "lichtste" motor. En dan die geluiden.
Nog speciaal als laatste 2 keer braaf gestopt toen het oranje werd zodat ik vooraan aan het licht stond en die mannen moest inhalen. Ik denk dat er gisteren toch in die omstreken heel wat mensen raar hebben op- en rondgekeken van al dat geweld.
Dat ritje ging dan ook wat sneller dan de andere die ik gedaan heb.
Op de terugweg reed een vriend en die had wat moeite om te kunnen volgen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sasse Bekijk Berichten
BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BOM Bekijk BerichtenIk zat toen in de 335i en heb nog een babbeltje geslaan met u achteraf denk ik .
Dat ritje ging dan ook wat sneller dan de andere die ik gedaan heb.
Op de terugweg reed een vriend en die had wat moeite om te kunnen volgen .
Idd dat klopt, hij had op de terugweg ook wat last met zijn richtingsaanwijzer vermoed ik.
De ritjes hadden gerust wat langer mogen duren voor mij.
Was het rijden met de Z4 35is nog meegevallen?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDe automaat trekt enkel door tot 4500 toeren als je kickdown gas geeft. Dat was bij m'n E60 530d ook zo. Als je plankgas geeft en niet kickdown, dan schakelt 'm mooi net boven de 4000 toeren. Met de nieuwe 8-bak is dat hemels.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenDe Alpina Z4 van Matthi vond ik eigenlijk perfect, daar kon je perfect de baan aanvoelen en qua acceleratie was dat toch nog iets anders Nieuwe Z4 is een cruiser, en ik ben geen fan van die comfort/normal/sport/sport+ zever, veel te ingewikkeld en te 'gemaakt'.
En om nu te zeggen dat de Alpina sneller is?
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenDennis is een collega student die ook nogal zot is van auto's, al ligt zijn hart eerder bij moto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk BerichtenIdd dat klopt, hij had op de terugweg ook wat last met zijn richtingsaanwijzer vermoed ik.
De ritjes hadden gerust wat langer mogen duren voor mij.
Was het rijden met de Z4 35is nog meegevallen?
Het laaste ritje was ook een goeie 5 kilometer langer met bochten toen ik juist de mini cabrio had.
Z4 3.5is was zeer tof (dakje open in het zonnige weer, sport+, versnellingsbak in manueel en sound )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
De ferrari was gewoon aant cruisen opt gemak, serieus zo zielig, tzijn er precies weer van aaanttwaaaaarrpee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KermitDeKikker Bekijk BerichtenLosers :')
De ferrari was gewoon aant cruisen opt gemak, serieus zo zielig, tzijn er precies weer van aaanttwaaaaarrpee2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichtenop 't middenvak... komt er van.
Comment
Comment