Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• tsja, arm Vlaanderen denk ik dan. 't is vooral Kinderachtig. En een beetje verder zitten giechelen omdat ze ne Corvette zien. Waarschijnlijk net oud genoeg om een rijbewijs te mogen halen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichten
      tsja, arm Vlaanderen denk ik dan. 't is vooral Kinderachtig. En een beetje verder zitten giechelen omdat ze ne Corvette zien. Waarschijnlijk net oud genoeg om een rijbewijs te mogen halen..
      Die in die M5 wel

Comment

• net even ook geluisterd, lachen inderdaad wel vrij debiel...
        2015 BMW F11 520dA
        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Wat is er daar nu mis mee? Ze amuseren zich tenminste.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
            Wat is er daar nu mis mee? Ze amuseren zich tenminste.

ieder zijn idee over plezier maken.

Comment

Mja, misschien heb ik een andere mening over mezelf te amuseren, als ik een ferrari of iets dergelijks inhaal die ergens gewoon aan het rijden is, zal ik daar wel eens naar kijken in de aard van 'hmm mooie bak' en gewoon doorrijden maar niet OMFG LOLZOR AMAI MIJN FRAK KEINEIG COOL NE FOKKING FERRARI JONGEN AMAI NI NORMAAL, ZIET DA AF, DAS NOGAL E MASJIEN E KEIREL, JA TIS WREED AMAI DJU ZEG FUCK DA JOENGE, KEI NEIG + bijhorende mongolenlach om er nadien een filmpje van te uploaden met als titel 'takeover a ferrari'.

Maar bon, zoals ik reeds zei: misschien heb ik een andere mening over het begrip "amuseren"

Comment

• Ach laat ze doen. Je mag al eens zot doen zeker. En ik denk niet dat ze zo dom zijn om te geloven dat ze sneller zijn dan die F430.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KermitDeKikker Bekijk Berichten
                  Losers :')
                  De ferrari was gewoon aant cruisen opt gemak, serieus zo zielig, tzijn er precies weer van aaanttwaaaaarrpee
                  Ferrari gaf is een keer gas en ze konnen al nimmer volgen

Ik begrijp die ferrari wel dat hij zo traag rijdt door die bocht op die brug. Daar zijn al genoeg onnozelaars al dan niet door hun eigen fout overkop gegaan
                  BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                    Ferrari gaf is een keer gas en ze konnen al nimmer volgen

Ik begrijp die ferrari wel dat hij zo traag rijdt door die bocht op die brug. Daar zijn al genoeg onnozelaars al dan niet door hun eigen fout overkop gegaan
                    Waaronder een lamborghini een tijdje terug.

Comment

• Iemand hier die de volledige optielijst kan opvragen voor enkele wagens adhv het chassisnummer?

Comment

• Comment

Voilà, niks mis met dat filmpje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                            Waaronder een lamborghini een tijdje terug.
                            Kan zijn, dat gebeurd daar zoveel. Vorige lag stond er nog een golfke op zen dak, en af en toe een auto die de zijkant raakt.
                            BMW X5 45e

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KermitDeKikker Bekijk Berichten
                                Losers :')
                                De ferrari was gewoon aant cruisen opt gemak, serieus zo zielig, tzijn er precies weer van aaanttwaaaaarrpee
                                kleinzielig noem ik da, pfff als ne normale mens da ziet,... ni van te verschieten da ze dan alle BMW rijders over dezelfde kam scheren en gaan zeggen dat BMW rijders agressieve automobilisten zijn...

Comment

• Faaaak

Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dj-fille Bekijk Berichten
                                    kleinzielig noem ik da, pfff als ne normale mens da ziet,... ni van te verschieten da ze dan alle BMW rijders over dezelfde kam scheren en gaan zeggen dat BMW rijders agressieve automobilisten zijn...
                                    Iemand die of iets dat niet erg ruim van opvatting is, wordt in de standaardtaal bekrompen, kleinzielig of kleingeestig genoemd.

Bron: http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1124/

Ben je over jezelf bezig misschien?
                                    Btw, met golfkes en passatten zie ik er ook ooit zo rijden hoor. Veralgemenen is nooit oké.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                                      E46 M3 .

Blijft toch een échte droomkar voor mij. Eentje die nog redelijk bereikbaar is.
                                      Kan iemand mij uitleggen hoe zo'n SMG-II versnellingsbak werkt, snap dat niet goed .
                                      Niemand een idee ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                                        Niemand een idee ?
                                        some of the special features on the SMGII, sequential manual gearbox for the E46 M3. Enjoy!thanks to m3smg.com!!compiled by Braden

Is informatief filmpje hierover (wel in Engels)

Comment

• iemand weet van? http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...&pageNumber=11

Comment

Working...
                                          X