Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
    Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.

En nog interessanter:

Ich hab in einem anderen Thema gelessen das der BMW E36 Clubsport nur 500mal gebaut worden sein soll! Stimmt das? Ich hab mir nämlich im April 07 ein E3…

Comment

• 850Ci houtinleg is wel minder:
      AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
      BMW X5 45e

Comment

• + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
        Niemand een idee ?
        SMG is simpel. Ge neemt een manuele wagen / boite, ge plaatst daar wat hydrauliek op en klaar.

Maw, een SMG boite werkt identiek als een manuele boite, alleen worden de assen die verschoven worden bedient door een computer en hydrauliek. Ook de koppeling wordt door de computer bestuurd. Koppeling op zich werkt in feite hetzelfde als een gewone manuele koppeling.

Dat wordt allemaal gecontroleerd door een computer die rekening houdt met gaspedaalstand, snelheid, draaihoek, toerental, ...

Last edited by Asserti; 22/04/2011, 17:10.
        Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          Zijn er geen filmpjes dat die 540i tegen die Duitse E klasse aan het trekken is ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
            Ferrari gaf is een keer gas en ze konnen al nimmer volgen

Ik begrijp die ferrari wel dat hij zo traag rijdt door die bocht op die brug. Daar zijn al genoeg onnozelaars al dan niet door hun eigen fout overkop gegaan
            Bestuurder van de Ferarri was trouwens ééntje van Noord Afrikaanse origine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KermitDeKikker Bekijk Berichten
              Mja, misschien heb ik een andere mening over mezelf te amuseren, als ik een ferrari of iets dergelijks inhaal die ergens gewoon aan het rijden is, zal ik daar wel eens naar kijken in de aard van 'hmm mooie bak' en gewoon doorrijden maar niet OMFG LOLZOR AMAI MIJN FRAK KEINEIG COOL NE FOKKING FERRARI JONGEN AMAI NI NORMAAL, ZIET DA AF, DAS NOGAL E MASJIEN E KEIREL, JA TIS WREED AMAI DJU ZEG FUCK DA JOENGE, KEI NEIG + bijhorende mongolenlach om er nadien een filmpje van te uploaden met als titel 'takeover a ferrari'.

Maar bon, zoals ik reeds zei: misschien heb ik een andere mening over het begrip "amuseren"
              Hey kikker...

Ik hoor andere reacties! Ik ben diegene in de M5. It was fun... ludiek... En ja... Op die moment best grappig. Mijn reactie als ik een F430 tegenkom: Mooie bak. Toen was dat niet anders.

Losers?! Bestempel me aub niet als je me niet kent. Dank u!

Comment

• Het is trouwens supergrappig hoe kinderachtig jullie reacties zijn...

Als je er niet bij was? Oordeel dan niet over ons of over de situatie.

Er zitten hier echt wel wat Sherlocks en Einsteins achter hun schermpje... Die F430 is sneller?!? NO SHIT!!! Dat wisten wij niet... Wij dachten ECHT dat wij in volle spurt aan het winnen waren van die F430.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                  Bestuurder van de Ferarri was trouwens ééntje van Noord Afrikaanse origine
                  Ik verschiet er tegenwoordig van hoeveel mensen van Noord Afrikaanse origine met een Ferrari rijden

(niet racistisch bedoeld als sommige mensen dat zo zouden oppakken)
                  Last edited by kefkie; 23/04/2011, 11:20.
                  BMW X5 45e

Comment

Ik verschiet er tegenwoordig van hoeveel mensen van Noord Afrikaanse origine met een Ferrari rijden

(niet racistisch bedoeld als sommige mensen dat zo zouden oppakken)
                    Dinsdag ook een rode F360 gespot aan frituur number 1 met 2 Marokkanen erin

Comment

(niet racistisch bedoeld als sommige mensen dat zo zouden oppakken
                      Ik weet uit bronnen dat het meestal niet lang is dat ze zo'n machine bezitten (ook niet racistisch of verkeerd bedoeld) en wie zegt dat het effectief zijn Ferrari is?

Comment

Dinsdag ook een rode F360 gespot aan frituur number 1 met 2 Marokkanen erin
                        Manuele met Luxemburgse nrplaten?

Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
                        Ik weet uit bronnen dat het meestal niet lang is dat ze zo'n machine bezitten (ook niet racistisch of verkeerd bedoeld) en wie zegt dat het effectief zijn Ferrari is?
                        Feit, maar ik werk nu enkele weken aan een restaurant aan het Zuid en ik zie regelmatig een F360 passeren met twee jonge N - afrikanen in. idem voor een Porsche Boxster en Ferrari California
                        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
                          Hey kikker...

Ik hoor andere reacties! Ik ben diegene in de M5. It was fun... ludiek... En ja... Op die moment best grappig. Mijn reactie als ik een F430 tegenkom: Mooie bak. Toen was dat niet anders.

Losers?! Bestempel me aub niet als je me niet kent. Dank u!
                          Oh maar ik hoef jullie (Sega and thaaa gannggggg) niet te kennen hoor, zeker niet afgaande op de filmpjes.
                          Ge zou denken dat mensen op uw leeftijd iets volwassener geworden zijn, maar bon.
                          Wat is er nu grappig aan een Ferrari in te halen? Plus wat agressief rijgedrag op openbare wegen. Gelukkig dat er anderen zijn die volwassen met hun wagens kunnen omgaan en zich op circuits en dergelijke uitleven ipv de puber uit te hangen op de vlaamsche wegen.

En jullie zetten het filmpje van de oh zo leuke en grappige exploten op het internet waaruit de situatie blijkt dus is het nogal logisch dat er mensen commentaar op geven. Als ge daar niet tegen kunt moet ge het maar niet op youtube (en dus de openbare ruimte) zwieren.

Comment

Manuele met Luxemburgse nrplaten?

Feit, maar ik werk nu enkele weken aan een restaurant aan het Zuid en ik zie regelmatig een F360 passeren met twee jonge N - afrikanen in. idem voor een Porsche Boxster en Ferrari California
                            Op het Zuid wonen er wel paar Rijke Turken allemaal eigenaars van grote internationale bedrijven.

En die 360 is een rode met nieuwe Belgische platen

Comment

• Je moet me niet kennen? maar je kent me al wel goed genoeg om te zeggen dat ik onvolwassen ben?!

Je was er niet bij maar je kan wel zien dat wij een agressief rijgedrag hebben?

Ik kan best tegen commentaar over de situatie maar val me aub niet persoonlijk aan. Wat anderen posten, zeggen, op YouTube plaatsen... Daar heb ik geen controle over.

Comment

Op het Zuid wonen er wel paar Rijke Turken allemaal eigenaars van grote internationale bedrijven.

En die 360 is een rode met nieuwe Belgische platen
                                Ja die heb ik eens 1 keer gezien, trok goed op wat een geluid
                                BMW X5 45e

Comment

Ferrari gaf is een keer gas en ze konnen al nimmer volgen

Ik begrijp die ferrari wel dat hij zo traag rijdt door die bocht op die brug. Daar zijn al genoeg onnozelaars al dan niet door hun eigen fout overkop gegaan
                                  Och allé, zou die Ferrari echt sneller zijn denk je? Geloof ik niks van!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                    Wat voor uitlaat zit er op de m5? Klinkt echt goed
                                    M5 is origineel, 540i is aangepast.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                      Och allé, zou die Ferrari echt sneller zijn denk je? Geloof ik niks van!
                                      Misschien was het wel gelukt met een Seat Ibiza 1.4 ?

Comment

• Owja... En tussen ons gezegd en gezwegen... Ik heb alle respect voor een Ibiza 1.4! Hell... Ik heb bewondering voor zowat alle wagens ongeacht motorinhoud, prijskaartje, whatever... Maar als je zo'n reactie geeft over een M5, 540i, Corvette C6, ... dan reageer ik ook weleens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
                                          Misschien was het wel gelukt met een Seat Ibiza 1.4 ?
                                          Mits chipbeurtje wel denk ik...

Comment

Working...
                                          X