Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenMisschien was het wel gelukt met een Seat Ibiza 1.4 ?Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenMits chipbeurtje wel denk ik...Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenEn een andere uitlaat zal ook wel zeker 56pk winst geven.
BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenMijn excuses trouwens voor mijn puberaal, kinderachtig en onvolwassen gedrag... Ik ben dan ook maar een marginale antwerpse loser... .BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenOwja... En tussen ons gezegd en gezwegen... Ik heb alle respect voor een Ibiza 1.4! Hell... Ik heb bewondering voor zowat alle wagens ongeacht motorinhoud, prijskaartje, whatever... Maar als je zo'n reactie geeft over een M5, 540i, Corvette C6, ... dan reageer ik ook weleens.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenWel ff zegge dat ik niets heb gezegt over de bmw of corvette gewoon dat die ferrari nie voluit ging omdat het daar een kutbocht is
En inderdaad... Die Ferrari was gewoon lekker aant cruisen (wat ikzelf ook heeeel regelmatig doe, maar natuurlijk niet aantoonbaar is in het filmke) Mijn vrouw heeft zelfs een zwaardere voet dan ik, om eerlijk te zijn.
Voluit gaan wij daar ook niet in die bocht... Fok! Ik wil heus niet zo'n gang gaan als die Lambo en velen anderen die daar al uit de bocht zijn gegaan. In mijn ogen was die Ferrari zelf de onvolwassene. Als je goed kijkt zie je dat hij de enige is die zotte manoeuvres maakt. Wij houden net in...
Ik moet wel toegeven dat de lachjes en de praat in het filmke zelf totaal debiel zijn! Die 'Sega and the gang' lijkt me ook eerder ludiek bedoeld. De YouTube titel ook.
Maar blijkbaar moet het hier allemaal heel serieus opgenomen worden en mag er niet een beetje plaats zijn voor wat (debiele) humor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenHet is trouwens supergrappig hoe kinderachtig jullie reacties zijn...
Als je er niet bij was? Oordeel dan niet over ons of over de situatie.
Er zitten hier echt wel wat Sherlocks en Einsteins achter hun schermpje... Die F430 is sneller?!? NO SHIT!!! Dat wisten wij niet... Wij dachten ECHT dat wij in volle spurt aan het winnen waren van die F430.Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenHey kikker...
Ik hoor andere reacties! Ik ben diegene in de M5. It was fun... ludiek... En ja... Op die moment best grappig. Mijn reactie als ik een F430 tegenkom: Mooie bak. Toen was dat niet anders.
Losers?! Bestempel me aub niet als je me niet kent. Dank u!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenMijn excuses trouwens voor mijn puberaal, kinderachtig en onvolwassen gedrag... Ik ben dan ook maar een marginale antwerpse loser... .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenLang leve BMW en hun debiele johnnies!!
Was dat nen echte Ferrari?U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenWas dat nen echte Ferrari?BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenDie website is vernieuwd van BMW bij Premium Selection hé, dat werkt toch aan geen kanten? Ik kan nooit een auto in detail bekijken.. En in safari kan ik al helemaal niets bekijkenBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenNee, een replica ( zoals deze Enzo:http://www.autoblog.nl/archive/2011/...o-replica-ooit) op basis van een citroen AX 1.1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenTrouwens gisteren die Ferarri California gespot op 't Zuid
Hebt ge die witte 8C spider gezien? die reed een paar keer op en af aan het museumLast edited by kefkie; 24/04/2011, 11:18.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenKomen er trouwens nog foto's van die discovery day online? kzag dat er toch iemand foto's aan het trekken was van de organisatie
Ik denk dat er nog meer foto's genomen waren. Sasse?
Comment
Comment