Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk BerichtenBlijft een vreemde wagen zo'n 6...
(Ik had foto gemaakt omdat ik dacht dat het die van Matthi zijn ma was).
Dit echter...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk BerichtenHmm...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk BerichtenBlijft een vreemde wagen zo'n 6...
(Ik had foto gemaakt omdat ik dacht dat het die van Matthi zijn ma was).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenOnbegrijpelijk dat BMW dit aanbiedt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenKan iemand me uitleg geven
- vanaf welke maand/jaar de overgang is gemaakt tussen de x20d varianten (150/163 vs 163/177 vs 163/184)?
- wat de specifieke verschillen zijn intern?
- en hoe je dat specifiek kunt weten welke variant je voor je hebt (motorcode ofzo (EDC...))?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenIemand?
de 184pk versie is er enkel bij de nieuwe 520d.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenIemand?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIk dacht bij de 3 serie dat de 320d de 177pk versie kreeg bij de FL van 2008, bij de 520d was dat januari 2010
de 184pk versie is er enkel bij de nieuwe 520d.
De 120d, X1 2.0d en de X3 2.0d hebben nog de 177pk versie. (geen idee wat er specifiek veranderd is tussen de 177pk en de 184pk versie, gTa to the rescue?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
Er zit sowieso altijd iemand achter het stuur bij een taxi, dus er zelf mee rijden kan je toch nooit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichtenhttp://www.auto-treff.com/bmw/vb/forumdisplay.php?f=72
En zeg niet "ik moet de Belgische hebben", hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenOnbegrijpelijk dat BMW dit aanbiedt.Dedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk BerichtenWaar zijn alle OEM-zeikers nu!?
Comment
Comment