zes
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk BerichtenVraagje: een BMW E60 525dA LCI van midden 2008, heeft die een zestraps of een zeventraps automaat? Volgens mij zestraps, volgens de eigenaar zeventraps?
Alvast bedankt voor het antwoord!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichtenzeventraps is pas met het nieuwe huidige model dacht ik ?
7-traps is alleen DKG bij BMW.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
Trouwens, toen ik terug buiten kwam zat er tussen die van mij en deze een business card om de auto te kopen, heeft hij al gebeld?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenZo'n kaartje zat ook tussen onze ruitenwisser op de parking van Ikea. Lijkt mij nogal een louche toestand
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenIk dacht dat die kaartjes vooral 'n excuus waren om eens in uw wagen te kijken en aan de klink te voelen of ie wel gesloten was.BMW X5 45e
Comment
-
Mijn volgende gaat wss een 2e hands 3 coupé worden en veel kans dat het een 6 cylinder zal worden. Mijn vader is precies voorstander van een 325d, maar ik vraag mij af wat de meerkost is van een 335d... Stel je vindt 2e hands een goedgeprijsde 335d. Is de dagelijkse meerkost anders veel hoger van de 335d tov 325d? Tax is toch hetzelfde als ik mij niet vergis.
Comment
-
Heb bij mijn 5 dezelfde rekening moeten maken:
BIV is X2
Verzekering tot 25-30% duurder afhankelijk van je leeftijd en voorgeschiedenis
Reken op een extra verbruik van 15-20% (vergelijking gemaakt met een goede vriend zijn 535D) + de motor nodigt meer uit tot een vlottere rijstijl
Reken ook dat de onderhoudskosten iets hoger zullen zijn => grotere remmen, snellere bandenslijtage, 2 turbo's die kunnen stuk gaan.
Misschien iets duurder in aankoop en uiteindelijk herverkoopwaarde zal ongeveer gelijk zijn, dus iets meer verlies ook hier in te calculeren. Alhoewel een 6-cyl in België altijd slecht in de markt zal liggen (325 en 335).
Als je dit incalculeert en bereid bent te betalen => zonder twijfel de 335 kopen.
Waarom ik zelf deze (525) heb gekocht? Was op dat moment de beste koop met de meest volledige uitrusting. Moest ik nu herkopen zou het en 535d zijn, maar we zijn dan ook weer 2 jaar verder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cousie Bekijk BerichtenZijn er hier mensen die Serenity All inclusive genomen hebben bij bestellen van nieuwe wagen?
Ik wil dit misschien ook ineens bestellen maar kowt wel iets van een 5.000 euro (5jaar/100.000km).
Voordeel is dat je niet voor onnodige kosten (koppeling, remschijven, onderhoud,...) komt te staan, maar zou de werkelijke factuurkosten ooit zo hoog komen te staan na 5 jaar?
Aan te raden voor iemand die soms nogal hevig (maar met respect voor techniek) kan omgaan met z'n auto?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door O.P.S. Bekijk BerichtenE34 in allochtonenuitvoering , not my cup of tea
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door O.P.S. Bekijk BerichtenKan onderhuids wel een beest zijn
als ringtool mag hij van mij toch zo zijn ...
Comment
Comment