Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

    Comment


    • Een korte ''speel'' video van de BMW 130i

      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        Wat een _over_zalig filmpje is mij dat maat.

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
          Ik vind dat echt geen mooie velgen, liever styling 312 of die 5-spaak velgen.
          Ik ook niet...

          Comment


          • Ik ben vorige week voor het eerst naar de technische controle gemoeten met mijne 120d(hij is al 4 geworden --> tijd vliegt )

            Zijn er nog mensen die problemen hebben gehad bij de schokdemperstest waar dat ze de lucht uit de banden moesten halen?

            Zo hebben ze die achteraan op 1.8 moeten brengen. Misschien door de RF banden?

            Wel grappig(klo.. eigenlijk ) dat ze 2 staties daarvoor nog keken dat de wagen wel voldeed aan de de uitstootnorm, waar men naar de technische keuring moet voor de veiligheid en mileunormen....

            Wel ja, ze hebben de bandendruk gewoon op 1.8 laten staan, zonder die terug naar 2.4(zoals BMW het voorschrijft) te brengen en zonder de bandenwaarschuwingsstyteem van de bc hierop aan te passen.

            Alé soit, ik heb ze terug op 2.4 gebracht zoals ze moeten staan, maar ik vind dit toch allemaal een hele rare situatie.

            Comment


            • dat doen ze vaak hoor Om te zorgen dat hij door de keuring geraakt. Soms een oplossing, alleen als je schokdempers ofzo veel te hard versleten zijn..

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                Ik ben vorige week voor het eerst naar de technische controle gemoeten met mijne 120d(hij is al 4 geworden --> tijd vliegt )

                Zijn er nog mensen die problemen hebben gehad bij de schokdemperstest waar dat ze de lucht uit de banden moesten halen?

                Zo hebben ze die achteraan op 1.8 moeten brengen. Misschien door de RF banden?

                Wel grappig(klo.. eigenlijk ) dat ze 2 staties daarvoor nog keken dat de wagen wel voldeed aan de de uitstootnorm, waar men naar de technische keuring moet voor de veiligheid en mileunormen....

                Wel ja, ze hebben de bandendruk gewoon op 1.8 laten staan, zonder die terug naar 2.4(zoals BMW het voorschrijft) te brengen en zonder de bandenwaarschuwingsstyteem van de bc hierop aan te passen.

                Alé soit, ik heb ze terug op 2.4 gebracht zoals ze moeten staan, maar ik vind dit toch allemaal een hele rare situatie.
                Ze moeten dit doen omdat de schokdempertest problemen geeft in verband met runflat banden

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                  Ik ben vorige week voor het eerst naar de technische controle gemoeten met mijne 120d(hij is al 4 geworden --> tijd vliegt )

                  Zijn er nog mensen die problemen hebben gehad bij de schokdemperstest waar dat ze de lucht uit de banden moesten halen?

                  Zo hebben ze die achteraan op 1.8 moeten brengen. Misschien door de RF banden?

                  Wel grappig(klo.. eigenlijk ) dat ze 2 staties daarvoor nog keken dat de wagen wel voldeed aan de de uitstootnorm, waar men naar de technische keuring moet voor de veiligheid en mileunormen....

                  Wel ja, ze hebben de bandendruk gewoon op 1.8 laten staan, zonder die terug naar 2.4(zoals BMW het voorschrijft) te brengen en zonder de bandenwaarschuwingsstyteem van de bc hierop aan te passen.

                  Alé soit, ik heb ze terug op 2.4 gebracht zoals ze moeten staan, maar ik vind dit toch allemaal een hele rare situatie.
                  De mijne is vorige maand op z'n runflats naar de keuring geweest (bandenspanning voor 2,4, achter 2,6) en hij was er meteen door. Enkel kleine vermelding op het keuringsattest dat ik de bandenslijtage in het oog moest houden, maar ik heb er liggen ondertussen 4 nieuwe banden opgelegd (Non RFT)
                  Senna, Driven To Perfection

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                    De mijne is vorige maand op z'n runflats naar de keuring geweest (bandenspanning voor 2,4, achter 2,6) en hij was er meteen door. Enkel kleine vermelding op het keuringsattest dat ik de bandenslijtage in het oog moest houden, maar ik heb er liggen ondertussen 4 nieuwe banden opgelegd (Non RFT)
                    Ja ja, wij hebben hem ongeveer op dezelfde tijdstip gekocht hé

                    Hij was er ook wel meteen door('t zou maar erg geweest zijn met maar 30.000km op teller hé )

                    Toen ze het chassis onderaan controleerde enz,.. zei hij van " 't is allemaal nog nieuw hé"

                    Hoeveel km's heb jij er al mee?

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                      Ja ja, wij hebben hem ongeveer op dezelfde tijdstip gekocht hé

                      Hij was er ook wel meteen door('t zou maar erg geweest zijn met maar 30.000km op teller hé )

                      Toen ze het chassis onderaan controleerde enz,.. zei hij van " 't is allemaal nog nieuw hé"

                      Hoeveel km's heb jij er al mee?
                      30.000km?
                      Ik heb er ondertussen al 110.000. Morgen moet hij naar de garage voor een nieuwe katalysator. Er is aan rond de 80.000km al een nieuwe opgezet waarvan BMW de helft betaald heeft en ik de helft, maar nu rammelt er ergens iets en gaan ze hem opnieuw vervangen. Ditmaal volledig op kosten van BMW.
                      Senna, Driven To Perfection

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                        30.000km?
                        Ik heb er ondertussen al 110.000. Morgen moet hij naar de garage voor een nieuwe katalysator. Er is aan rond de 80.000km al een nieuwe opgezet waarvan BMW de helft betaald heeft en ik de helft, maar nu rammelt er ergens iets en gaan ze hem opnieuw vervangen. Ditmaal volledig op kosten van BMW.
                        Ik moet morgen(dinsdag dan) ook naar de garage, maar dan voor zijn 2de onderhoudsbeurt.
                        (en nu terug naar de Fiat-lovers topic )

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                          Heerlijk filmpje
                          Jaren '80

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Jorrik Bekijk Berichten
                            Een korte ''speel'' video van de BMW 130i
                            Leuke review.
                            bestaat er eigenlijk een andere hatchback met RWD? Ik dacht van niet.
                            Heeft de jouwe toevallig een sper? lijkt me een aangename upgrade.

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                              Ik moet morgen(dinsdag dan) ook naar de garage, maar dan voor zijn 2de onderhoudsbeurt.
                              (en nu terug naar de Fiat-lovers topic )
                              Niet slecht bedoeld, maar 30000 km, en dan een diesel kopen?

                              Of had je dat niet voorzien toen je hem kocht?
                              '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                              '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                              '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                              '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                              '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                              '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                              '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                              '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

                              '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                              '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                                Niet slecht bedoeld, maar 30000 km, en dan een diesel kopen?

                                Of had je dat niet voorzien toen je hem kocht?
                                Ik heb 1 wagen waar ik geen taks op moest betalen en daarom was het toen een diesel geworden. Alsook is een diesel zuiniger, goedkoper aan de pomp en krachtiger dan de benzineversie.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                  Ik ben vorige week voor het eerst naar de technische controle gemoeten met mijne 120d(hij is al 4 geworden --> tijd vliegt )

                                  Zijn er nog mensen die problemen hebben gehad bij de schokdemperstest waar dat ze de lucht uit de banden moesten halen?

                                  Zo hebben ze die achteraan op 1.8 moeten brengen. Misschien door de RF banden?

                                  Wel grappig(klo.. eigenlijk ) dat ze 2 staties daarvoor nog keken dat de wagen wel voldeed aan de de uitstootnorm, waar men naar de technische keuring moet voor de veiligheid en mileunormen....

                                  Wel ja, ze hebben de bandendruk gewoon op 1.8 laten staan, zonder die terug naar 2.4(zoals BMW het voorschrijft) te brengen en zonder de bandenwaarschuwingsstyteem van de bc hierop aan te passen.

                                  Alé soit, ik heb ze terug op 2.4 gebracht zoals ze moeten staan, maar ik vind dit toch allemaal een hele rare situatie.
                                  Heb het zelfde voor gehad met mijn 3 coupe. Die moest elke jaar op controle wegens trekken van motoraanhanger > 750KG MTM. Bij de 1ste controle (wagen was 1 maand oud) hebben ze ook de bandendruk verlaagd ivm schokdempertest. Bij de volgende controles lagen er winterbanden op (non RFT) en was er geen probleem.

                                  Comment






                                  • Comment





                                    • Comment


                                      • Knap werk !
                                        Spijtig van de verschrikkelijk mottige janten.
                                        Anders zou het wel een knappe bak zijn.
                                        Is dat mondstein die kleur ?
                                        2012 E92 Bmw 335i DKG
                                        1991 E30 320i

                                        Comment


                                        • Jep Moonstone / Mondstein

                                          Comment

                                          Working...
                                          X