Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenIk vind dat echt geen mooie velgen, liever styling 312 of die 5-spaak velgen.
Comment
-
Ik ben vorige week voor het eerst naar de technische controle gemoeten met mijne 120d(hij is al 4 geworden --> tijd vliegt )
Zijn er nog mensen die problemen hebben gehad bij de schokdemperstest waar dat ze de lucht uit de banden moesten halen?
Zo hebben ze die achteraan op 1.8 moeten brengen. Misschien door de RF banden?
Wel grappig(klo.. eigenlijk ) dat ze 2 staties daarvoor nog keken dat de wagen wel voldeed aan de de uitstootnorm, waar men naar de technische keuring moet voor de veiligheid en mileunormen....
Wel ja, ze hebben de bandendruk gewoon op 1.8 laten staan, zonder die terug naar 2.4(zoals BMW het voorschrijft) te brengen en zonder de bandenwaarschuwingsstyteem van de bc hierop aan te passen.
Alé soit, ik heb ze terug op 2.4 gebracht zoals ze moeten staan, maar ik vind dit toch allemaal een hele rare situatie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenIk ben vorige week voor het eerst naar de technische controle gemoeten met mijne 120d(hij is al 4 geworden --> tijd vliegt )
Zijn er nog mensen die problemen hebben gehad bij de schokdemperstest waar dat ze de lucht uit de banden moesten halen?
Zo hebben ze die achteraan op 1.8 moeten brengen. Misschien door de RF banden?
Wel grappig(klo.. eigenlijk ) dat ze 2 staties daarvoor nog keken dat de wagen wel voldeed aan de de uitstootnorm, waar men naar de technische keuring moet voor de veiligheid en mileunormen....
Wel ja, ze hebben de bandendruk gewoon op 1.8 laten staan, zonder die terug naar 2.4(zoals BMW het voorschrijft) te brengen en zonder de bandenwaarschuwingsstyteem van de bc hierop aan te passen.
Alé soit, ik heb ze terug op 2.4 gebracht zoals ze moeten staan, maar ik vind dit toch allemaal een hele rare situatie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenIk ben vorige week voor het eerst naar de technische controle gemoeten met mijne 120d(hij is al 4 geworden --> tijd vliegt )
Zijn er nog mensen die problemen hebben gehad bij de schokdemperstest waar dat ze de lucht uit de banden moesten halen?
Zo hebben ze die achteraan op 1.8 moeten brengen. Misschien door de RF banden?
Wel grappig(klo.. eigenlijk ) dat ze 2 staties daarvoor nog keken dat de wagen wel voldeed aan de de uitstootnorm, waar men naar de technische keuring moet voor de veiligheid en mileunormen....
Wel ja, ze hebben de bandendruk gewoon op 1.8 laten staan, zonder die terug naar 2.4(zoals BMW het voorschrijft) te brengen en zonder de bandenwaarschuwingsstyteem van de bc hierop aan te passen.
Alé soit, ik heb ze terug op 2.4 gebracht zoals ze moeten staan, maar ik vind dit toch allemaal een hele rare situatie.Senna, Driven To Perfection
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenDe mijne is vorige maand op z'n runflats naar de keuring geweest (bandenspanning voor 2,4, achter 2,6) en hij was er meteen door. Enkel kleine vermelding op het keuringsattest dat ik de bandenslijtage in het oog moest houden, maar ik heb er liggen ondertussen 4 nieuwe banden opgelegd (Non RFT)
Hij was er ook wel meteen door('t zou maar erg geweest zijn met maar 30.000km op teller hé )
Toen ze het chassis onderaan controleerde enz,.. zei hij van " 't is allemaal nog nieuw hé"
Hoeveel km's heb jij er al mee?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenJa ja, wij hebben hem ongeveer op dezelfde tijdstip gekocht hé
Hij was er ook wel meteen door('t zou maar erg geweest zijn met maar 30.000km op teller hé )
Toen ze het chassis onderaan controleerde enz,.. zei hij van " 't is allemaal nog nieuw hé"
Hoeveel km's heb jij er al mee?
Ik heb er ondertussen al 110.000. Morgen moet hij naar de garage voor een nieuwe katalysator. Er is aan rond de 80.000km al een nieuwe opgezet waarvan BMW de helft betaald heeft en ik de helft, maar nu rammelt er ergens iets en gaan ze hem opnieuw vervangen. Ditmaal volledig op kosten van BMW.Senna, Driven To Perfection
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten30.000km?
Ik heb er ondertussen al 110.000. Morgen moet hij naar de garage voor een nieuwe katalysator. Er is aan rond de 80.000km al een nieuwe opgezet waarvan BMW de helft betaald heeft en ik de helft, maar nu rammelt er ergens iets en gaan ze hem opnieuw vervangen. Ditmaal volledig op kosten van BMW.
(en nu terug naar de Fiat-lovers topic )
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jorrik Bekijk BerichtenEen korte ''speel'' video van de BMW 130i
bestaat er eigenlijk een andere hatchback met RWD? Ik dacht van niet.
Heeft de jouwe toevallig een sper? lijkt me een aangename upgrade.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenIk moet morgen(dinsdag dan) ook naar de garage, maar dan voor zijn 2de onderhoudsbeurt.
(en nu terug naar de Fiat-lovers topic )
Of had je dat niet voorzien toen je hem kocht?'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenNiet slecht bedoeld, maar 30000 km, en dan een diesel kopen?
Of had je dat niet voorzien toen je hem kocht?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenIk ben vorige week voor het eerst naar de technische controle gemoeten met mijne 120d(hij is al 4 geworden --> tijd vliegt )
Zijn er nog mensen die problemen hebben gehad bij de schokdemperstest waar dat ze de lucht uit de banden moesten halen?
Zo hebben ze die achteraan op 1.8 moeten brengen. Misschien door de RF banden?
Wel grappig(klo.. eigenlijk ) dat ze 2 staties daarvoor nog keken dat de wagen wel voldeed aan de de uitstootnorm, waar men naar de technische keuring moet voor de veiligheid en mileunormen....
Wel ja, ze hebben de bandendruk gewoon op 1.8 laten staan, zonder die terug naar 2.4(zoals BMW het voorschrijft) te brengen en zonder de bandenwaarschuwingsstyteem van de bc hierop aan te passen.
Alé soit, ik heb ze terug op 2.4 gebracht zoals ze moeten staan, maar ik vind dit toch allemaal een hele rare situatie.
Comment
Comment