Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb 1 wagen waar ik geen taks op moest betalen en daarom was het toen een diesel geworden. Alsook is een diesel zuiniger, goedkoper aan de pomp en krachtiger dan de benzineversie.
Geen schrik om kosten te hebben op langere termijn, of is't niet de bedoeling dat hij jaren bij jou blijft?
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12 '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08 '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16 '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19 '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
30.000km?
Ik heb er ondertussen al 110.000. Morgen moet hij naar de garage voor een nieuwe katalysator. Er is aan rond de 80.000km al een nieuwe opgezet waarvan BMW de helft betaald heeft en ik de helft, maar nu rammelt er ergens iets en gaan ze hem opnieuw vervangen. Ditmaal volledig op kosten van BMW.
Heb jij de facelift? Weet je soms hoe het hier mee zit met het vervangen van de distributieriem of dat deze een ketting heeft, en of dat verschilt met het pré-facelift model?
Heb jij de facelift? Weet je soms hoe het hier mee zit met het vervangen van de distributieriem of dat deze een ketting heeft, en of dat verschilt met het pré-facelift model?
Ik heb inderdaad de facelift maar of die distributieketting verschilt ten opzichte van de pré-facelift weet ik niet. Misschien weet gTa raad?
Heb jij de facelift? Weet je soms hoe het hier mee zit met het vervangen van de distributieriem of dat deze een ketting heeft, en of dat verschilt met het pré-facelift model?
Comment