Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vermoed aan de hand van de remmen dat het een 335i/d is?

Prachtige kleur, alleen zo jammer van die smaakloze pooiervelgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      Ik vermoed aan de hand van de remmen dat het een 335i/d is?

Prachtige kleur, alleen zo jammer van die smaakloze pooiervelgen.
      Ja, je kunt nog net een stukje van de uitlaat zien.

Comment

• Nu je 't zegt, maar voor hetzelfde geld is het een look-a-like hé. Veel van die tuners doen dat.

Comment

Nu je 't zegt, maar voor hetzelfde geld is het een look-a-like hé. Veel van die tuners doen dat.
          Is weldegelijk een 335i.

Wat me vooral opviel: eindelijk echte flippers die logisch werken ipv die schakellepels van vroeger.

Comment

• De nieuwe flippers zijn idd een stuk beter!

Comment

• Die velgen!

Comment

• Die verlaging staat hem ook niet imho. Veel te "logge" auto en veel te weinig "band" rond de velgen.

Comment

• Ik vind die velgen eigenlijk best wel kunnen. Een BMW centerkapje erin en 't is nog net iets properder dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                    Ik heb 1 wagen waar ik geen taks op moest betalen en daarom was het toen een diesel geworden. Alsook is een diesel zuiniger, goedkoper aan de pomp en krachtiger dan de benzineversie.
                    Geen schrik om kosten te hebben op langere termijn, of is't niet de bedoeling dat hij jaren bij jou blijft?
                    '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                    '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                    '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                    '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                    '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                    '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                    '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                    '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                    '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Lekker snel:
                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Atlantic blue, best wel mooie kleur!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                          30.000km?
                          Ik heb er ondertussen al 110.000. Morgen moet hij naar de garage voor een nieuwe katalysator. Er is aan rond de 80.000km al een nieuwe opgezet waarvan BMW de helft betaald heeft en ik de helft, maar nu rammelt er ergens iets en gaan ze hem opnieuw vervangen. Ditmaal volledig op kosten van BMW.
                          Heb jij de facelift? Weet je soms hoe het hier mee zit met het vervangen van de distributieriem of dat deze een ketting heeft, en of dat verschilt met het pré-facelift model?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
                            Lekker snel:
                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Fak zo wegschieten.

Comment

• wooow dat vliegt inderdaad wel serieus :o

Comment

• Hij vertrekt zeker met gas en de rem tegelijk ingeduwd en dan de rem loslaten, super efficiënt bij een automaat maar gezond is dat toch niet

Comment

• AWD met gezonde rear-bias + 400 pk en 600 turbo-Nm V8 + automatische 8-bak die extreem snel schakelt + torque braking = 4.8 seconden naar de 100.

Comment

AWD met gezonde rear-bias + 400 pk en 600 turbo-Nm V8 + automatische 8-bak die extreem snel schakelt + torque braking = 4.8 seconden naar de 100.

Ah ja crap, ik had over die 'X-drive' gelezen.

Dan is't logisch.

Comment

• Hoe zit het met de betrouwbaarheid van een Bmw 524 td (E28 )
                                      Waren daar geen problemen mee met die turbo's ?
                                      Last edited by Ambi; 14/06/2011, 21:33.
                                      2012 E92 Bmw 335i DKG
                                      1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door exacorta Bekijk Berichten
                                        Heb jij de facelift? Weet je soms hoe het hier mee zit met het vervangen van de distributieriem of dat deze een ketting heeft, en of dat verschilt met het pré-facelift model?
                                        Ik heb inderdaad de facelift maar of die distributieketting verschilt ten opzichte van de pré-facelift weet ik niet. Misschien weet gTa raad?
                                        Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door exacorta Bekijk Berichten
                                          zou allebei een ketting moeten hebben

Comment

Working...
                                          X