Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Deze e30 325i hebben we vorige maand volledig onder handen mogen nemen. Heerlijk om zo'n klassieker terug tot leven te zien komen!
De vinyl ruit in de cabriokap werd gerestaureerd met de Swissvax Vinyl Clear Set, dit is in de meeste gevallen veel goedkoper dan een nieuwe ruit te steken. Hoe dit gedaan werd kan u terugvinden bij onze handleidingen bij de categorie 'cabriolet'.
Da's volgens mij een aangepaste GLAS. BMW heeft dat merk indertijd opgekocht, en ik heb al eens zitten zoeken naar dit model, maar kan het mij niet meer echt herinneren hoe de vork exact in de steel zat.
Da's volgens mij een aangepaste GLAS. BMW heeft dat merk indertijd opgekocht, en ik heb al eens zitten zoeken naar dit model, maar kan het mij niet meer echt herinneren hoe de vork exact in de steel zat.
Een Glas 1600 GT ken ik, maar dit is toch nog iets anders, niet?
Ik sta op het punt om een M3 e46 handgeschakeld van 2001 te kopen om er af en toe eens mee te rijden ( 2000 km per jaar )
Maar m'n vrouw stelde me voor om onze 320d coupe (bj 2008 ) waar we z'on 25000 km per jaar mee rijden te verkopen en een 335d coupe te kopen
graag wil ik weten wat je mening is
2000km met een e46 M3 ( en m'n 320d met 214pk behouden)
of een nieuwe 335d coupe kopen?
Ik sta op het punt om een M3 e46 handgeschakeld van 2001 te kopen om er af en toe eens mee te rijden ( 2000 km per jaar )
Maar m'n vrouw stelde me voor om onze 320d coupe (bj 2008 ) waar we z'on 25000 km per jaar mee rijden te verkopen en een 335d coupe te kopen
graag wil ik weten wat je mening is
2000km met een e46 M3 ( en m'n 320d met 214pk behouden)
of een nieuwe 335d coupe kopen?
Als je niet persé 2 auto's nodig hebt, zou ik ook voor een nieuwe 335 gaan. Beter al uw km's met een dikke kar, dan 'maar' 2000 km per jaar met een funkar.
Comment