Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ben hier nieuw, heb een ongeval gehad met mijn BMW Z3 Cabrio, aanzienlijk wat schade. Nu zou ik deze willen verkopen, kan iemand van jullie mij aan adressen helpen waar ik terecht zou kunnen.
Alvast bedankt
Marc
Ik ben hier nieuw, heb een ongeval gehad met mijn BMW Z3 Cabrio, aanzienlijk wat schade. Nu zou ik deze willen verkopen, kan iemand van jullie mij aan adressen helpen waar ik terecht zou kunnen.
Alvast bedankt
Marc
Gisteren defecte richtingaanwijzer links achter bij de 335i.
Redelijk gevaarlijk dus om zo verder te rijden.
Vaste garage is in verlof, dus maar snel even bij de stealer moeten gaan om dit te laten verhelpen. (Halle- St Pieters Leeuw)
Die hele lichtblok moest vervangen worden omdat het "leds" zijn? Kan dat?
260 ballen totaal
Gisteren defecte richtingaanwijzer links achter bij de 335i.
Redelijk gevaarlijk dus om zo verder te rijden.
Vaste garage is in verlof, dus maar snel even bij de stealer moeten gaan om dit te laten verhelpen. (Halle- St Pieters Leeuw)
Die hele lichtblok moest vervangen worden omdat het "leds" zijn? Kan dat?
260 ballen totaal
Ik heb dat nogal is gehoord dat dan de hele lichtblok vervangen moet worden, Mijn schoonouders hun A6 heeft ook van die ledjes en da was ook iets van een 300 a 400€
Daar ik vroeger volledig tegen de E90 was, begin ik hem meer en meer te appreciëren, sinds ik de facelift versie opmerkte (nieren niet in 2 met bovenste latjes op de motorkap maar terug volwaardige nieren)
Met onderstaande (M3?) velgen + verlaging vind ik hem ook erg knap. Iemand op m'n werk rijdt met een E90 (wel PFL) met deze velgen, staat dik.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment