Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ben hier nieuw, heb een ongeval gehad met mijn BMW Z3 Cabrio, aanzienlijk wat schade. Nu zou ik deze willen verkopen, kan iemand van jullie mij aan adressen helpen waar ik terecht zou kunnen.
    Alvast bedankt
    Marc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door marcvdc Bekijk Berichten
      Ik ben hier nieuw, heb een ongeval gehad met mijn BMW Z3 Cabrio, aanzienlijk wat schade. Nu zou ik deze willen verkopen, kan iemand van jullie mij aan adressen helpen waar ik terecht zou kunnen.
      Alvast bedankt
      Marc
      Post eens wat fotokes en alle nodige info.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
        Post eens wat fotokes en alle nodige info.
        2nd...

Comment

• Schade rechts vooraan-zijde-achter, motor intakt, bj 1998, eerste eigenaar, km.stand 103075, cilinderinhoud 1796cc, vermogen 85Kw, kleur donkergroen, elektr.verstelbare zetels, elektr.ruiten
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door marcvdc Bekijk Berichten
            Schade rechts vooraan-zijde-achter, motor intakt, bj 1998, eerste eigenaar, km.stand 103075, cilinderinhoud 1796cc, vermogen 85Kw, kleur donkergroen, elektr.verstelbare zetels, elektr.ruiten
            Misschien hier verkopen?

Tweedehandse, gereviseerde en nieuwe AUTO onderdelen / used and new car parts in Belgium and beyond / pieces detachees de voitures

Comment

• Vandaag een carbonzwarte F10 met M-pack en styling 312 velgen gezien. Man man dat is knap
              sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• M72b54

Ik kwam dit tegen. Een BMW 5.4 liter V12 uit 1989 met 360 pk. Ken deze helemaal niet. In welk model ligt deze motor dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Twingo1 Bekijk Berichten
                    Ik kwam dit tegen. Een BMW 5.4 liter V12 uit 1989 met 360 pk. Ken deze helemaal niet. In welk model ligt deze motor dan?
                    http://www.bmwarchiv.de/m-code/m72b54.html
                    E38 750iL, volgens deze site..
                    BMW X5 45e

Comment

• Gisteren defecte richtingaanwijzer links achter bij de 335i.
                      Redelijk gevaarlijk dus om zo verder te rijden.
                      Vaste garage is in verlof, dus maar snel even bij de stealer moeten gaan om dit te laten verhelpen. (Halle- St Pieters Leeuw)

Die hele lichtblok moest vervangen worden omdat het "leds" zijn? Kan dat?
                      260 ballen totaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                        Maar is dat ook correct? De E38 was er immers in 1989 nog niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Twingo1 Bekijk Berichten
                          Maar is dat ook correct? De E38 was er immers in 1989 nog niet.
                          Is het enige dat ik terug vind. Alpina heeft volgens deze site dat blok gebruikt in de Alpina B12 5.7:

Edit: het was de motor van het prototype van de E38 denkik
                          Last edited by kefkie; 20/07/2011, 11:44.
                          BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
                            Gisteren defecte richtingaanwijzer links achter bij de 335i.
                            Redelijk gevaarlijk dus om zo verder te rijden.
                            Vaste garage is in verlof, dus maar snel even bij de stealer moeten gaan om dit te laten verhelpen. (Halle- St Pieters Leeuw)

Die hele lichtblok moest vervangen worden omdat het "leds" zijn? Kan dat?
                            260 ballen totaal
                            Ik heb dat nogal is gehoord dat dan de hele lichtblok vervangen moet worden, Mijn schoonouders hun A6 heeft ook van die ledjes en da was ook iets van een 300 a 400€
                            BMW X5 45e

Comment

• staat hier misschien al, maar zo zouden ze hem hier rustig mogen afzetten.

Comment

• Die gaat ook heel snel
                                + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Daar ik vroeger volledig tegen de E90 was, begin ik hem meer en meer te appreciëren, sinds ik de facelift versie opmerkte (nieren niet in 2 met bovenste latjes op de motorkap maar terug volwaardige nieren)

Met onderstaande (M3?) velgen + verlaging vind ik hem ook erg knap. Iemand op m'n werk rijdt met een E90 (wel PFL) met deze velgen, staat dik.

E30SHOP.be
                                  - Alles voor uw BMW E30.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                  En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Is dat niet de Coupé van Catscratch geweest?

EDIT: Aan de link te zien, wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten

Met onderstaande (M3?) velgen + verlaging vind ik hem ook erg knap. Iemand op m'n werk rijdt met een E90 (wel
                                      dit zijn de 19" velgen van het m-pakket; echt knap en in mijn ogen een must

Comment

• Deze heeft zelfs geen verlaging denk ik puur natuur OEM zoals we het graag hebben

edit: al wrees ik de chroom uitlaat
                                        Last edited by ; 21/07/2011, 19:37.

Comment

• Ik vind de E90/91 LCI echt veel knapper dan de PFL,
                                          De nieren en de achterlichten maken hem echt perfect

Comment

Working...
                                          X