Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
    Gisteren defecte richtingaanwijzer links achter bij de 335i.
    Redelijk gevaarlijk dus om zo verder te rijden.
    Vaste garage is in verlof, dus maar snel even bij de stealer moeten gaan om dit te laten verhelpen. (Halle- St Pieters Leeuw)

Die hele lichtblok moest vervangen worden omdat het "leds" zijn? Kan dat?
    260 ballen totaal
    Bij mijn E46 ook leds, neemd een ander ledje die functie over! staat in het boekje of het waar is? wel raar dat dit nu al stuk is! ik rijd er nu al 8jaar me, branden nog altijd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
      Daar ik vroeger volledig tegen de E90 was, begin ik hem meer en meer te appreciëren, sinds ik de facelift versie opmerkte (nieren niet in 2 met bovenste latjes op de motorkap maar terug volwaardige nieren)

Jij loopt toch ook een beetje achter? De nieuwe 3-reeks komt er bijna aan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
        Gisteren defecte richtingaanwijzer links achter bij de 335i.
        Redelijk gevaarlijk dus om zo verder te rijden.
        Vaste garage is in verlof, dus maar snel even bij de stealer moeten gaan om dit te laten verhelpen. (Halle- St Pieters Leeuw)

Die hele lichtblok moest vervangen worden omdat het "leds" zijn? Kan dat?
        260 ballen totaal
        een nieuw gloeilampje kost €2 (voor 2!) én kan je zelf vervangen. leds zouden trouwens toch wel wat langer moeten meegaan??
        2015 BMW F11 520dA
        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Ook Fransen hebben smaak.

Buiten de velgen en de 'ongetinte' ramen achter, op uiterlijk vlak een exacte copy van de mijne.
          Ik denk wel dat het een xdrive is, want hij ligt wat hoog op z'n poten.

Comment

• + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wegschieten!

Comment

• Wow...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
                Jij loopt toch ook een beetje achter? De nieuwe 3-reeks komt er bijna aan...
                Jup, maar ik volg de wereld van 'nieuwe' auto's niet echt op de voet, vandaar.

E30SHOP.be
                - Alles voor uw BMW E30.
                Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                  dit zijn de 19" velgen van het m-pakket; echt knap en in mijn ogen een must
                  Voor mij één van de mooiste OEM BMW velgen ooit gemaakt. Idd een must voor het M-sportpakket van de E92/93
                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Comment

• Blijft überknap zo'n edition sport. Wel liefst met twee aparte kanonsgaten uit de achterbumper stekend.

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wegschieten!
                      Ziet er megafake uit. Gewoon beeldsnelheid maal 2 en geluid wat getweaked (prolly).

Comment

• Idd denk ook dat het fake is.

OT:

Kan iemand mij zeggen welke BMW dit is? Ben niet echt thuis in de verschillende modellen.

Comment

• 6-serie.

635CSI of dergelijk.

E24 denk ik

Comment

• Oké merci

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                              6-serie.

635CSI of dergelijk.

E24 denk ik
                              Volledig correct.

Comment

• Met Amerikaanse bumpers ziet hij er een beetje vreemd uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                  Ook Fransen hebben smaak.

Liever shadowline hoogglans imho.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                    Liever shadowline hoogglans imho.
                                    Omdat nagenoeg iedereen hoogglans op zo'n sportpak prefereert, heb ik chrome line genomen... nei!!

Comment

• Fok seg, en ik dacht origineel te zijn. Nog ne kaaskop met chrome line en sportpakje gevonden.

Comment

• Zou ook mijn keuze zijn, staat chique.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                          Fok seg, en ik dacht origineel te zijn. Nog ne kaaskop met chrome line en sportpakje gevonden.

Trekt op niks met die kleur en die velgen.

Bij jou echter is 't (vind ik) schitterend, net door de keuze van de velgen.

Comment

Working...
                                          X