Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
    Iemand die de performance training van bmw al gedaan heeft en kan zeggen of het de moeite waard is?
    met de performance training kan ik u niet helpen. heb wel de advanced 1 gedaan en dit was zeker en vast interessant :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenno Bekijk Berichten
      met de performance training kan ik u niet helpen. heb wel de advanced 1 gedaan en dit was zeker en vast interessant :-)
      Die heb ik ook al gedaan (is namelijk een voorwaarde om de performance te mogen doen). Ik was er ook zeer tevreden over, maar ik had graag eens wat ervaringen gehoord van de performance training, eens polsen of het zijn 420 euro waard is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        Fok seg, en ik dacht origineel te zijn. Nog ne kaaskop met chrome line en sportpakje gevonden.

Performance einddemper
        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Die zilvergrijze E92 met bruin leder is idd wel af.
          Die velgen staan er ook goed bij, al zou ik ze zelf niet snel kiezen (spaken iets te fijn imo).
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
            Performance einddemper
            Het is een 320i. Op die vierpitters vind ik ze maar pover klinken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten

Wow

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JMH Bekijk Berichten
                In ieder geval is daarmee ook de velg beter beschermd als je in een put rijdt.
                In redelijk wat gevallen net niét.

Comment

• Jullie kunnen hier allemaal wss super goed overweg met de configurator
                  dus vraag ik dit hier maar even.
                  Waarom als ik vermilionrot neem gaat dit niet samen met een m-pack -,-

X'D niet dat ik een 335i touring kan betalen maar voor de fun hé

het lichtpakket vindt ik wel tof
                  Last edited by ; 02/08/2011, 11:20.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                    Jullie kunnen hier allemaal wss super goed overweg met de configurator
                    dus vraag ik dit hier maar even.
                    Waarom als ik vermilionrot neem gaat dit niet samen met een m-pack -,-

X'D niet dat ik een 335i touring kan betalen maar voor de fun hé

het lichtpakket vindt ik wel tof
                    Dat zijn keuzes die BMW maakt. Er zijn nog kleuren die niet compatibel zijn met het m-pakket, en kleuren die niet zonder kunnen genomen worden (Le Mans Blau).

Ik vind het ook dom, rood = sportief = sportpakket, maar het is nu eenmaal zo
                    '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                    '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                    '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                    '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                    '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                    '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                    '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                    '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                    '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                      Die heb ik ook al gedaan (is namelijk een voorwaarde om de performance te mogen doen). Ik was er ook zeer tevreden over, maar ik had graag eens wat ervaringen gehoord van de performance training, eens polsen of het zijn 420 euro waard is.
                      Ben ik ook benieuwd naar, heb net zoals jij die advanced training gedaan en vond het een heel leuke dag. Heb ondertussen ook al die opfrissing gevolgd van een halve dag (cadeau van de vriendin, die Performance training vond ze net wat te duur )

mcs clubman

Comment

• http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=197501885
                        Waarom gaat een wagen zo vroeg al weer de deur uit?
                        1-ATW ... hmm

Comment

• http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=193475586
                          Wat vindt de grote massa hier van dit kleur?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mini-ahollic Bekijk Berichten
                            Ben ik ook benieuwd naar, heb net zoals jij die advanced training gedaan en vond het een heel leuke dag. Heb ondertussen ook al die opfrissing gevolgd van een halve dag (cadeau van de vriendin, die Performance training vond ze net wat te duur )
                            We waren er zelfs op dezelfde dag volgens mij. Werkte jij niet bij MINI?

Die halve dag opfrissing, is dat enkel praktijk? En wat kost dat?

Comment

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=193475586
                              Niet mis maar je moet er wat voor zijn. Ik vind hem mooier in interlagos blau of silverstone.
                              Maar een E60 M5 kopen zonder garantie kan tricky zijn

Comment

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=197501885
                                Waarom gaat een wagen zo vroeg al weer de deur uit?
                                1-ATW ... hmm
                                't Zuipt wat veel, er is vanalles op til (qua mankementen),... ?

Comment

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=193475586
                                  Deze kleur. Niet dit;

Niet lelijk, maar it's got issues. Eén keer echt versteld van gestaan: een net gewaxte of nieuwe M5 in sepang, in de pitstraat op circuit zolder. Stond keihard te blinken en de zon leefde zich hard uit op de metaalpartikels in de verf. Toen vond ik 't wel knap.

Zou 't zelf niet willen. Als die vuil staan is het echt huilen, vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                                    Niet mis maar je moet er wat voor zijn. Ik vind hem mooier in interlagos blau of silverstone.
                                    Gewoonweg niet doen.

Maat van m'n pa wou een E61 M5. Mijn raad gevraagd, daar eens mee gaan babbelen. Heb 't 'm afgeraden buiten 't BMW-dealernet (met EuroPlus) en zeker als ze veel km hebben.

Heeft 't toch gedaan. Eentje van 4 jaar oud, met ca. 120.000 km, van een Franse particulier. Niet zo denderend veel geld voor betaald. Drie maand later: bak naar de vaantjes. Net geen 5-cijferige (vóór de komma) factuur.

*hard*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Gewoonweg niet doen.

Maat van m'n pa wou een E61 M5. Mijn raad gevraagd, daar eens mee gaan babbelen. Heb 't 'm afgeraden buiten 't BMW-dealernet (met EuroPlus) en zeker als ze veel km hebben.

Heeft 't toch gedaan. Eentje van 4 jaar oud, met ca. 120.000 km, van een Franse particulier. Niet zo denderend veel geld voor betaald. Drie maand later: bak naar de vaantjes. Net geen 5-cijferige (vóór de komma) factuur.

*hard*
                                      Toch wel spijtig, zo'n schitterend karren

Comment

Aan mijn leeftijd te zien komt er nog niet onmiddellijk een e60 op de oprit.
                                        Maar het is toch altijd leuker om een uniek kleurtje te bestellen dan een gewoon wit of zwart kleur
                                        ook al is dat ook niet lelijk.
                                        GTA is het echt deze kleur en niet dit kleur?

Comment

Toch wel spijtig, zo'n schitterend karren
                                          Inderdaad. Een beetje conflicterend soms, dat rasechte sportwagenkarakter (gasrespons motor, racy sound, klappen van de versnellingsbak, vinnigheid van de vooras, e.a.) in zo'n zware limousine... een zeer extreem compromis dus, maar niettemin lekker.

Comment

Working...
                                          X