Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenDan ben je niet goed op de hoogte. Ik kan het weten want ik heb er 1 mijn 118i.
Mag je geen eigen mening meer hebben?
Het klinkt sowieso 10 keer beter dan zijn diesel. (imo)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenDan ben je niet goed op de hoogte. Ik kan het weten want ik heb er 1 mijn 118i.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenHet klinkt sowieso 10 keer beter dan zijn diesel. (imo)
Comment
-
Die nieuwe x20d klinkt (en presteert) precies een pak beter dan de 177, precies een 6 cilinder
+ YouTube Video
edit: ik vergelijk met een 120d 177 manueel, ik heb eens met een 320dA lci 177 gereden en die klonk en reed ook opvallend beter dan de 1, misschien andere geluidsisolatie in de 3...Last edited by stradge; 06/08/2011, 15:53.
Comment
-
Dan draaide die op 2 cilinders te weinig, vermoed ik...
Da's een duidelijke viercilindersound imo, en een zescilinder klinkt duidelijk anders, en (gelukkig maar) ook een pak beter dan dat.
Of... je buurjongen die met een E46 320d van de eerste generatie rondrijdt, volledig getuned en zo, en die zégt dat het een 330 is -> moet je niet noodzakelijk geloven hoor.
Comment
-
Afgaande op youtube-filmpjes moet ik stradge toch gelijk geven.
+ YouTube Video
Maar, deze filmpjes geven een vals beeld. Irl is het verschil zeer groot.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIk vind een 6-in-lijn diesel van BMW op dit filmpje er toch op lijken
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenAfgaande op youtube-filmpjes moet ik stradge toch gelijk geven.
+ YouTube Video
Maar, deze filmpjes geven een vals beeld. Irl is het verschil zeer groot.
IRL ook, maar ook op video.
Enige gelijkenis: 't is allebei diesel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDie nieuwe x20d klinkt (en presteert) precies een pak beter dan de 177, precies een 6 cilinder
+ YouTube Video
edit: ik vergelijk met een 120d 177 manueel, ik heb eens met een 320dA lci 177 gereden en die klonk en reed ook opvallend beter dan de 1, misschien andere geluidsisolatie in de 3...
Oei!?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtenheeft bmw 6 in lijn diesels?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenMaar allez zelfs op video hoor je toch overduidelijk een ERG groot verschil? Die 2 extra cilinders maken de klank compleet anders.
IRL ook, maar ook op video.
Enige gelijkenis: 't is allebei diesel.
Met m'n ogen dicht zeg ik ook van kilometers ver dat dit gewoon een 4-pitter is idd!
Comment
-
omdat ik lui ben post ik het gewoon hier.
Geen zin om het op te zoeken.
Welk model is dit?Bijgevoegde Bestanden
Comment
Comment