Voor mensen boven 200cm zou ik het laten. Hangt er ook wat van af waar je lengte zit (benen vs rug). Heb met 196cm in de nieuwe Z4 geen problemen wanneer alles maximaal is ingesteld, in de 1e Z4 enkel passagier gezeten en dat was nipt. Je moet ook weten dat er nog een verschil is tussen erin passen en goed zitten.. ook na langere tijd. Sowieso een (lange) testrit maken!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWTF idd
Zou wel 'es foto's van de buitenkant willen zien, veel kans dat dat ook grondig om zeep is geholpen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWTF idd
Zou wel 'es foto's van de buitenkant willen zien, veel kans dat dat ook grondig om zeep is geholpen.
Alhoewel een 135i coupé al best wat geld kost, heeft die daar toch nog redelijk wat dough tegen gesmeten. Bij deze bewezen: money can't buy talent nor taste.
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichtengmbh.
Bvba is vlaamsOorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten??
GmbH: Gesellschaft mit beschränkter Haftung = Bvba: Besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk BerichtenGmbH: Gesellschaft mit beschränkter Haftung = Bvba: Besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid
Maar mijn statement blijft nog steeds geldig.
Ik kan geen duits
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
Fugly?
U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenWat was die aan t smoren... .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenKén dien gast van youtube,
Geniaal youtube channel
En z'n accent ^^
Haha
Comment
-
Comment
Comment