Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door O.P.S. Bekijk Berichten
    LS1 ?
    Jup

Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
    is da een flamethrower kit ofzo
    Wideband sensor
    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Badass.

Comment

• Eventueel een linkje naar een topic ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
          Jup

Wideband sensor
          Functie?

Comment

• Ombouw gedaan door de Driftworks (zie ook hun forum), hadden al wat ervaring met motorswaps in een E46

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
              Functie?
              Tuning.

Dan kan men correcter mappen, zorgt ervoor dat het motormanagement veel sneller kan werken (benzinemengsel verrijken/verarmen).
              Tot zo ver mijn kennis erover

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                Is de Z4 van 2005 doenbaar voor mensen boven 1m90 om als daily wagen te dienen?
                Z4 vond k persoonlijk redelijk ruim (heb er 2 gehad en ben zelf +-1.85m) Boxster 986 en vorige SLK daartegen vond k dan weer iets minder ruim.
                Verhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
                www.musclecarrent.be

Comment

Tuning.

Dan kan men correcter mappen, zorgt ervoor dat het motormanagement veel sneller kan werken (benzinemengsel verrijken/verarmen).
                  Tot zo ver mijn kennis erover

Correct mappen met een lambdasensor die op 3 à 4 meter van uw verbrandingskamer zit?? Heb mijn twijfels bij de nauwkeurigheid/snelheid van zo'n methode.

Als dubbele controle kan dat werken ja, maar niet om fijn te tunen.

Comment

• Heb het nog niet anders gezien eigelijk, en denk ook niet dat dat de meting sterk vervalst.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                      Heb het nog niet anders gezien eigelijk, en denk ook niet dat dat de meting sterk vervalst.

Vervalsen niet. De meting an sich is correct (het gas in het spruitstuk is gelijk aan het gas in de achterste pot). Alleen zit er een zodanige vertraging op dat je moeilijk kan spreken van snelle aanpassingen van het mengsel bij bepaalde regimes/situaties.
                      Ik denk echt eerder dat dit als controle gebruikt wordt. De auto heeft immers zelf al lambdasondes (hoewel ik niet weet of dat bij een E46 al een wideband is)... (waarvan men eventueel de signalen kan aftakken)

Comment

http://www.pistonheads.com/gassing/t...+E46+BMW&mid=0

Ombouw gedaan door de Driftworks (zie ook hun forum), hadden al wat ervaring met motorswaps in een E46
                        Eindelijk een deftige motor in een BMW

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                          Vervalsen niet. De meting an sich is correct (het gas in het spruitstuk is gelijk aan het gas in de achterste pot). Alleen zit er een zodanige vertraging op dat je moeilijk kan spreken van snelle aanpassingen van het mengsel bij bepaalde regimes/situaties.
                          Ik denk echt eerder dat dit als controle gebruikt wordt. De auto heeft immers zelf al lambdasondes (hoewel ik niet weet of dat bij een E46 al een wideband is)... (waarvan men eventueel de signalen kan aftakken)
                          Ja idd, maar dat laat zich ook loggen, en gezien de gassnelheid in je uitlaat tegen zulke belasting en toerentallen lijkt me dat toch mooi naast andere parameters te leggen.

Maar zal sowieso vooral te gebruiken zijn als controle ja. En breedband op "gewone" auto's is bij mijn weten maar iets van de laatste 4-5 jaar?

Comment

• Mijn broer gaat straks naar een E46 Compact 318td kijken, heeft dat model bepaalde zwakke punten waarop gelet moet worden? Ik dacht aan draagarmen, turbo (ook bij deze 18td?), rammels uit het onderstel, versnellingsbak, rook uit de uitlaat,...?

Comment

• http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=199403338

'k zou zoiets wel nog durven kopen( als ik wa ouder zou zijn en het vermogen zou hebben om dat te houden )

Wat vinden jullie daar van?
                              6cyl diesel cabrio

Comment

• Gisteren een 250km kunnen rijden met een zo goed als nieuwe 530xd touring met 258pk. Was zéér onder de indruk. Die 8traps automaat icm zo'n koppelrijke diesel was zalig. Ook een zeer goede navigatie die samen met het head-up display poepsimpel te volgen is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                  Gisteren een 250km kunnen rijden met een zo goed als nieuwe 530xd touring met 258pk. Was zéér onder de indruk. Die 8traps automaat icm zo'n koppelrijke diesel was zalig. Ook een zeer goede navigatie die samen met het head-up display poepsimpel te volgen is.
                                  Zalig hé! I love that car.

Comment

• Hopelijk kan mijn pa een 5 nemen als nieuwe leaseauto binnen een dik half jaar. We staan er alle 2 zot van, allé ik toch vooral

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                                      Hopelijk kan mijn pa een 5 nemen als nieuwe leaseauto binnen een dik half jaar. We staan er alle 2 zot van, allé ik toch vooral
                                      en 16 jaar zijn
                                      toch altijd grappig om zien
                                      Maar tof dat je een passie hebt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                        en 16 jaar zijn
                                        toch altijd grappig om zien
                                        Maar tof dat je een passie hebt
                                        Passie is er idd genoeg, kheb al ontelbaar veel configuraties gemaakt van 5 reeksen en de brochure ook al een keer of 5 uitgelezen
                                        Tja, het BMW virus zeker Tzit een beetje in de familie: neef, nonkel, ik. Mijn pa is vooral een Volvo-man maar hij rijdt graag met BMW's.

Comment

Working...
                                        X