Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
    Passie is er idd genoeg, kheb al ontelbaar veel configuraties gemaakt van 5 reeksen en de brochure ook al een keer of 5 uitgelezen
    Tja, het BMW virus zeker Tzit een beetje in de familie: neef, nonkel, ik. Mijn pa is vooral een Volvo-man maar hij rijdt graag met BMW's.
    't is niet moelijk M5 full option

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
      't is niet moelijk M5 full option
      Waar haal jij die M5? In een M5 zul je hem nooit zien, hij vindt zoiets moordmachines. Met een 520dA heeft hij meer dan genoeg voor dagelijks te gebruiken, je kan hem geen ongelijk geven. Een 520d is meer dan vlot genoeg.

Comment

• Daarstraks een E90 320si zien staan. Wat is het verschil tussen een 320i en 320si?

Comment

Daarstraks een E90 320si zien staan. Wat is het verschil tussen een 320i en 320si?
          WTCC-versie was gebaseerd op de 320si. Ik dacht dat die iets meer pk's had uit hetzelfde blok als de 320i en standaard M-pack of zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Witten82 Bekijk Berichten
            WTCC-versie was gebaseerd op de 320si. Ik dacht dat die iets meer pk's had uit hetzelfde blok als de 320i en standaard M-pack of zo.
            Ahzo, thx!

Comment

• Hoe schakelt een E90/E90 LCI? Is dat wat soepel, of even hakerig als in een 1?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                Hoe schakelt een E90/E90 LCI? Is dat wat soepel, of even hakerig als in een 1?
                Ongeveer hetzelfde eigenlijk. Ik vind dat best goede bakken eigenlijk, helaas niet zo goed zoals de E36 van mijn oma. Dat is echt subliem

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                  Ongeveer hetzelfde eigenlijk. Ik vind dat best goede bakken eigenlijk, helaas niet zo goed zoals de E36 van mijn oma. Dat is echt subliem
                  Bweik
                  Ik vind het veel te hakerig en stroef, schakelt alleen goed als je sportief rijdt. Ik heb graag een soepele, gemakkelijk te bedienen bak die toch direct genoeg is. Ik reed enkele dagen geleden met een MINI Cooper D en dat vond ik wel een geweldige bak (bij de betere die ik al reed), een stuk zachter dan de 1, maar zeker direct genoeg.

Comment

Daarstraks een E90 320si zien staan. Wat is het verschil tussen een 320i en 320si?
                    Google

Slechts 2600 stuks zullen er worden gebouwd van de BMW 320si, welke als basis gaat dienen voor de WTCC auto van komend seizoen. De wagen zagen we ook op de IAA in september en is gebaseerd op de 320i. Deze is uitgevoerd met een 150 pk sterke 2.0 liter viercylinder. In de 320si levert deze […]

Comment

• Heeft er iemand ervaring met het BMW Performance onderstel voor de E9x?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Witten82 Bekijk Berichten
                        Eigenlijk is het blok zga compleet anders. De rest is grotendeels gelijk, yep.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                          http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=199403338

'k zou zoiets wel nog durven kopen( als ik wa ouder zou zijn en het vermogen zou hebben om dat te houden )

Wat vinden jullie daar van?
                          6cyl diesel cabrio
                          Mmh ik zou zelf mijn twijfels hebben, klopt iets niet aan die auto.
                          Een e46 330d uit 2000 met facelift van 2004 en met 231pk? Vreemd....en zelfs gechipt haal je geen 231pk met zo'n 184 pk versie uit 2000. Of.., er is nen andere moteur ingestoken??
                          En een verbruik van 9,6/100km lijkt mij toch wel wat aan de forse kant voor een diesel. Zijn verbruikswaarden die meer passen bij een een 330i.
                          Zeker weten dat er een luchje aan die auto hangt.
                          Last edited by ; 01/09/2011, 08:11.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                            Mmh ik zou zelf mijn twijfels hebben, klopt iets niet aan die auto.
                            Een e46 330d uit 2000 met facelift van 2004 en met 231pk? Vreemd....en zelfs gechipt haal je geen 231pk met zo'n 184 pk versie uit 2000. Of.., er is nen andere moteur ingestoken??
                            En een verbruik van 9,6/100km lijkt mij toch wel wat aan de forse kant voor een diesel. Zijn verbruikswaarden die meer passen bij een een 330i.
                            Zeker weten dat er een luchje aan die auto hangt.
                            Jij leest dan toch ook wel wat verkeerd?
                            't is een Ci ?? en in zijn persoonlijke beschrijving staat er Cd
                            in de omschrijving staat er inderdaad diesel, en ook weinig kilometers ^^
                            ziet er bij nader inzien wel vreemd uit

Comment

• Ja inderdaad, had de hoofdtittel over het hooft gezien.
                              Rare vogel, die verkoper..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                                Ja inderdaad, had de hoofdtittel over het hooft gezien.
                                Rare vogel, die verkoper..
                                9 op de 10 is dat wel zo als het een advertentie in het Frans is.

Comment

• Schitterende break, betaalbaar, leuk en knappe edoch sportieve kar!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                    Schitterende break, betaalbaar, leuk en knappe edoch sportieve kar!

WOAW, bedankt voor deze foto! Nu weet ik tenminste welke motorisatie deze 3 break heeft...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Prachtig hoe mooi deze gewaxt is.

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X