Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Deze velgen kunnen "TE" lijken voor sommige mensen, begrijpelijk maar persoonlijk vind ik de combinatie " ouwe (Super mooie!) auto met een moderne velgmaat en de juiste velgkeuze, in dit geval, bijzonder geslaagd.. Kwestie van smaak natuurlijk..
Volgende week gaat de wagen binnen voor een andere voorbumper (merci vrouw van op de hoek van het straat met de trekhaak). Nu aangezien ik hem dan toch binnendoe, zou ik ook ineens mijn stuurplaat willen laten vervangen. Zoals je kan zien op de foto komt de "lak" er van af. Gezien het wit ziet onder de "lak" valt het nogal fel op. Begin er mij echt aan te storen en zou het vervangen willen hebben.
Nu kan ik dit onder een vorm van "garantie" hersteld eisen? De wagen is wel al van 2006 en dus uit garantie. Maar lijkt me dat zoiets toch niet zomaar zou mogen loskomen. Of zit er niets anders op dan gewoon een nieuwe plaat aan te schaffen op mijn kosten?
Bij mijn wagen gaat die lak er ook stilletjes af en heb daar een 2 maand terug achter geïnformeerd. Zo'n nieuw stuurplaatje kost dus 95 euro!
Voor die prijs mogen ze het stuurplaatje in hun gat steken! Ik zal wel een andere oplossing vinden en anders blijft het zo...
Wat ik me nu al een tijdje afvraag en het daarom eens hier post:
Hoe komt het eigenlijk dat een e34 520i 150pk heeft en dat een e90 320i nu nog steeds 150pk heeft, terwijl de diesels wel een positieve evolutie ondergaan (cfr. e46 320d 136pk tov 184pk)
Je gegevens kloppen niet echt... de huidige atmosferische 2-liter benzine levert 170pk, niet 150. Het specifiek koppel is boven de 100 Nm / liter uit gestegen, en de motor is een pak zuiniger en milieuvriendelijker.
Je gegevens kloppen niet echt... de huidige atmosferische 2-liter benzine levert 170pk, niet 150. Het specifiek koppel is boven de 100 Nm / liter uit gestegen, en de motor is een pak zuiniger en milieuvriendelijker.
Ja, uiteraard, maar dat maakt nauwelijks uit voor specifiek vermogen en koppel, zolang je niet met extreem grote of kleine cilinders gaat zitten, of met 'n duidelijke verandering van boring vs slag aankomt.
Comment