Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
    Zo een 6 in lijn is inderdaad fantastisch.
    Al heb je met een goed uitgeruste F10 sowieso niet te klagen
    Ik vind ze echt zeer knap.
    Die van mij is al 29 jaar oud, maar die 6 in lijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
      En anders zijn het gewoon dezelfde als in de PFL ?
      Verschil is dat die leds veel feller en blauwer zijn van kleur, de standaard corona's zijn geler en idd zoals de PFL

Comment

• Damn... Gisteren eens een 535d Xdrive F11/F12 geconfigureerd.
        M-pakket, citrinschwarz, oyster/schwarz nappa leder en piano lak inleg...
        En uiteraard nog een heleboel opties!
        Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
          Damn... Gisteren eens een 535d Xdrive F11/F12 geconfigureerd.
          M-pakket, citrinschwarz, oyster/schwarz nappa leder en piano lak inleg...
          En uiteraard nog een heleboel opties!
          en wanneer staat om op de oprit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
            en wanneer staat om op de oprit?
            Zoals het er nu uitziet, achter 10-15jaar
            Of mijn pa zou het moeten willen, dan kan ik er achter een 2-tal jaar af en toe eens mee rijden
            Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Mss dat er hier enkele interesse hebben:

POPUP VERKOOP BMW PREMIUM SELECTION.

SUPERVOORWAARDEN OP DE BETROUWBAARSTE TWEEDEHANDS BMW’S.

De Popup Verkoop van BMW Premium Selection is een buitenkans zoals u ze maar zelden tegenkomt:

• Een selectie van 100 uiterst betrouwbare tweedehands BMW's • Allemaal met het strenge BMW Premium Selection label • Nooit geziene, verbazingwekkende actieprijzen • Elk met 4 jaar garantie i.p.v. 2 jaar • Modellen uit het volledige BMW gamma beschikbaar.

Bovendien krijgt u een personalisatiebudget van € 1.000 incl. BTW (vrije keuze uit ons uitgebreide BMW accessoiregamma) bij aankoop van een BMW Premium Selection wagen tijdens de Popup Verkoop. Print de actiebon om van dit aanbod te genieten.

Kom dus zeker langs want er zijn maar 2 weekends!
              24 en 25 september, en 1 en 2 oktober 2011, telkens van 10 tot 17 uur. Adres: BCA, Lavoisierlaan 8, 1300 Waver.

U heeft de mogelijkheid om een testrit te doen op een geselecteerd aantal wagens en onze experts schatten, indien gewenst, onmiddellijk de overnamewaarde van uw huidige wagen.
              http://www.bmw.be/be/nl/usedvehicles...p_verkoop.html

Comment

• E46

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                  LE mans blau!!
                  geen discussie mogelijk met mij

Mijn samenstelling voor 50.000€
                  een 184PK sterke 320d
                  https://docs.google.com/viewer?a=v&p...3YjA1&hl=en_US
                  Lemans heeft het voor mij niet helemaal. Is iets 'te blauw'.
                  Weinig kan tippen aan Mistic van indertijd.

Comment

• Wat doet een E61 520d automaat gemiddeld qua verbruik? Stad/snelweg gecombineerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                      E46

Wat een kar, de mooiste sedan ooit gemaakt? (dan wel in dergelijke uitvoering)
                      Er zou een mogelijkheid moeten bestaan om dergelijke wagens terug nieuw te kunnen bestellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                        Mss dat er hier enkele interesse hebben:

http://www.bmw.be/be/nl/usedvehicles...p_verkoop.html
                        ik vind het eigenlijk wel raar dat ze voor tweedehandswagens meer garantie geven dan voor nieuwe....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jeust Bekijk Berichten
                          Wat doet een E61 520d automaat gemiddeld qua verbruik? Stad/snelweg gecombineerd.
                          7.44

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                            E46

Liever PFL + oranje pinkers met de 'smalle' nieren

Je hebt ook PFL's met van die nieren waar de buitenkant breder is, maar die vind ik niet mooi:

E30SHOP.be
                            - Alles voor uw BMW E30.
                            Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                            En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cousie Bekijk Berichten
                              ik vind het eigenlijk wel raar dat ze voor tweedehandswagens meer garantie geven dan voor nieuwe....
                              Als ik zie hoeveel je meer moet betalen t.o.v. een wagen zonder of met minder garantie vind ik dat niet raar ze. Ze hebben voldoende reserve om die garantie te kunnen geven en dan nog zullen een mooie winstmarge hebben :-)

Comment

• Is ook maar een tijdelijke actie hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenno Bekijk Berichten
                                  Als ik zie hoeveel je meer moet betalen t.o.v. een wagen zonder of met minder garantie vind ik dat niet raar ze. Ze hebben voldoende reserve om die garantie te kunnen geven en dan nog zullen een mooie winstmarge hebben :-)
                                  Klopt, heb een paar dagen voor die actie het koopcontract ondertekent van mijn nieuwe aanwinst en toen ik vroeg om een paar dagen later te tekenen, kreeg ik te horen van die actie niet te kunnen profiteren omdat de auto reeds te scherp geprijst was.
                                  Moest anders 930 euro bijbetalen voor die 2 jaar extra. Tja, zegt genoeg..

Comment

• Gisteren de knapste F11 ooit gezien: M-pakkket, shadowline, Carbonschwarz, geblindeerde ruiten, donkere dakrails en als kers op de taart velgen styling 312.

Comment

• Zo'n nieuwe F11 met M-pakket vind ik dus ook retevet, voor mij in het zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Coussee Bekijk Berichten
                                        Wat een kar, de mooiste sedan ooit gemaakt? (dan wel in dergelijke uitvoering)
                                        Er zou een mogelijkheid moeten bestaan om dergelijke wagens terug nieuw te kunnen bestellen
                                        Volledig mee eens.
                                        Dat heb ik ook al vaak gedacht; misschien in Zuid-Afrika, zoals ze het daar met de Golf hebben gedaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                                          Zo'n nieuwe F11 met M-pakket vind ik dus ook retevet, voor mij in het zilver
                                          Dikke vette ²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²

Comment

Working...
                                          X