Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
2002 turbo bij Tanghe... Yummy----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
E90 Compact
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Ik vind het nog iets hebben (bovenste shop).
Ik moet toegeven dat ik al een paar keer Kapaza etc. ben afgeschuimd op zoek naar een leuke E36 Compact als daily.
Standaard zijn ze idd lelijk, maar met een Schnitzer ACS kit erop kunnen ze zo vet zijn vind ik.
Ik vraag me af hoe een witte Compact met M-kleur livery (zoals bij de E30's) eruit ziet. Volgens mij is het nog dik. Photoshopje iemand?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk BerichtenMorgen is het openbedrijvendag bij BMW Jorssen in Aartselaar. Ik ben vandaag reeds geweest en het is zeker de moeite. Alle M-modellen staan er uitgestald en daarbovenop ook nog veel (alle?) "gewone" modellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenIk vind het nog iets hebben (bovenste shop).
Ik moet toegeven dat ik al een paar keer Kapaza etc. ben afgeschuimd op zoek naar een leuke E36 Compact als daily.
Standaard zijn ze idd lelijk, maar met een Schnitzer ACS kit erop kunnen ze zo vet zijn vind ik.
Ik vraag me af hoe een witte Compact met M-kleur livery (zoals bij de E30's) eruit ziet. Volgens mij is het nog dik. Photoshopje iemand?
Comment
-
Geef mij dan maar oud... die nieuwe is precies ne Chrysler ofzoiets...
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichtennieuw vs. oud
(zaterdag getrokken op Zolder)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk BerichtenMorgen is het openbedrijvendag bij BMW Jorssen in Aartselaar. Ik ben vandaag reeds geweest en het is zeker de moeite. Alle M-modellen staan er uitgestald en daarbovenop ook nog veel (alle?) "gewone" modellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dj-fille Bekijk BerichtenGeef mij dan maar oud... die nieuwe is precies ne Chrysler ofzoiets...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenHaha nu je het zegt! Hij lijkt wel wat op zo'n Sebring.
Comment
Comment