Zijn er grote kortingen momenteel op de 3reeks touring (vanwege het aankomende nieuwe model?)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenEen vrij prangende vraag:
el padre is bezig met zijn winterbanden te fixen. Zijn oog is gevallen op OEM velgen met de Bridgestone Blizzak LM-32 runflat winterband.
Na wat rondgekeken te hebben bij de dealers en wat heen en weer gemail, zegt de concessie het volgende:
Daar waar mijn pa zijn set zou halen zeggen ze het volgende:
Iemand die er het raden naar heeft? Heeft die concessie nu gewoon een deal met Pirelli en hebben ze enkel die band in stock? Of zou die Bridgestone Blizzak écht niet op een F10 gemonteerd mogen worden. 't Zou mij hard verbazen, maar mijn pa wilt gewoon snel even iemand anders' opinie.
Comment
-
+ YouTube Video
Onze BMW E34 520i toen hij wat problemen had en we de katalysator eruit genomen hadden
Uiteindelijk bleek het probleem een temperatuursensor te zijn
Gefilmd vanop 2de verdiep de sound was echt niet normaal! Ondertss zit de katalysator er weer in
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenAls een 1 reeks 6 vitessen heeft kan je daar dan iets uit afleiden?
en er sport op de zijkant staat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenNieuwe 1 reeks heeft een Sport en Urban line. Is het dat wat je bedoelt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten'k wou kunnen afleiden als het een gewoon 116d of een 120d of een 125d was want ik ken er niet veel van z
En een 125d bestaat (nog) niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenKoffer of sprintje aan de lichten.
En een 125d bestaat (nog) niet
bestaan er 1-reeksen met 6cylinders ma die hatchback vorm zijn?
(al die stomme vragen 'k zou het beter zelf opzoeken)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten135
bestaan er 1-reeksen met 6cylinders ma die hatchback vorm zijn?
(al die stomme vragen 'k zou het beter zelf opzoeken)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenJa 130i, die kan je herkennen aan de dubbele uitlaat ipv de ovale pijp.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenWax-it heeft/had toch zo'n gemodde 130i?
Comment
Comment