Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Blijft een fantastische kleur
    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Iemand een idee welk pack hierop zit?
      Eerste keer dat ik dit soort bumper zie.
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ducky Bekijk Berichten
        Iemand een idee welk pack hierop zit?
        Eerste keer dat ik dit soort bumper zie.
        Geen enkel, dit is gewoon de facelift standaard bumper die je ziet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
          Stond op de autowereld website
          Waar? Welk rubriek dan?

Comment

• Het is een periode die men vaak negeert: De BMW 3 Serie E46 is te oud voor mensen die van nieuw houden, net te jong voor klassieker- en youngtimer-liefhebbers. http://www.autoblog.nl/archive/2011/...en-aankooptips

Comment

• Iemand een E60 Cabrio kopen?

Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Comment

• Ongeloofelijk.... die mankeert iet..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                  't is were nie roar datn van houtulst is :s

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                    Is die voorbumper in kunststof? Ik heb nog nooit een M-technik-bumper gezien in mat zwart?
                    Denk dat die nog gespoten moest worden.

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                    Fucking hell Ge moet maar durven om met zo'n misbaksel rond te rijden én te beweren dat het iets waard is. 't Zal zeker veel geld gekost hebben, maar dat wil niet zeggen dat het iets waard is.

"exclusive bmw e36 e60 look cabrio 185000km airride enz nieuwstaat fotos spreken voor zich overname of ruilen tegen e46 cabrio audi tt cabrio dodge ram gmc chevy impala el camino ford f 150 amerrican car in deze prijsklasse"

Veel succes zou ik zeggen.

Edith zegt dat er anders genoeg bieders zijn die een bedrag met 5 cijfers bieden, tenzij het funbieders zijn natuurlijk. Der moet mentaal iets mis zijn met u als ge daar 25000 voor wilt geven.

E30SHOP.be
                    - Alles voor uw BMW E30.
                    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                      Denk dat die nog gespoten moest worden.

Fucking hell Ge moet maar durven om met zo'n misbaksel rond te rijden én te beweren dat het iets waard is. 't Zal zeker veel geld gekost hebben, maar dat wil niet zeggen dat het iets waard is.

"exclusive bmw e36 e60 look cabrio 185000km airride enz nieuwstaat fotos spreken voor zich overname of ruilen tegen e46 cabrio audi tt cabrio dodge ram gmc chevy impala el camino ford f 150 amerrican car in deze prijsklasse"

Veel succes zou ik zeggen.

Edith zegt dat er anders genoeg bieders zijn die een bedrag met 5 cijfers bieden, tenzij het funbieders zijn natuurlijk. Der moet mentaal iets mis zijn met u als ge daar 25000 voor wilt geven.

é gast, wete wel oeveel da die airride kost jong

Comment

• Ik heb heel recent een nieuwe 525d touring (4 cyl) besteld, weliswaar zonder voorafgaandelijke testrit. Toch zou ik graag voor de levering de auto nog eens aan de tand voelen en had daarom gedacht een afspraak te maken in Bornem.

Heeft iemand hier ervaring mee ? Wat kun je verwachten ? Ben vroeger regelmatig BMW klant geweest maar hield het altijd heel braaf bij testritjes in de buurt van het dealership waar ik klant was .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                          't is were nie roar datn van houtulst is :s
                          Zwijgt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bruno76 Bekijk Berichten
                            Ik heb heel recent een nieuwe 525d touring (4 cyl) besteld, weliswaar zonder voorafgaandelijke testrit. Toch zou ik graag voor de levering de auto nog eens aan de tand voelen en had daarom gedacht een afspraak te maken in Bornem.

Heeft iemand hier ervaring mee ? Wat kun je verwachten ? Ben vroeger regelmatig BMW klant geweest maar hield het altijd heel braaf bij testritjes in de buurt van het dealership waar ik klant was .
                            Uw verkoper kan dat zonder probleem voor u inplannen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bruno76 Bekijk Berichten
                              Ik heb heel recent een nieuwe 525d touring (4 cyl) besteld, weliswaar zonder voorafgaandelijke testrit. Toch zou ik graag voor de levering de auto nog eens aan de tand voelen en had daarom gedacht een afspraak te maken in Bornem.

Is een 525d nu een viercilinder?
                              BMW E61 525d LCI '09
                              Suzuki Bandit 1250NA /07
                              Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                                Is een 525d nu een viercilinder?
                                Zoals de 535d een twin turbo versie is van de 530d, wordt de 525d de twin turob versie van de 520d. Normaal heeft de 525d 218 pk maar voor België werd dit natuurlijk bijgesteld naar 211 pk. Belangrijker is de co2 daling van 165 gr naar 138.

Comment

• Comment

• E-dirty-4

Yes please !

Comment

• Zalige Fan-dag achter de rug bij BMW Bornem,

CHAPEAU BMW !!!

Dit mogen jullie volgend jaar ook doen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                                        Zalige Fan-dag achter de rug bij BMW Bornem,

CHAPEAU BMW !!!

Jammer dat ik u niet gezien heb gisteren!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                                          Zalige Fan-dag achter de rug bij BMW Bornem,

CHAPEAU BMW !!!

Wat was er zoal allemaal te doen/zien? Wie heeft jou op de hoogte gebracht?

Comment

Working...
                                          X