Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
    Een verdubbeling van 200 naar 400 euro vind ik minder erg dan één van 5000 naar 10000 hoor
    Het is twee keer een verdubbeling, procentueel net hetzelfde dus. Je kan moeilijk van een BIV van 200 euro naar eentje van 5200 euro gaan hé, dat zou wel een héél asociale maatregel zijn.
    De meeste eigenaars die hun BIV van 5.000 naar 10.000 zien gaan zullen niet meteen de grootste sukkelaars op financieel vlak zijn hoor. Bij mensen die hun spaarcentjes bijeen hebben moeten rapen om een kleine auto te kunen kopen gaat die 200 euro extra BIV in vele gevallen meer pijn doen dan die 5.000 euro extra voor die 'dikke bak eigenaar', wees daar maar zeker van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
      Het is twee keer een verdubbeling, procentueel net hetzelfde dus. Je kan moeilijk van een BIV van 200 euro naar eentje van 5200 euro gaan hé, dat zou wel een héél asociale maatregel zijn.
      De meeste eigenaars die hun BIV van 5.000 naar 10.000 zien gaan zullen niet meteen de grootste sukkelaars op financieel vlak zijn hoor. Bij mensen die hun spaarcentjes bijeen hebben moeten rapen om een kleine auto te kunen kopen gaat die 200 euro extra BIV in vele gevallen meer pijn doen dan die 5.000 euro extra voor die 'dikke bak eigenaar', wees daar maar zeker van.
      10 000 voor een M3 is er toch wat over, je hoeft echt niet superrijk te zijn om dat als liefhebber te overwegen.

Ik denk ook niet dat de gemiddelde M3 rijder, (5000:200=) 25 keer rijker is dan iemand met een eco wagen en daarom het verschil niet merkt en de maatregel eerlijk is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        Als zelfs de kleinste kinderen het wisten. Hoe noem je dan al die dieselende belgen?

Oké, dat het er zat aan te komen dat wisten de meesten wel. Maar dat het zo snel de hoogte in zou gaan, dat wist zelfs jij niet hoor.
        Ik denk dat er genoeg topic's op dit forum staan van mensen die twijfelen dus benzine en diesel. En het komt altijd op het zelfde neer; als je weinig km doet koop een benzine anders diesel. Waarom merendeels van belgen een diesel kopen, weet ik niet. Anders eens een enquête afnemen?

Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
        10 000 voor een M3 is er toch wat over, je hoeft echt niet superrijk te zijn om dat als liefhebber te overwegen.

Ik denk ook niet dat de gemiddelde M3 rijder, (5000:200=) 25 keer rijker is dan iemand met een eco wagen en daarom het verschil niet merkt en de maatregel eerlijk is.
        Inderdaad! En een M3 tweedehands kost evenveel als een nieuwe 520d, en nieuw kost ie "evenveel" als een X5/X6, dus je hoeft niet superrijk te zijn om met een M3 te rijden. Je moet hem enkele kunnen en willen onderhouden.

Comment

• BMW 535d,295 euro?
          Klopt dit?
          2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
            Een verdubbeling van 200 naar 400 euro vind ik minder erg dan één van 5000 naar 10000 hoor
            een verdubbeling van 5 naar 10 is hoger dan van 2 naar 4
            evzogoe anders

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              een verdubbeling van 5 naar 10 is hoger dan van 2 naar 4
              evzogoe anders
              % gezien 't zelfde hé natuurlijk!

maar liever 200 euro extra betalen dan 5000 euro maar ja soit ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk Berichten
                BMW 535d,295 euro?
                Klopt dit?
                vermoed van wel, CO2 lager dan 150g/km.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Torchus Bekijk Berichten
                  vermoed van wel, CO2 lager dan 150g/km.
                  Geschift gewoon maar wel super,extra budget voor de volgende
                  En zakt de biv ook nog altijd naargelang de auto ouder wordt?
                  2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Het is een feit dat als ik nu in December geen M3 koop er nooit geen M3 binnenkomt hier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten

Tja, er zijn mensen die naast een M3 ook een 530d/535d kopen. Deze 530d/535d wordt ruim €4.500,- goedkoper, dus eigenlijk verandert er qua budget voor die mensen niets.Als ze dan daarnaast nog iets kopen a la Megane RS, dan sparen ze in de toekomst zelfs geld uit.
                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                        Het is een feit dat als ik nu in December geen M3 koop er nooit geen M3 binnenkomt hier
                        Daarstraks heb ik nog aan u gedacht toen ik bij Kohl in Aken bij een tweedehands Spacegraue E90 M3 stond.
                        OO 00 OO

Comment

Het is een feit dat als ik nu in December geen M3 koop er nooit geen M3 binnenkomt hier
                          Als je het geld ervoor over hebt zou ik het doen, anders ga je het je beklagen. Enkel zal je hem wel lange tijd moeten bijhouden of verkopen met groot verlies want na 2012 gaan de prijzen van de M3 op de tweedehandsmarkt sowieso zwaar kelderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                            Daarstraks heb ik nog aan u gedacht
                            Ooo dat is schoon

Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                            Als je het geld ervoor over hebt zou ik het doen, anders ga je het je beklagen. Enkel zal je hem wel lange tijd moeten bijhouden of verkopen met groot verlies want na 2012 gaan de prijzen van de M3 op de tweedehandsmarkt sowieso zwaar kelderen.
                            'T is dat he , ben zeker dat ze volgend jaar veel goedkoper op de markt gaan komen ... maar den BIV gaat dan wel verdubbelen

Ik beslis niet graag zo vlug

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                              Als je 'm persé aan een Belg wil verkopen wel ja.
                              OO 00 OO

Comment

'T is dat he , ben zeker dat ze volgend jaar veel goedkoper op de markt gaan komen ... maar den BIV gaat dan wel verdubbelen
                                Dat noemen ze een break even.
                                OO 00 OO

Comment

Als je 'm persé aan een Belg wil verkopen wel ja.
                                  Ok, maar een buitenlander die een M3 in België zou willen kopen ziet de goedkopere modellen ook staan, niet?

Comment

• Ik heb net eens gekeken op mobile.de. Voor een M3 cabrio zoals wij die hebben wordt gemiddeld 45K gevraagd. 3,5 jaar geleden hebben wij 83K betaald + 5K BIV. We zouden zot zijn moesten we die wagen nu wegdoen. Neen, mijn madam heeft het goede voorbeeld gezien bij haar ouders. Die rijden 10 à 12 jaar met hun wagens. Zij mag dat nu ook eens doen.
                                    OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                                      Ok, maar een buitenlander die een M3 in België zou willen kopen ziet de goedkopere modellen ook staan, niet?
                                      Je hebt gelijk hoor. Een M3 zal stukken moeilijker verkocht geraken. De prijs zal zeker fors dalen. Uiteindelijk is het een CO2-bom. Ook in andere laden willen ze dat minder en minder zien rijden. Ook zullen milieubewuste mensen dit niet willen hebben.
                                      Idem voor bijvoorbeeld de CL500 van mijn schoonvader.
                                      OO 00 OO

Comment

Ik heb net eens gekeken op mobile.de. Voor een M3 cabrio zoals wij die hebben wordt gemiddeld 45K gevraagd. 3,5 jaar geleden hebben wij 83K betaald + 5K BIV. We zouden zot zijn moesten we die wagen nu wegdoen. Neen, mijn madam heeft het goede voorbeeld gezien bij haar ouders. Die rijden 10 à 12 jaar met hun wagens. Zij mag dat nu ook eens doen.
                                        Morgen namiddag ga ik een Cabrio testen , 49.500€ voor eentje van 2009 ...
                                        wel niet veel opties maar wil toch eens eentje getest hebben

Comment

• Ik ben benieuwd naar je bevindingen. Neem maar een paraplu of regenjas mee voor als je wil open rijden.
                                          OO 00 OO

Comment

Working...
                                          X