Oorspronkelijk geplaatst door toere
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cies Bekijk BerichtenLotus Evora 3.5 V6 280pk
Kostprijs BIV 2011: 4.957 euro
Kostprijs BIV 2012: 1.588 euro
Porsche 911 (new 991) 350pk PDK
Kostprijs BIV 2011: 4.957 euro
Kostprijs BIV 2012: 1.371 euro
Comment
-
-
Als je een auto wil die je als daily kan gebruiken, waarmee je met het ganse gezin op pad kan, en waarmee je ook eens een trackday op een deftige manier wil meepikken, dan moet je een E90 of E92 M3 kopen. De E93 M3 heeft het voordeel dat 'm open kan, maar is te zwaar voor het circuit.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenOO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenAls je een auto wil die je als daily kan gebruiken, waarmee je met het ganse gezin op pad kan, en waarmee je ook eens een trackday op een deftige manier wil meepikken, dan moet je een E90 of E92 M3 kopen. De E93 M3 heeft het voordeel dat 'm open kan, maar is te zwaar voor het circuit.
maar wil hem toch eens testen
Ik zie ze niet graag ook dicht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenJe hebt gelijk hoor. Een M3 zal stukken moeilijker verkocht geraken. De prijs zal zeker fors dalen. Uiteindelijk is het een CO2-bom. Ook in andere laden willen ze dat minder en minder zien rijden. Ook zullen milieubewuste mensen dit niet willen hebben.
Idem voor bijvoorbeeld de CL500 van mijn schoonvader.
Al brengt de nieuwe regeling ook wel voordelen; 300 BIV voor een 535d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten300 BIV voor een 535d
Heb ik gehad ... wil eens wat anders .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenKoop u maar een E92 M3 met een schuifdak. De meest ideale M3.
Comment
-
Ziehier: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...ar&tabNumber=1
Te koop in België, BTW aftrekbaar, facelift, M-DKG, de nieuwe iDrive, schuifdak. Perfectie IMO.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenHeb ik gehad ... wil eens wat anders .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenIk vind een E90 de meest ideale M3. Hier in het individual-lovers topic heeft eens een super knappe E90 M3 gestaan; moonsilber exterieur met amarone leder en pianolak inleglijstenOO 00 OO
Comment
-
OO 00 OO
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk vind de E90 M3 ook waanzinnig knap. Nadeel is wel dat de 3 berline nu al een oud model is. De coupé zal het nog effe trekken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenDat is waar en de coupe is ook heel erg knap. Enkel weet ik niet of een coupe wel handig is als gezinswagen, dat is één van de redenen die mijn pa er van weerhouden om een E-coupe in het lijstje van mogelijke opvolgers van de X3 te zetten.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenMijn vrouw rijdt alle dagen met dit ding met de kinderen achterin. In- en uitstappen gaat echt perfect hoor. Een berline is natuurlijk gemakkelijker.
Comment
-
Het is een feit dat de cabrio kleiner is achterin dan de coupé en de berline. Ook staat de rugleuning verticaler wat het comfort over lange afstanden verslechtert.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenHet is een feit dat de cabrio kleiner is achterin dan de coupé en de berline. Ook staat de rugleuning verticaler wat het comfort over lange afstanden verslechtert.
Zal toch niet zo veel schelen denk ik,coupe heeft toch ook die bak achteraan int midden?2010 Mercedes S212 E350 CDI
Comment
Comment